آرتور هیز، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل سابق صرافی ارزهای دیجیتال BitMEX، برای ارائه تحلیلی دقیق از چشم انداز اقتصادی ایالات متحده و اثرات بالقوه آن بر بازار ارزهای دیجیتال، به X مراجعه کرد. با شهرت برای تفسیر دقیق و درک عمیق مالی سنتی و دیجیتال، بینش‌های هیز به دقت توسط شرکت‌کنندگان صنعت مشاهده می‌شود.

چرا The کریپتو Bull Run به زودی از دوشنبه بازخواهد گشت؟

در یک پستهیز به افزایش قابل توجهی در حساب عمومی خزانه داری (TGA) اشاره کرد که به دلیل ورود تقریباً 200 میلیارد دلار از دریافت های مالیاتی است. هیز اظهار داشت: «همانطور که انتظار می‌رفت، دریافت‌های مالیاتی تقریباً 200 میلیارد دلار به TGA اضافه کردند.

سپس هیز تمرکز خود را به تصمیمات آتی جانت یلن وزیر خزانه داری ایالات متحده در مورد مدیریت TGA معطوف کرد. او با لحنی آمیخته به احترام و سختگیری، چندین سناریو بالقوه را ترسیم کرد که هر کدام پیامدهای عمیقی برای نقدینگی بازار دارند. جلسه مه فدرال رزرو را فراموش کنید. اعلامیه بازپرداخت سه ماهه 24 هفته آینده منتشر می شود. چه بازی هایی خواهد شد [Janet] یلن بازی، در اینجا چند گزینه وجود دارد،” هیز خاطرنشان کرد.

اولا، او پیشنهاد کرد که با «توقف انتشار اوراق خزانه با به صفر رساندن TGA»، یلن می‌تواند یک تریلیون دلار تزریق نقدینگی به اقتصاد آزاد کند. این استراتژی شامل استفاده از وجوه انباشته شده در TGA برای هزینه های فدرال بدون صدور بدهی جدید است، بنابراین به طور مستقیم عرضه پول را افزایش می دهد.

ثانیاً، هیز در مورد «تغییر استقراض بیشتر به اوراق قرضه، که پول را از RRP حذف می‌کند» که منجر به افزایش نقدینگی 400 میلیارد دلاری می‌شود، حدس و گمان زد. این مانور شامل انتخاب خزانه‌داری برای ابزارهای بدهی کوتاه‌مدت است که معمولاً نرخ‌های بهره پایین‌تری دارند اما گردش اوراق بهادار دولتی را افزایش می‌دهند. این امر به طور بالقوه می‌تواند وجوه را از بازار بازپرداخت معکوس یک شبه، جایی که موسسات مالی به طور موقت نقدینگی اضافی خود را پارک می‌کنند، دور کند.

به گفته هیز، اگر یلن تصمیم بگیرد که انتشار اوراق قرضه بلندمدت را متوقف کند و در عین حال که هر دو حساب TGA و RRP را تخلیه کند، انتشار اوراق قرضه را افزایش دهد، ترکیب این دو رویکرد می تواند منجر به “تزریق نقدینگی 1.4 تریلیون دلاری” شود. هیز با تاکید تاکید کرد: “فدرال رزرو بی ربط است، یلن یک عوضی بد است، شما به او احترام می گذارید.” این بیانیه بر اعتقاد او به تأثیر قابل توجه اقدامات خزانه داری تأکید می کند سیاست های فدرال رزرو در شرایط اقتصادی فعلی

هیز پیش‌بینی کرد که این اقدامات می‌تواند به واکنش صعودی در بازار سهام و مهم‌تر از آن، شتاب سریع در بازار ارزهای دیجیتال منجر شود. “اگر هر یک از این سه گزینه اتفاق افتاد، انتظار یک رالی در حالت تنومند و مهمتر از همه شتاب مجدد را داشته باشید. بازار گاوی کریپتو،” او توضیح داد.

پیامدهای چنین استراتژی های مالی قابل توجه است. افزایش نقدینگی معمولاً جذابیت سرمایه گذاری های کم بازده مانند اوراق قرضه را کاهش می دهد و به دنبال بازده بالاتر در دارایی های پرریسک تر، از جمله سهام و ارزهای دیجیتال تشویق می شود. علاوه بر این، تغییر در تمایلات بازار به سمت «ریسک» می‌تواند شاهد جریان‌های سرمایه قابل توجهی به فضای کریپتو باشد که به‌عنوان مرز سرمایه‌گذاری با رشد بالا، هرچند بی‌ثبات، تلقی می‌شود.

در نتیجه، تحلیل هایس نشان می دهد که هفته آینده – اعلام بازپرداخت در روز دوشنبه، 29 آوریل – می تواند برای ناظران بازار بسیار مهم باشد. دیدگاه او، که برگرفته از تخصص عمیق مالی است، به یک تغییر اساسی احتمالی در سیاست مالی ایالات متحده اشاره می کند که می تواند در بازارهای جهانی موج بزند. برای سرمایه گذاران کریپتو، این تحولات می تواند نشانه حرکت های مهمی باشد و بر نیاز به هوشیاری و آمادگی برای پاسخ به سیگنال های اقتصادی جدید تاکید کند.

در زمان انتشار، BTC با قیمت 64483 دلار معامله شد.

قیمت بیت کوین نمودار 4 ساعته | منبع: BTCUSD در TradingView.com

تصویر برجسته از Shutterstock، نمودار از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر