آخرین گزارش DappRadar می گوید که بازی های بلاک چین در صنعت dapp پیشرو هستند

DappRadar و Blockchain Game Alliance اعداد Q1 را در پشت برنامه های برتر بازی برای کسب درآمد و GameFi تولید می کنند.

ردیاب بازار DappRadar و Blockchain Game Alliance یا BGA، منتشر شده گزارش بازی های بلاک چین برای سه ماهه اول 2022 در روز چهارشنبه. بعد از استناد کردن در گزارش قبلی، ۷۲۰ میلیون دلار در بازی‌ها و زیرساخت‌های بلاک چین در ماه فوریه سرمایه‌گذاری شده است، آخرین رقم برای کل سرمایه‌گذاری در سه ماهه اول ۲.۵ میلیارد دلار است. VCها و سایر سرمایه گذاران در سال 2021 4 میلیارد دلار جمع آوری کردند.

بزرگترین معاملات ذکر شده در این گزارش عبارتند از برندهای Animoca با جمع آوری 360 میلیون دلار، ارزش آن را به 5 میلیارد دلار رساند و به یک برند پیشرو Web3 تبدیل شد. Sequoia Capital رهبری یک سرمایه گذاری 450 میلیون دلاری در Polygon (MATIC)، در حالی که یوگا لبز، استودیو پشت NFT های Bored Ape Yacht Club (BAYC)، 450 میلیون دلار سرمایه گذاری دریافت کرد به رهبری Animoca Brands، با The Sandbox، FTX، و Coinbase برای راه‌اندازی متافورس Otherside خود با بازی‌های بازی برای کسب درآمد (P2E).

بر اساس گزارش DappRadar، بازی‌های بلاک چین ۱.۲۲ میلیون کیف پول فعال منحصر به فرد (UAW) را در ماه مارس جذب کردند و بیش از نیمی از فعالیت صنعت مربوط به بازی‌های dapp یا برنامه‌های بازی با انگیزه‌های بازی برای کسب درآمد بود. Splinterlands شماره یک برنامه بازی برای کسب درآمد نامیده می شود. و Polygon زنجیره جانبی لایه 2 با بهترین بازی‌های P2E مانند Crazy Defense Heroes، Pegaxy، Arc8 و Aavegotchi است.

کوین تلگراف از سباستین بورگت، یکی از بنیانگذاران متاورس The Sandbox و رئیس اتحاد بازی های بلاک چین، پرسید که چرا فکر می کند Polygon در مقایسه با سایر اکوسیستم ها مانند Wax، Harmony و BNB Chain بیشترین بهره را از مکانیک P2E و NFT برده است. او چند دلیل اصلی را فهرست کرد، یعنی اینکه Polygon سازگار با EVM باقی ماند و بنیاد Polygon به شدت از آنها در بازاریابی و کمک های مالی حمایت کرد. دلیل دیگر این است که اصناف به راحتی کاربران خود را به Polygon مهاجرت می کنند، در حالی که MetaMask را به عنوان کیف پول اصلی نگه می دارند.

بورگت همچنین اشاره کرد که Polygon اولین بلاک چین L2 برای NFTها در OpenSea بود که نقدینگی بیشتری را برای NFTها به همراه داشت. او پیش‌بینی می‌کند که ظهور NFT و بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین در ImmutableX، Tezos، Solana یا Smart Chain بایننس «قطعاً توزیع را در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ تغییر خواهد داد».

NFT ها فرصتی را برای توسعه دهندگان بازی ارائه می دهند تا بازی هایی با اقتصادهای متعلق به بازیکنان بسازند؛ جایی که جامعه دارندگان هم حامیان اولیه بازی هستند و هم بازیگران اصلی توسعه آن و سهامداران واقعی موفقیت آن هستند.

مربوط: Immutable 200 میلیون دلار برای سرمایه گذاری در بازی های بلاک چین جمع آوری کرد و ارزش آن را به 2.5 میلیارد دلار رساند.

این گزارش همچنین نشان داد که متاورس «یکی از هیجان‌انگیزترین فرصت‌ها در صنعت بلاک چین» است. اگرچه حجم معاملات در دنیای مجازی نسبت به سه ماهه چهارم 2021 اندکی کاهش یافته است، اما در سه ماهه اول 2022 به بیش از 430 میلیون دلار رسیده است. پلتفرم هایی مانند The Sandbox که فصل دوم آلفا خود را به پایان رساند، بازیکنان و برندهایی مانند برادران وارنر، یوبی سافت و HSBC را به خود جذب می کند. در عین حال متاورز سبک زندگی Decentraland میزبان یک هفته مد بود در ماه مارس برای برندها برای تعامل بیشتر با مصرف کنندگان.

DappRadar بر یک نکته مهم در مورد متاورس تأکید می کند: «مالکیت تحت عنوان NFTها و اکوسیستم مالی زیربنایی فعال شده توسط ارزهای رمزپایه و بازی های بازی برای کسب درآمد، پارادایم را از متاورس سنتی که به واقعیت مجازی و افزوده محدود می شود، تغییر خواهد داد. “

علاوه بر این، در حالی که Axie Infinity در بین 10 بازی برتر بر اساس استفاده روزانه قرار دارد، این گزارش به کاهش UAW پس از هک 650 میلیون دلاری پل رونین Axie Infinity در اواسط فوریه

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس