هوبی جبل الطارق قبلاً مجوزهای لازم را از مقامات محلی دریافت کرده است.

Huobi Group، یک شرکت فناوری بیت کوین ( BTC ) که در سال 2013 تأسیس شد، به عنوان یک اقدام پیشگیرانه پس از سرکوب ارزهای دیجیتال در چین، تجارت خود را به جبل الطارق منتقل می کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، کمیسیون خدمات مالی جبل الطارق به Huobi اجازه داده است تا عملیات معاملاتی خود را به شرکت وابسته Huobi Technology (جبل الطارق) آغاز کند. در نتیجه، Huobi Group ممکن است خدمات معاملات نقطه ای را از طریق Huobi Gibraltar، یک شرکت دیجیتال متمرکز ارائه دهد. مبادله دارایی که به طور معتبر توسط GFSC تنظیم شده است. جون دو، مدیر عامل Huobi Group گفت:بخش ارزهای دیجیتال در سراسر جهان به سمت رشد منظم در حال حرکت است. […] کسب و کار باید اهمیت همسویی فعالیت های خود را با روند تشخیص دهد.”

چندین شرکت ارزهای دیجیتال به دلیل ممنوعیت شدید رمزارزها از چین خارج شده اند  . در جریان جلسه سهامداران در 24 سپتامبر، هیئت مدیره Huobi به توقف عملیات و خروج از چین رای داد.

پس از خروج Huobi، دیگر پلتفرم‌ها و شرکت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال، مانند استخرهای ماینینگ کریپتو و تولیدکنندگان تجهیزات ماینینگ، به سرعت از این روند پیروی کردند. Binance، BTC.com و Bitmain تنها تعدادی از سازمان های موجود در این لیست هستند.

همانطور که توسط Cointelegraph در 29 اکتبر گزارش شد، Huobi به طور رسمی بازارهای آتی و سایر مشتقات سرزمین اصلی چین را طبق برنامه ریزی انجام داد.

جبل الطارق، یک قلمرو برون مرزی بریتانیا که در منتهی الیه جنوبی شبه جزیره ایبری اروپا واقع شده است، در سال های اخیر به عنوان بهشت ​​بیت کوین نامی برای خود ایجاد کرده است. چندین شرکت به سمت چیزی که به عنوان یک محیط نظارتی نسبتاً خوش خیم تلقی می شود عجله کرده اند .

این کشور گام های مهمی در تنظیم بخش کریپتو در داخل مرزهای خود برداشته است . برخی از شرکت‌کنندگان در صنعت، شتابی را که جبل‌الطارق ایجاد می‌کند ستایش کرده‌اند و آن را یک «هت‌اسپات رمزنگاری» نامیده‌اند.هر دوشنبه تحویل می شود
در خبرنامه قانون رمزگشایی مشترک شویدآدرس ایمیلاشتراک دربا عضویت، با ما موافقت می کنید

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع