گم شده قایق در SHIB و Safemoon

4JNET پروژه جدیدی است که به سرمایه گذاران این فرصت را می دهد تا بازدهی عظیمی کسب کنند. برای بسیاری، گم شدن قایق ها در پروژه هایی مانند SHIB و Safemoon باعث تاسف بزرگی شده است. با این حال، فرصت جدیدی برای سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود تا بازدهی مشابه 4JNET را دریافت کنند.

هدف این پروژه ایجاد یک انقلاب پولی است که به نوبه خود منجر به شمول مالی خواهد شد. 4JNET سرمایه‌گذاران اولیه و دیررس را در یک شرایط مساوی قرار می‌دهد و به هر سرمایه‌گذاری این شانس را می‌دهد که از سرمایه‌گذاری‌های خود سودهای کلانی کسب کند. توکن رمزگذاری شده به گونه ای ساخته شده است که به دارندگان بلندمدت که در طولانی مدت در آن هستند، پاداش می دهد. این آنها را قادر می سازد تا از طریق سود حاصل از سرمایه گذاری در 4JNET به اهداف مالی خود دست یابند.

4JNET قرار است اولین کار خود را در اول دسامبر انجام دهد و به سرمایه گذاران این فرصت را می دهد تا دارایی های دیجیتال را از سراسر جهان معامله کنند. این فرصت دیگری برای سرمایه گذاران است تا زودتر به یک دارایی با ارزش قدردانی دست پیدا کنند

کارشناسان و بازیکنان ارشد عاشق 4JNET هستند

4JNET مورد علاقه بازیکنان برتر در فضای رمزنگاری بوده است. از کارشناسان و بازیگران ارشد در سراسر بازار استقبال شده است. این پشتیبانی به منطق و مکانیسم حفاظتی توکن های رمزگذاری شده نسبت داده می شود. این تضمین می‌کند که توکن‌ها در طول زمان نگهداری می‌شوند و زمانی که سرمایه‌گذاران دارایی‌های خود را رها می‌کنند، از کاهش تورم بازار محافظت می‌کند.

تیم 4JNET از طرفداران بزرگ موضوع HODL هستند که اغلب در بازار ارزهای دیجیتال تکرار می شود. تاریخ ثابت کرده است که هیچ راهی بهتر از نگهداری دارایی های دیجیتالی برای چندین سال وجود ندارد. بنابراین، 4JNET با در نظر گرفتن این نظریه اثبات شده طراحی شده است.

4JNET سرمایه‌گذاران را تشویق می‌کند تا برای مدت‌های طولانی نگه دارند و به آنها پاداش می‌دهد. سرمایه‌گذارانی که دارایی‌های 4JNET خود را نگه می‌دارند، تا زمانی که نگه دارند، هر روز توکن‌های اضافی دریافت خواهند کرد.

رفتار منصفانه با سرمایه گذاران

همانطور که در بالا ذکر شد، 4JNET به سرمایه گذاران خود پول می دهد تا توکن های خود را حفظ کنند. این امر برای جلوگیری از تخلیه همزمان همه دارایی های خود توسط دارندگان و در نتیجه سقوط قیمت دارایی است. یکی از راه هایی که 4JNET این کار را انجام می دهد، مکانیسم کاهش هزینه خدمات آن است.

به ازای هر معامله ای که روی بلاک چین انجام می شود ، 4JNET 90 درصد از مبلغ تراکنش را پس می گیرد. این هزینه خدمات خواهد بود. به این ترتیب، 4JNET می تواند قیمت توکن را ثابت نگه دارد. سپس 6 درصد به همه دارندگان توکن توزیع می شود ، در حالی که مابقی به یک حوضه نقدینگی 4JNET منتقل می شود.

به منظور حمایت از سرمایه گذاران اولیه، 4JNET قصد دارد هزینه های خدمات را تا 10٪ کاهش دهد. این کاهش با افزایش حجم معاملات اعمال خواهد شد و پل ارتباطی بین سرمایه گذاران اولیه و متأخر ایجاد می کند.

بنابراین، 4JNET هزینه خدمات بالاتری را نسبت به سرمایه‌گذاران دیرکرد پرداخت می‌کند، اما همه تراکنش‌ها شاهد توزیع درصدی و ارسال بخشی دیگر به استخرهای نقدینگی خواهند بود. این امر قیمت دارایی را تثبیت می کند، با وجود اینکه فشار فروش بالا باشد.

ایمن و قفل شده

امنیت یکی از دغدغه های اصلی سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال است. این به این دلیل است که پس از انتقال توکن ها راهی برای بازگرداندن آنها وجود ندارد و نیاز به یک پلت فرم امن را بیش از پیش مهم می کند. 4JNET با در نظر گرفتن این نگرانی ساخته شده است.

مجوز MSB ایالات متحده یکی از پرطرفدارترین مجوزها در فضای تجارت ارزهای دیجیتال است. همه موسساتی که خدمات مبادله پولی و ارسال ارزهای رمزنگاری می کنند باید دارای این مجوز باشند و 4JNET این مجوز را دریافت کرده است. این 4JNET را به عنوان یک پلتفرم قابل اعتماد و درجه یک برای سرمایه گذاران جهانی که اهمیت مجوز را درک می کنند، تقویت کرده است.

علاوه بر این، 4JNET قرارداد هوشمند خود را توسط یک شرکت امنیت شبکه بلاک چین پیشرو در جهان حسابرسی می کند. CertiK برای کار با پلتفرم های بزرگ شناخته شده است. مجموعه آنها شامل ارائه خدمات حسابرسی برای Binance، Huobi و OKEx، علاوه بر اکوسیستم های بلاک چین مانند اتریوم، Terra و Neo است.

گواهی نقدینگی و قراردادهای 4JNET نیز در یک سیاهچاله مسدود شده است. نقدینگی واقعی موتور اصلی آن تضمین می کند که دارندگان بلندمدت بیشترین مزایا را خواهند دید. پیشرفتی که هنوز در صنعت توکن دیده نشده است.

شفافیت نام بازی است

4JNET تلاش می کند تا پروژه های طولانی مدت را در اختیار سرمایه گذاران قرار دهد و شفافیت نحوه سرمایه گذاری را حفظ می کند. اول از همه، نسخه محدود NFT 4JNET در 20 اکتبر منتشر شد. در مجموع 5000 نسخه محدود NFT پیش فروش خواهد شد که قبل از عرضه توکن در 1 دسامبر انجام خواهد شد.

4JNET یک بار دیگر مسیر جالبی را با این موضوع طی می کند. عملکرد پیش فروش بر عرضه برنامه ریزی شده در اول دسامبر تأثیری نخواهد داشت. 4JNET بدون در نظر گرفتن اینکه آیا هدف پیش فروش برآورده شده است، راه اندازی توکن را ادامه خواهد داد.

NFT هایی که در طول پیش فروش سه روزه به دارندگان فروخته می شوند، 30 درصد از کل توکن ها را در عرضه اول دسامبر تشکیل می دهند. دارندگان NFT می‌توانند پس از راه‌اندازی 30 درصد از توکن‌ها را مطالبه کنند و سپس هر روز بعد از آن، قفل 2 درصد توکن‌ها را باز کنند. تا زمانی که آنها NFT های خود را نگه دارند، واجد شرایط دریافت 2٪ از توکن ها در آینده خواهند بود.

علاوه بر این، نگه داشتن NFT ها به دارندگان حق کاهش 3 درصدی در تمام هزینه های خدمات را می دهد.

در نهایت، تیم 4JNET هیچ توکن 4JNET را در اختیار ندارد. سرمایه جمع آوری شده از پیش فروش صرف تبلیغات در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، یوتیوب و KOL در این صنعت می شود.

توکن‌های 4JNET مشتاقانه در حال توسعه هستند و پتانسیل نامحدودی برای سرمایه‌گذاران دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه، به *درج وب سایت یا لینک مربوطه* مراجعه کنید.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع