آرتور بریتمن، یکی از بنیانگذاران Tezos، در مورد پتانسیل استفاده نشده DeFi صحبت می کند

برایتمن در مصاحبه ای اختصاصی با کوین تلگراف فاش کرد که راه حل تزوس برای سه گانه بلاک چین استفاده از مجموعه های خوش بینانه است.

آرتور بریتمن، یکی از بنیانگذاران پروتکل لایه 1 تزوس، هفته گذشته در اجلاس هفته بلاک چین پاریس (PBWS) با جکسون دومونت از کوین تلگراف در مورد آنچه که برای باز کردن قفل مالی غیرمتمرکز یا پتانسیل واقعی DeFi نیاز است صحبت کرد. بریتمن پس از این مصاحبه در مورد استراتژی این شرکت سخنرانی کرد.

مربوط: هفته بلاک چین پاریس، 14 آوریل: آخرین به روز رسانی های تیم Cointelegraph در زمین

به گفته Breitman، “مردم واقعاً از DeFi برای توکن سازی دارایی های دنیای واقعی استفاده نکرده اند.” وقتی او می گوید دارایی های دنیای واقعی، منظورش سهام، املاک، هنر دیجیتال یا هر چیزی است که فکرش را بکنید. Breitman در حالی که خواستار ادغام برنامه‌های کاربردی سنتی اوراق بهادار مالی و DeFi است، معتقد است که مالی‌سازی NFT‌ها “یک چیز بزرگ خواهد بود.”

او اضافه کرد که با توجه به تبلیغات قابل توجهی که در حال حاضر در مورد DeFi و NFT وجود دارد، تعیین اینکه چه چیزی واقعا پایدار خواهد بود، دشوار است. قبل از اینکه قدرت واقعی DeFi بتواند قفل شود، تبلیغات باید برطرف شود، زیرا او گفت: «هدف DeFi نمی تواند فقط معامله توکن های DeFi باشد.

علاوه بر این، برایتمن تأیید کرد که تلفیق فناوری‌های لایه 1 در راه است: “یک جهان غول‌پیکر دست‌نخورده وجود دارد و همه فضای زیادی برای رشد دارند. ما شاهد همگرایی زیادی در طراحی بلاک چین خواهیم بود.”

وقتی از Breitman در مورد سه‌گانه مقیاس‌پذیری، تمرکززدایی و امنیت سؤال شد، مطمئن است که می‌توان آن را حل کرد. او اظهار داشت که رویکرد تزوس به مقیاس‌بندی شامل مجموعه‌های خوش‌بینانه است، یک راه‌حل لایه ۲ که از موارد استفاده با توان عملیاتی بسیار بالا پشتیبانی می‌کند. بریتمن گفت که مجموعه های خوش بینانه ممکن است مهم مقیاس پذیری افقی و عمودی شبکه های بلاک چین را ارائه دهد.

مربوط: سیلویو میکالی، بنیانگذار Algorand، می‌خواهد دموکراتیزه کردن امور مالی را آغاز کند

در پایان، برایتمن به بینندگانی اشاره کرد که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد تلاش های Tezoz در مقیاس بندی آن هستند. نقشه راه 2022. او همچنین هیجان خود را برای بخش بازی و ابتکارات کسب بلاک چین تزوس ابراز کرد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس