یکی از مقامات سابق ح‌ک‌چ از استان جیانگشی ادعا می‌کند که از اختیارات اداری خود برای تضعیف اصل سیاسی «دو نگهداری»، که به مفهوم حفظ قاطعانه اقتدار حزب مربوط می‌شود، سوء استفاده کرده است.

کمیته مرکزی حزب کمونیست چین (ح‌ک‌پی) پس از بررسی‌ها حاکی از دخالت غیرقانونی در فعالیت‌های استخراج کریپتو و سایر سوءاستفاده‌ها از قدرت، یک مقام عالی استانی را اخراج کرد. 
کمیسیون مرکزی بازرسی انضباطی (CCDI) ادعا کرد که شیائو یی، نایب رئیس سابق کنفرانس مشورتی سیاسی خلق چین از استان جیانگشی، از اختیارات اداری تحت حمایت دولت خود برای تضعیف اصل سیاسی «دو نگهداری»، که به ح‌ک‌چ مربوط می‌شود، سوء استفاده کرده است. مفهوم حفظ قاطعانه اقتدار حزب:
«[شیائو یی] مفهوم توسعه جدید را نقض کرد، از قدرت برای معرفی و حمایت از شرکت‌ها برای مشارکت در فعالیت‌های استخراج ارز مجازی که الزامات سیاست صنعتی ملی را برآورده نمی‌کنند سوء استفاده کرد.»
فسخ شیائو مستقیماً به مشارکت او در معرفی و حمایت از شرکت‌ها برای مشارکت در فعالیت‌های استخراج ارز مجازی مرتبط بود. 
علاوه بر این، دولت چین شیائو را به سوء استفاده از نفوذ خود برای اجازه دادن به فعالیت‌های سودآور غیرقانونی از جمله جمع‌آوری سرمایه برای پروژه‌ها و ساخت‌وسازها و دریافت رشوه متهم کرد. 
طبق نسخه ترجمه شده گزارش CCDI:
شیائو یی انضباط سیاسی، انضباط سازمانی، انضباط درستکاری، انضباط کاری و انضباط زندگی حزب را به شدت زیر پا گذاشته و یک تخلف جدی شغلی محسوب می شود و مظنون به گرفتن رشوه و سوء استفاده از قدرت است.
در نتیجه، شیائو یی علاوه بر توقیف اموال و درآمد غیرقانونی وی برای بررسی و پیگرد قانونی، از سمت خود به عنوان یک مقام دولتی چین اخراج شد.
مرتبط: گروه Huobi به دنبال سرکوب چین به جبل الطارق می رود
آخرین ممنوعیت کریپتو در چین، جامعه رو به رشد کریپتو – از جمله بیت کوین ( 
BTC ) و استخراج کنندگان و صرافی های کریپتو – را مجبور کرده است که به کشورهایی با حوزه های قضایی دوستدار کریپتو منتقل شوند.
در تلاش های مشابه، بزرگترین صرافی داخلی چین، Huobi، مجوزهای جدیدی را در جبل الطارق به دست آورده است. 
همانطور که Cointelegraph گزارش داد، کمیسیون خدمات مالی جبل الطارق به صرافی چین اجازه داد تا عملیات معاملاتی خود را به شرکت Huobi Technology (جبل الطارق) وابسته آغاز کند.
بخش ارزهای دیجیتال در سراسر جهان به سمت رشد منظم در حال حرکت است. 
[…] کسب و کار باید اهمیت همسویی فعالیت های خود را با روند تشخیص دهد.”
این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
منبع