زبان قرارداد هوشمند Daml منبع باز هسته پشته برنامه Daml را تشکیل می دهد، یک فناوری اصلی توسط Digital Asset.18

گلدمن ساکس تلاش‌های توکن‌سازی را با مشارکت جدید افزایش می‌دهد

بانک سرمایه‌گذاری آمریکایی گلدمن ساکس، حامی شرکت بزرگ ارزهای دیجیتال Circle، تلاش‌های توکن‌سازی خود را با مشارکت با استارت‌آپ دیجیتالی بلاک چین تقویت می‌کند.

این شرکت روز چهارشنبه اعلام کرد که این مشارکت گلدمن ساکس را قادر می‌سازد تا از Daml، یک چارچوب توسعه ایجاد شده توسط Digital Asset استفاده کند تا به موسسات مالی اجازه می‌دهد تا توافق‌نامه‌هایی را بر روی بلاک چین بسازند و اجرا کنند .

در این اطلاعیه آمده است که Daml یکی از فناوری‌های اصلی دارایی دیجیتال، به گلدمن ساکس کمک می‌کند تا «زیرساخت دارایی توکن‌شده سرتاسر» خود را توسعه دهد که از چندین کلاس دارایی در بلاک‌چین‌های خصوصی و عمومی پشتیبانی می‌کند.

متیو مک‌درموت، رئیس جهانی دارایی‌های دیجیتال در گلدمن ساکس، گفت که راه‌حل‌های مبتنی بر دامل می‌توانند به طور بالقوه گردش‌های کاری دیجیتالی‌سازی مبتنی بر بلاک چین را در موسسات مالی و مشتریان با به هم پیوستن زیرساخت‌های مختلف تسریع کنند:همانطور که ما به توسعه قابلیت‌های توکن‌سازی خود ادامه می‌دهیم، به راه‌حل‌هایی نیاز داریم که بتواند به سرعت پیچیدگی و تنوع دارایی‌های موجود در قلب کسب‌وکار ما را برای دارایی‌های سنتی دیجیتالی بومی یا توکن‌سازی‌شده جذب کند و در بین چندین بلاک چین قابل اجرا باشد.

پیاده سازی نام کمل زبان قرارداد های هوشمند ، DAML یک پلت فرم برای ساخت برنامه های کاربردی چند حزبی هدف از بین بردن پردازش های دو جداره و کار دستی است. برخی از بزرگ‌ترین مؤسسات مالی جهان مانند بازوی اوراق بهادار BNP Paribas، قراردادهای هوشمند مبتنی بر Daml را برای توسعه برنامه‌های تجاری و تسویه لحظه‌ای به کار گرفتند .

دارایی دیجیتال بلافاصله به درخواست Cointelegraph برای اظهار نظر پاسخ نداد.

مطالب مرتبط: بانک های برتر ایالات متحده انگیزه های بزرگی برای جذب استعدادهای رمزنگاری ارائه می دهند

گلدمن ساکس قبلاً ادعا کرده بود که در ژوئن 2019 در “تحقیقات گسترده” در مورد توکن‌سازی مشارکت داشته است ، و مدیر عامل شرکت دیوید سولومون اشاره کرد که سیستم‌های پرداخت جهانی در حال حرکت به سمت راه‌اندازی ارزهای رمزنگاری شده با فیات هستند که به عنوان استیبل کوین شناخته می‌شوند. این بانک سرمایه‌گذاری به دلیل سرمایه‌گذاری در Circle، توسعه‌دهنده اصلی USD Coin (USDC)، دومین استیبل کوین بزرگ جهان از نظر ارزش بازار پس از Tether (USDT) شناخته شده است.

پس از راه‌اندازی میز معاملات مشتقات بیت‌کوین ( BTC ) محدود در ماه می ۲۰۲۱، گلدمن ساکس به کاوش در محصولات سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال ادامه داد و برنامه‌هایی را برای مشتقات اتر (ETH) در ژوئن فاش کرد .

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع