ADA

    • خروجی ورودی هنگ کنگ (IOHK) نقطه عطف توسعه جدیدی را اعلام کرده است.
    • علاوه بر این، IOHK تأیید کرده است که Cardano تمام جنبه های اصلی نرم افزار خود را تکمیل کرده است و آزمایش روی کد Plutus v2 نتایج مطلوبی را به همراه داشته است.
    • اعلام IOHK هنوز منجر به افزایش قیمت ADA نشده است.

این بازار خرس کریپتو برخی از برترین پروژه های ارز دیجیتال مانند Cardano (ADA) را شاهد بوده ایم که تلاش های توسعه خود را افزایش داده اند. اکنون، شرکت مادر Cardano، Input Output هنگ کنگ (IOHK)، نقطه عطف توسعه جدیدی را اعلام کرده است.

IOHK اخیراً عرضه موفقیت آمیز Node 1.35.0 را اعلام کرده است. این یک نقطه عطف بزرگ است که منجر به ارتقاء شبکه اصلی Vasil می شود، که رویدادی بسیار مورد انتظار است که کاردانو برای آن آماده شده است. ارتقاء Vasil باید ظرفیت و عملکرد Cardano را تقویت کند.

علاوه بر این، IOHK تأیید کرده است که Cardano تمام جنبه های اصلی نرم افزار خود را تکمیل کرده است و آزمایش روی کد Plutus v2 نتایج مطلوبی را به همراه داشته است. در نهایت، IOHK تمرکز تیم بر ایمنی و امنیت برای همه ذینفعان اکوسیستم کاردانو را تکرار کرد.

اعلام IOHK تأثیر کمی بر قیمت توکن اصلی Cardano، ADA داشته است. در حال حاضر، ADA پس از افت 1.88 درصدی در 24 ساعت گذشته، در حدود 0.5063 دلار معامله می شود. این طبق گفته ردیاب بازار ارزهای دیجیتال، CoinMarketCap است.

آخرین حرکت ADA پس از آزمایش مجدد سطح حمایت ساختاری نزدیک به سطح 0.44 دلار دنبال شد.

نمودار روزانه ADA/USD (منبع: TradingView)
نمودار روزانه ADA/USD (منبع: TradingView)

آخرین عملکرد صعودی ADA نشان دهنده عدم وجود فشار فروش کافی برای کاهش قیمت در زیر آخرین پشتیبانی است. در نتیجه، همانطور که توسط نرخ بایننس فاندینگ قابل مشاهده است، اعتماد سرمایه گذاران دوباره شروع به افزایش کرده است. از سوی دیگر، حجم های صعودی نسبتا ضعیف بوده است.

حجم های ضعیف، به ویژه زمانی که به 24 ساعت گذشته نگاه می کنیم، نشان دهنده انباشت کم در سطوح اخیر است.

سلب مسئولیت: دیدگاه ها و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CQ نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CQ همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر