عملکرد قیمت بیت کوین در هفته گذشته منبع نگرانی اکثریت جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. این تقریباً در مورد سایر ارزهای ارز دیجیتال شده در بازار وجود داشته است، به طوری که چندین توکن با ارزش بالا سودهای اخیر خود را معکوس می کنند.

با این حال، برخی از سرمایه گذاران کاهش قیمت اخیر را به عنوان یک فرصت نادر در بازار گاو نر همانطور که آنها همچنان به بارگیری کیف های خود با دارایی های مورد علاقه خود ادامه می دهند. به طور خاص، آخرین داده های زنجیره ای فعالیت خرید قابل توجهی را در میان طبقه خاصی از سرمایه گذاران نشان می دهد.

25000 بیت کوین در یک روز وارد آدرس های انباشته می شود

کارشناس برجسته ارزهای دیجیتال، علی مارتینز، از طریق یک پست در Xبیش از 25000 بیت کوین (به ارزش تقریبی 1.6 میلیارد دلار) در روز جمعه، 22 مارس به آدرس‌های انباشته منتقل شد. این رقم نشان‌دهنده بالاترین میزان انتقال به این کیف‌ها در یک روز تا کنون در سال 2023 است.

معیار مورد علاقه در اینجا همان است ورودی به آدرس های انباشت در بلاک چین بیت کوین برای زمینه، آدرس انباشت بیت کوین به آدرسی اطلاق می شود که تراکنش های خروجی آن صفر است و موجودی حداقل 10 بیت کوین را حفظ می کند.

A chart showing the inflows to Bitcoin accumulation addresses | Source: Ali_charts/X

با این حال، این طبقه‌بندی کیف پول‌های دیجیتال مرتبط با صرافی‌های متمرکز و ماینرها را مستثنی می‌کند و کمتر از ۲ انتقال ورودی بدون گرد و غبار دارد. همچنین، آدرس‌هایی را که بیش از هفت سال فعالیتی نداشته‌اند را شامل نمی‌شود.

افزایش جریان سکه ها به این دسته از آدرس های کیف پول گواه این امر است تجمع قابل توجه BTC توسط نهادهایی که ارز دیجیتال را یک سرمایه گذاری بلندمدت می دانند. این سیگنال نشان می دهد که برخی از بازیگران پول بزرگ در حال انباشت بیت کوین در انتظار افزایش ارزش بالقوه هستند.

علاوه بر این، این مهم است خرید توسط سرمایه گذاران بلند مدت بر پذیرش فزاینده بیت کوین به عنوان یک ذخیره ارزش تاکید می کند. در همین حال، ممکن است شاخصی از حرکت صعودی قیمت در کوتاه مدت باشد.

بررسی اجمالی قیمت بیت کوین

در حال نوشتن این مقاله، بیت کوین است به ارزش 64636 دلارکه نشان دهنده افزایش 1 درصدی قیمت در 24 ساعت گذشته است. با توجه به اصلاح عمیق ارز دیجیتال برتر در اوایل هفته، این تغییر قیمت تا حدودی ناچیز است.

طبق داده‌های CoinGecko، قیمت بیت‌کوین در هفته گذشته ۲.۴ درصد کاهش یافته است. در همین حال، رهبر بازار در حال حاضر حدود 13 درصد از رکورد بالای 73798 دلاری خود دارد.

با این حال، این یک عملکرد کلی مثبت برای قیمت بیت کوین در ماه مارس بوده است و کمی بیش از یک هفته پیش از بالاترین رکورد قبلی یعنی 69000 دلار فراتر رفته است. و با ارزش بازار 1.26 تریلیون دلار، BTC جایگاه خود را به عنوان بزرگترین ارز دیجیتال در این بخش حفظ می کند.

بیت کوین

The price of Bitcoin struggles to hold above $64,000 on the daily timeframe | Source: BTCUSDT chart on TradingView

تصویر برجسته از iStock، نمودار از TradingView

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر