کیف پول XDEFI یکپارچه می شود

  • کیف پول XDEFI از ادغام با Terra (LUNA) رونمایی کرد.
  • اکنون برای همه کاربران کیف پول XDEFI فعال است.
  • کیف پول XDEFI همچنین با Pylon برای راه اندازی یک برنامه نقدینگی در Terra همکاری خواهد کرد.

سریعترین کیف پول DeFi و NFT جهان — XDEFI ادغام خود را با Tera اعلام کرد. قبل از رونمایی رسمی، ادغام برای چند هفته زنده بود و تحت آزمایش قرار گرفت. علاوه بر این، کیف پول XDEFI از 8 زنجیره دیگر پشتیبانی می کند. اینها عبارتند از بیت کوین، اتریوم، زنجیره هوشمند بایننس، پلیگون، THORChain، لایت کوین، زنجیره بایننس و بیت کوین کش. 

مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران XDEFI، Émile Dubié، در Terra صحبت می کند.

من معتقدم که UST به عنوان یک استیبل کوین غیرمتمرکز هدفی منحصر به فرد دارد و به یکی از اجزای کلیدی اکوسیستم کریپتو تبدیل خواهد شد. برنامه قاتل Terra یک محیط قابل دسترس و متمرکز بر UX است که پذیرش گسترده تری از وب 3 را فراهم می کند. دیدن اینکه چگونه Terra به عنوان یک لایه 1 توسعه یافته است و مشاهده پروژه هایی که در اطراف UST شکوفا شده اند واقعاً هیجان انگیز است.

برای مشخص کردن، کیف پول XDEFI یک کیف پول سریع DeFi و NFT است که به کاربران اجازه می دهد از «حالت میمون» استفاده کنند. در جزئیات، Ape Mode یک رویکرد نوآورانه است که تضمین می‌کند تراکنش‌ها در بلوک بعدی پردازش می‌شوند. که در سراسر Terra، Ethereum، blockchain EVM و THORchain است. همچنین، کیف پول NFT ها را از تمام زنجیره ها در یک شبکه کشیدن و رها کردن نمایش می دهد.

در همین حال، طبق گفته DeFiLlama، Terra چهارمین اکوسیستم بزرگ بلاک چین با 8.6 میلیارد دلار ارزش کل قفل شده (TVL) است. برای اضافه کردن، Terra مجموعه‌ای از استیبل کوین‌های الگوریتمی مبتنی بر فیات را از طریق پروتکل بلاک‌چین لایه 1 قابل برنامه‌ریزی ارائه می‌کند. توک بومی Terra، LUNA که در اوایل امسال به 18 میلیارد دلار رسید، نوسانات کوتاه مدت استیبل کوین های Terra را مصرف می کند.

دو کوون، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Terra نیز اظهار داشت که چقدر خوشحال است،

ما خوشحالیم که از XDEFI به عنوان یک کیف پول غیرقانونی که از اکوسیستم Terra پشتیبانی می کند استقبال می کنیم. XDEFI ادغام Terra یکی از سریع‌ترین و کاربرپسندترین کیف پول‌های چند زنجیره‌ای در صنعت، از جمله نمایشگر NFT قابل تنظیم که به زودی بازار پررونق NFT Terra را به نمایش می‌گذارد، در اختیار LUNAtics قرار می‌دهد.

به طور مشابه، کیف پول XDEFI فاش می کند که با Pylon برای توسعه یک برنامه نقدینگی در Terra همکاری خواهد کرد. دقیقاً، Pylon مجموعه‌ای از محصولات پس‌انداز و پرداخت DeFi است که توسط سپرده‌های کاربر هدایت می‌شود که بر اساس پروتکل‌های بازدهی پایدار مانند پروتکل لنگر Terra است.

قابل ذکر است که نیمی از سرمایه جمع آوری شده از طریق Pylon صرف تامین مالی پروژه های مراحل اولیه اکوسیستم Terra می شود. علاوه بر این، جامعه قدرت تعیین کننده ای در مورد نحوه استفاده از بودجه خواهد داشت.

یکی از بنیانگذاران Pylon Protocol، Woojin Lim بیان می کند که Pylon چقدر از کار با کیف پول XDEFI در بیانیه ای هیجان زده است.

پروتکل ما از شراکت با کیف پول XDEFI برای باز کردن Pylon Pool در Pylon Gateway، سکوی پرتاب برتر Terra، و معرفی استخرهای قرارداد سپرده مبتنی بر بازده، هیجان‌زده است. ما مشتاقانه منتظر همکاری در رشد اکوسیستم Terra هستیم.

کیف پول XDEFI انتشار عمومی کیف پول مرورگر نسل بعدی خود را در فروشگاه کروم فاش کرد و تنها چند هفته پس از راه اندازی بلافاصله بیش از 35000 کاربر جمع کرد. XDEFI همچنین توکن خود، XDEFI را از طریق یک صرافی غیرمتمرکز اولیه (DEX) معرفی کرد .

فروش توکن از طریق MISO انجام می‌شود، مجموعه‌ای از قراردادهای هوشمند که امکان فهرست‌بندی خودکار توکن‌های مبتنی بر اتریوم و BSC را در پرچم‌دار DEX SushiSwap (SUSHI) فراهم می‌کند. یک میلیون دلار از کل سقف به عنوان کمک مالی تیم XDEFI و سرمایه گذاران به رشد توسعه xchain.js اهدا می شود.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع