کریپتو بانک به اشتباه متهم نشده است، اما دادستان ها می خواهند ببینند که معاملات بین کریپتو بانک و FTX چقدر عمیق بوده است.

گزارش: Silvergate با تحقیقات وزارت دادگستری درباره معاملات FTX و Alameda مواجه است


بانک کریپتو سیلورگیت گزارش شده است که توسط واحد کلاهبرداری وزارت دادگستری ایالات متحده به دلیل درگیری با صرافی ورشکسته FTX و شرکت های وابسته آن مورد بازرسی قرار گرفته است.

کاوشگر است در حال بررسی طبق گزارش بلومبرگ در 3 فوریه، “افراد آشنا به این موضوع” میزبانی سیلورگیت از حساب های مرتبط با مشاغل سام بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق FTX، مربوط به کسب و کارها.

بانک ارز دیجیتال مستقر در کالیفرنیا به هیچ جرمی متهم نیست، اما بازرسان در تلاش هستند تا دریابند که معاملات با FTX و Alameda تا چه حد عمیق بوده است.

سیلورگیت به شدت تحت تاثیر ریزش FTX در ماه نوامبر قرار گرفت. گزارش یک میلیارد دلار ضرر سه ماهه آخر این بانک 40 درصد از کارکنان خود را برکنار کرد و برای جلوگیری از بحران نقدینگی و مدیریت بانکی پس از ریزش امپراتوری SBF، دریافت میلیاردها دلار وام را فاش کرد.

بازرسان فدرال در تلاشند تا بررسی کنند که آیا Silvergate و سایر شرکت‌هایی که با FTX کار می‌کنند از این وضعیت مطلع بوده‌اند یا خیر.

طبق گفته Silvergate، Alameda در سال 2018 قبل از راه اندازی FTX یک حساب در بانک افتتاح کرد. بر اساس این گزارش، این سازمان مدعی است که در آن زمان بررسی لازم و نظارت مستمر را انجام داده است.

این هفته یکی از نمایندگان بانک گفت که این شرکت “یک برنامه جامع انطباق و مدیریت ریسک دارد.”

جاش راگر، تاجر کریپتو در مورد اینکه چگونه این تحقیقات جنایی اخیر ممکن است بر صرافی‌های ارز دیجیتال مرتبط با Silvergate تأثیر بگذارد، توضیح داد.

در 27 ژانویه، سیلورگیت سود سهام خود را به حالت تعلیق درآورد با استناد به “نوسانات اخیر در صنعت دارایی دیجیتال.” این شرکت مدعی شد که در آن زمان «وضعیت نقدی بیش از سپرده‌های مشتری دارایی دیجیتال خود» داشت.

مربوط: قانونگذاران ایالات متحده درخواست پاسخ از Silvergate در FTX: Report را تمدید کردند

سهام سیلورگیت 13 درصد در روز کاهش یافت و به 17.14 دلار در معاملات پس از ساعت رسید. ناظر بازار. علاوه بر این، قیمت‌های SI در حال حاضر 92 درصد از بالاترین سطح تاریخ خود یعنی 220 دلار در نوامبر 2021 کاهش یافته است.

Cointelegraph برای اظهار نظر با Silvergate تماس گرفت اما در زمان انتشار پاسخی دریافت نکرد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر