آرژانتینی‌ها_از_کریپتو،_بیت_کوین_به_به_زودی_به_مسابقه_هیجانی

  • آرژانتینی از فناوری ارزهای دیجیتال استقبال می کند.
  • ارزهای دیجیتال کمتر تحت تاثیر تورم قرار می گیرند.
  • فضای کریپتو NFT، DeFi و metaverse را ارائه می دهد که برای کاربران خود در فضا مفید است.

پذیرش از ارزهای ارز دیجیتال شده در بسیاری از کشورها با گذشت روزها رشد می کند. جدای از السالوادور، کشور آرژانتین نیز به دلیل حمایت مردم از دارایی های ارز دیجیتال و بلاک چین معروف است. ویژگی غیرمتمرکز کریپتو یکی از دلایلی است که جامعه آرژانتینی عاشق دارایی های دیجیتال است. به گفته منابع مختلف رسانه ای، این روش آنها نیز برای رهایی از ارز بسیار کنترل شده پزو آرژانتین است.

این ها جرونیمو فرر، از علاقه مندان بیت کوین را به واکنش واداشت:

وقتی محدودیت دارید، به ابزارهایی برای آزادی نیاز دارید. من به ریاضیات و نرم افزارها بیشتر از سیاستمداران اعتماد دارم. من فکر می کنم که بیت کوین برای آرژانتینی ها باید بدون فکر باشد.

یکی از ویژگی‌های دارایی‌های کریپتو که شهروندان آرژانتین را جذب می‌کند، توانایی آن در محافظت از خود در برابر تورم است. تعجبی ندارد که تورم در کشور بالا است و مردم به دنبال راه هایی برای زنده ماندن از هزینه های بالای زندگی هستند که هر سال افزایش می یابد. علاوه بر این، بیت کوین و سایر دارایی‌های کریپتو دارای مکانیزم استخراج هستند که در آن استخراج‌کنندگان می‌توانند در خانه‌های خود کریپتو کسب کنند، که در طول همه‌گیری بسیار مفید است.

این موارد ذکر شده در بالا تنها برخی از مزایایی است که ارز دیجیتال می تواند ارائه دهد. در جزئیات، فضا نیز دارد دیفای، که به کاربرانش امکان می دهد در حالی که به سادگی توکن های خود را به اشتراک می گذارند درآمد کسب کنند. علاوه بر این، کاربران می توانند خود را در فضای NFT و متاورس غوطه ور کنند، فناوری های این صنعت که امروزه موضوعات بسیار داغ هستند.

صرف نظر از این، کریپتوآیه نیز مستعد نوسانات و نوسانات شدید بازار است. همچنین اگر به خوبی مدیریت نشود، می توان از آن سوء استفاده کرد. از این رو، این به سرمایه گذاران بستگی دارد که چگونه دارایی های ارز دیجیتال خود را مدیریت کنند. در زمان نگارش، کل بازار کریپتو ارزش سرمایه تقریباً 2 تریلیون دلار است و بیت کوین شماره یک ارز دیجیتال است که بیش از 40 هزار دلار در هر توکن معامله می کند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر