COIN360 ، یکی از مشهورترین تجمع دهندگان داده های بازار ارزهای رمزنگاری شده در جهان – که به دلیل نقشه گرمای معروف خود مشهور است – یک تجارت تجزیه و تحلیل داده جدید را تحت رهبری مشترک گروه هیلبرت ، Cointelegraph و Chiron Partners راه اندازی می کند.

گروه هیلبرت COIN360 JV را با Cointelegraph و Chiron Partners تشکیل می دهد

گروه هیلبرت AB مستقر در سوئد ، Cointelegraph مستقر در ایالات متحده و گروه سرمایه گذاری Chiron Partners مستقر در آسیا برای راه اندازی تجارت جدید COIN360 با یکدیگر متحد می شوند. تحت رهبری مشترک ، COIN360 مجموعه محصولات خود را گسترش می دهد و به ارائه دهنده اطلاعات بازار با خدمات کامل که طیف کاملی از دارایی های دیجیتال را پوشش می دهد-از جمله منابع مالی غیر متمرکز (DeFi) ، توکن های غیرقابل نفوذ (NFT) و پیشنهادات امنیتی-برای نهاد و خرده فروشی ، تبدیل می کند. معامله گران

بر اساس توافق جدید ، COIN360 ، ارائه دهنده داده های بازار رمزنگاری با 4 میلیون بازدید ماهانه که به دلیل نقشه گرمای نمادین خود مشهور است ، به سرمایه گذاری مشترک سه طرف تبدیل می شود.

Hilbert Group AB ، که در تاریخ 27 اکتبر در Nasdaq First North فهرست می شود ، در حال حاضر با 60 of از سهام دارنده اکثریت صاحب COIN360 است.

نیکلاس سندستروم ، بنیانگذار و مدیرعامل گروه هیلبرت می گوید: “با توجه به حجم زیاد بازدیدکنندگان ماهانه ، COIN360.com دارای درآمد قابل توجهی است ، نه تنها از تبلیغات و SaaS.” “بر این اساس ، هدف توسعه COIN360 به عنوان وب سایت پیشرو در جهان برای سرمایه گذاران بالقوه در ارزهای رمزنگاری شده است.”

سرمایه گذاری روی COIN360 باعث می شود گروه هیلبرت-که از رویکرد بسیار مبتنی بر داده و ریاضی در معاملات ارزهای رمزنگاری شده استفاده می کند-به سرعت یک حوزه تجاری دیگر ایجاد کند: فروش اطلاعات و داده ها در زمینه رمزنگاری.

سندستروم افزود: “در بخش رمزنگاری ، گروه هیلبرت قصد دارد پیشنهادی مشابه آنچه در حال حاضر توسط بلومبرگ در کلاسهای دارایی سنتی ارائه شده است ، ایجاد کند. ما معتقدیم که می توانیم فروش سودآور داده ها و خدمات تجزیه و تحلیل را نسبتاً سریع ایجاد کنیم. کسانی که می خواهند در معاملات ارزهای دیجیتال به موفقیت بلند مدت دست پیدا کنند ، باید به داده های قابل اعتماد و تجزیه و تحلیل کیفیت دسترسی داشته باشند. ما معتقدیم که چنین خدماتی با کیفیت بالا در حال حاضر وجود ندارد ، اما ما قصد داریم این شکاف را در بازار پر کنیم. “

شان هانگ ، مدیرعامل Chiron Partners ، گفت: “ما خوشحالیم که با گروه هیلبرت همکاری می کنیم تا COIN360 بیشتر رشد کند. با مشارکت ، هدف ما ایجاد یک سرویس حرفه ای ، قابل اعتماد و قابل اعتماد برای ارائه داده های بازار برای همه بازیکنان دارایی های دیجیتال است. با ترکیب هر دو گروه هیلبرت و تخصص و شبکه ما ، ما معتقدیم که قطعا رشد COIN360 را تسریع می کند تا به یکی از معتبرترین ارائه دهندگان داده های دارایی های دیجیتال تبدیل شود. “

جی کاسانو ، مدیرعامل Cointelegraph ، می گوید: “نقشه حرارتی COIN360 یکی از نمادین ترین وسایل روی میز هر معامله گر رمزنگاری است. از منظر نام تجاری ، این یک مشارکت طبیعی برای Cointelegraph است ، با سبک هنری مشابه و شناخته شده ما. من مشتاقانه منتظر کمک به توسعه داده های COIN360 هستم تا بتوانیم به بهترین شکل به خوانندگان خود اطلاع دهیم. “

درباره COIN360

COIN360 یک ارز رمزنگاری شده و تجمع کننده رمزنگاری داده های زنده است. COIN360 داده های حیاتی بازار را به صورت بصری جذاب ارائه می دهد. چه شما یک معامله گر حرفه ای باشید یا مبتدی ، رسانه ای باشید یا فقط ارز دیجیتال کنجکاو باشید ، COIN360 ابزارهای ضروری را برای به روز بودن در جریان آخرین تحولات بازار ارزهای رمزنگاری شده ارائه می دهد.

گروه هیلبرت یک شرکت سرمایه گذاری و تجزیه و تحلیل داده های رمزنگاری شده است. گروه هیلبرت در اواخر سال 2018 توسط دکتری فیزیک نظری و همچنین بانکداری سرمایه گذاری و متخصصان صندوق ریسک تأسیس شد. این شرکت در چهار راستا فعالیت می کند: مدیریت دارایی ، معاملات اختصاصی ، سرمایه گذاری در سرمایه گذاری خطرپذیر و داده ها و تجزیه و تحلیل. گروه هیلبرت مدیریت ریسک دقیق ، تجزیه و تحلیل کمی و روشهای الگوریتمی را برای فضای سریع رمزنگاری اعمال می کند. با استراتژی های معاملاتی اختصاصی برای جمع آوری نوسانات ، گروه هیلبرت در محیط بسیار بی ثبات ارائه شده توسط بازار رمزنگاری رونق می گیرد.

Chiron Partners یک گروه سرمایه گذاری آسیایی پیشرو است که بر فرصتهای سرمایه گذاری با رشد بالا در سطح جهان تمرکز دارد و دارای تخصص در بلاک چین و شرکت های فناوری در مراحل آخر است. این گروه علاوه بر سرمایه ، تلاش می کند تا از شرکت های نمونه کار خود با شبکه استعدادها ، سرمایه گذاران و منابع بازاریابی خود جهت رشد و بازدهی حمایت کند.

Cointelegraph بزرگترین رسانه دیجیتال مستقل در جهان است که طیف وسیعی از اخبار مربوط به فناوری بلاک چین ، دارایی های رمزنگاری شده و روندهای نوظهور فناوری را پوشش می دهد. از سال 2013 ، Cointelegraph دقیق ترین و به روزترین اخبار را از جهان غیرمتمرکز و متمرکز ارائه کرده است.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع