این پلتفرم در چند هفته اول پس از راه اندازی، 35000 کاربر را به کیف پول افزودنی کروم خود گزارش داد.

کیف پول XDEFI Terra را ادغام می کند و برنامه نقدینگی را راه اندازی می کند

کیف پول XDEFI، یک سرویس مبتنی بر مرورگر برای دارایی‌های DeFi و NFT، پس از چند هفته آزمایش و توسعه، رسماً پروتکل بلاک چین لایه 1 Terra را در پلتفرم خود ادغام کرد.

با اضافه شدن Terra، این پلتفرم اکنون از 9 شبکه بلاک چین از جمله بیت کوین، اتریوم و Polygon پشتیبانی می کند. همچنین تمایل خود را برای ترکیب Solana، Avalanche و Arbitrum در آینده ابراز کرده است.

در اوایل این ماه، XDEFI برنامه افزودنی متقابل کیف پول عمومی خود را در فروشگاه وب گوگل کروم راه اندازی کرد، با هدف اعلام شده امکان دسترسی آسان برای کاربران مرورگر.

در اواخر سپتامبر، XDEFI 6 میلیون دلار از تعداد مشخصی از شرکت‌های رمزنگاری سرمایه‌گذاری خطرپذیر از جمله Mechanism Capital، Alameda Research و CoinGecko و همچنین یک سری سرمایه‌گذاران خصوصی جمع‌آوری کرد.

مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Émile Dubié در مورد مزایای استیبل کوین الگوریتمی بومی TerraUSD (UST) اظهار نظر کرد:من معتقدم که UST به عنوان یک استیبل کوین غیرمتمرکز هدفی منحصر به فرد دارد و به یک جزء کلیدی اکوسیستم کریپتو تبدیل خواهد شد. برنامه قاتل Terra یک محیط قابل دسترس و متمرکز بر UX است که پذیرش گسترده تری از وب 3 را فراهم می کند. این واقعاً هیجان انگیز است که ببینیم Terra چگونه به عنوان یک لایه 1 توسعه یافته است و پروژه هایی را که در اطراف UST شکوفا می شوند.”

مطالب مرتبط: 3 دلیل که چرا قیمت Terra (LUNA) به بالاترین حد خود رسیده است

XDEFI همچنین برنامه هایی را برای ایجاد یک برنامه نقدینگی در Terra با مشارکت پروتکل DeFi Pylon فاش کرد. هدف این برنامه حمایت از پروژه‌های آغازین در اکوسیستم Terra و اعطای فرصت‌های مدیریت جامعه در مورد انواع پروژه‌های انتخاب شده است.

بر اساس داده های تحلیلی DeFi Llama، بلاک چین Terra 9.75 میلیارد دلار ارزش کل قفل شده یا TVL را در 8 دارایی تسهیل می کند که محبوب ترین آنها عبارتند از Anchor Protocol، Lido Finance و پلتفرم وبلاگ نویسی غیرمتمرکز Mirror که رکورد 3.94 میلیارد دلار، 2.95 میلیارد دلار و به ترتیب 1.27 میلیارد دلار.

مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Terra، Do Kwon، هیجان خود را در مورد تأثیر بالقوه XDEFI بر اکوسیستم Terra به اشتراک گذاشت:ما خوشحالیم که از XDEFI به عنوان یک کیف پول غیرقانونی که از اکوسیستم Terra پشتیبانی می کند استقبال می کنیم. XDEFI یکپارچه Terra یکی از سریع‌ترین و کاربرپسندترین کیف‌پول‌های چند زنجیره‌ای در صنعت، از جمله نمایشگر NFT قابل تنظیم که به زودی بازار پررونق NFT Terra را به نمایش می‌گذارد، به LUNAtics ارائه می‌کند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع