تری دافی، رئیس و مدیر عامل گروه CME گفت که این سرمایه گذاری و مشارکت به شرکت کمک می کند “بازارهای مشتقات را از طریق فناوری، گسترش دسترسی و ایجاد کارایی برای همه شرکت کنندگان در بازار تغییر دهد.”

گوگل یک میلیارد دلار در CME Group همراه با قرارداد 10 ساله Cloud سرمایه گذاری می کند

شرکت مادر گوگل، آلفابت، یک میلیارد دلار سرمایه گذاری در گروه بورس کالای شیکاگو، صرافی که مسئول بسیاری از محصولات مشتقات ارز دیجیتال است، انجام داده است.

در نوامبر 4 توجه به سرمایه گذاران، گروه آموزش مداوم اعلام کرد سرمایه گذاری $ 1 میلیارد دلار از حروف الفبا در علاوه بر این به یک همکاری استراتژیک 10 ساله با Google Cloud با هدف افزایش سرعت حرکت این بازار را به ابر و تغییر راه بازار مشتقات جهانی به کار گیرند. گوگل سرمایه گذاری از طریق غیر رای دهنده سهام ممتاز قابل تبدیل شرکت ساخته شده است.

تری دافی، رئیس و مدیر عامل گروه CME، گفت: «گروه CME از طریق این مشارکت طولانی مدت با Google Cloud، بازارهای مشتقات را از طریق فناوری، گسترش دسترسی و ایجاد کارایی برای همه فعالان بازار متحول خواهد کرد. این همکاری گروه CME را قادر می سازد تا محصولات و خدمات جدید را سریعتر به بازار عرضه کند.

گروه CME پشت اولین قرارداد آتی بیت کوین ( BTC ) بود که در دسامبر 2017 راه اندازی شد. از آن زمان، صرافی به گسترش پیشنهادات مشتقات رمزنگاری خود ادامه داد تا شامل آتی میکرو BTC، گزینه های BTC و آتی میکرو اتر ( ETH ) شود. برای راه اندازی در 6 دسامبر.

مطالب مرتبط: بازار مشتقات ارزهای دیجیتال با وجود FUD نظارتی رشد نشان می دهد

طبق داده‌های گروه CME، میانگین حجم روزانه در معاملات آتی بیت‌کوین آن تا 3 نوامبر به 6243 قرارداد با 13417 قرارداد با بهره باز رسید. در زمان انتشار، ارزش بازار این شرکت 79.8 میلیارد دلار است که آن را به یک بازیگر مهم در صنعت تبدیل می کند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع