2TM-Group-Now- Hold-1 میلیون دلار-در-Fingerprints-DAO-Stake

  • 2TM Groups دارای یک میلیون دلار به عنوان سهام در Fingerprints DAO است.
  • این دومی یک شرکت پیشرو در مدیریت و جمع آوری NFT است.
  • هر دو طرف از این پیشرفت خوشحال هستند.

گروه 2TM یک میلیون دلار از توکن های $PRINTS را در Fingerprints DAO به دست می آورد . به ویژه، دومی پیشرو مجموعه NFT و گروه سرپرستی است. در واقع، این شرکت دارای حدود 20000 ETH NFT است. بنیانگذار Fingerprints DAO – لوئیز رامالیو می گوید:

ما خوشحالیم که از گروه 2TM به جمع اعضای خود استقبال می کنیم. با پیوستن به DAO، 2TM در معرض صحنه پر جنب و جوش NFT جهانی قرار می گیرد و فرصتی برای کشف یک مدل سازمانی جدید به دست می آورد، که من مطمئن هستم که توسط جوامع بیشتری که در آینده به جلو حرکت می کنند، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

2TM شرکت مادر Mercado Bitcoin است. این صرافی عنوان بزرگترین صرافی رمزارز در آمریکای لاتین را دارد. اکنون، با این سهم توکن 1 میلیون دلاری PRINTS، گروه 2TM به مهم‌ترین DAO‌های متمرکز بر هنر NFT جهان می‌پیوندد.

علاوه بر این، 2TM توسط Union Square Ventures (USV)، Andreessen Horowitz (A16Z) و بسیاری دیگر از شرکت کنندگان همراه خواهد بود. بدون شک این در واقع حرکتی است که نفوذ فزاینده NFT ها را نشان می دهد.

رئیس اجرایی و مدیر عامل گروه 2TM – روبرتو داگنونی می‌گوید که برای آنها پیوستن به Fingerprints DAO در درجه اول یک تجربه یادگیری است. مشاهده خواهد کرد که چگونه مدل های اقتصادی جدید می توانند بر LatAm تأثیر بگذارند. برای اضافه کردن، او می‌گوید که تحت تأثیر دستاوردهای Fingerprints تا کنون نیست. در واقع، آن را به عنوان متصدیان هنر NFT و به عنوان رهبران صنعت مطرح کرده است.

برای روشن‌تر شدن، می‌توان استدلال کرد که توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) نقش بزرگی در بهبود بازار کریپتو در سال جاری ایفا کردند. به طور خاص، حجم معاملات NFT در سه ماهه سوم از 10 میلیارد دلار گذشت. افراد مشهور از همه صنایع به آرامی علاقه بیشتری به ضرب NFT های خود نشان می دهند. اینها شامل مارتا استوارت و اسنوپ داگ می شوند .      

از نظر تاریخی، می‌توان شور و شوق NFT‌ها را به برداشتن 69 میلیون دلار توسط Beeple در اولین حراج NFT جهان در ماه مارس ردیابی کرد. به طور تصادفی، Fingerprints DAO در مارس 2021 شروع به کار کرد. در حال حاضر، بیش از 250 عضو دارد و یکی از بزرگترین مجموعه‌های آثار هنری مبتنی بر قراردادهای هوشمند را دارد .

به عنوان مثال، یکی از مهم ترین مجموعه های بزرگی که در اختیار دارد، 26 Autoglyphs است. اتوگلیف ها اولین آثار هنری هستند که در بلاک چین اتریوم ایجاد و ذخیره می شوند . به طور خاص، در سال 2019 توسط سازندگان CryptoPunks ساخته شد . در مجموع، فقط 512 اتوگلیف وجود دارد. علاوه بر این، قیمت کف آنها در حال حاضر بیش از 1.3 میلیون دلار است.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد

منبع