سازندگان BAYC با توسعه دهنده توماس لمن بر سر نقش او در فروش یک مجموعه کپی از NFT های BAYC توافق کرده اند.

آزمایشگاه‌های یوگا با توسعه‌دهنده‌ای که در BAYC‌های کپی‌برداری دخیل هستند، به توافق می‌رسند


خالق مجموعه توکن غیرقابل تعویض (NFT) Bored Ape Yacht Club با یکی از توسعه دهندگان مجموعه کپی به نام RR/BAYC به دعوی رسیدگی کرده است.

در 6 فوریه، آزمایشگاه‌های یوگا دعوی را حل و فصل کرد که شامل توماس لمن، توسعه‌دهنده وب‌سایت‌ها و قرارداد هوشمند فروش NFT‌های گمراه‌کننده BAYC از هنرمند دیجیتال رایدر ریپس بود.

شرکت پشت مجموعه بلو چیپ در ژانویه از لیمن به دلیل مشارکت و پشتیبانی فنی او از مجموعه میمون‌های تقلید شکایت کرد.

طبق این شکایت، لمن به ریپس و جرمی کاهن برای توسعه و ترویج NFT ها در رسانه های اجتماعی کمک کرده است. این سازمان ادعا کرد که این یک “تلاش عمدی برای آسیب رساندن به آزمایشگاه‌های یوگا به هزینه مصرف‌کنندگان با ایجاد سردرگمی” در مورد این دو مجموعه بود.

در شهرک، آزمایشگاه یوگا و Lehman با حکم دائمی موافقت کردند که لمان را از استفاده از هرگونه تصویر «گیج‌انگیز مشابه» BAYC یا استفاده از حساب‌های رسانه‌های اجتماعی که القا کننده ارتباط با شرکت باشد، منع کند. با توجه به قانون 360.

Lehman در بیانیه‌ای گفت: «هیچ‌وقت قصد من این نبود که به برند Yuga Labs آسیب برسانم، و من تمام اظهارات توهین‌آمیز درباره Yuga Labs و بنیان‌گذاران آن را رد می‌کنم و از کمک‌های مثبت فراوان آنها به فضای NFT قدردانی می‌کنم.»

سخنگوی یوگا در صحبت با Law360 گفت که این شرکت از اینکه Lehman “نقش خود را در کمک به گروه های سابق، رایدر ریپس و جرمی کاهن، برای نقض علائم تجاری Yuga Labs در توسعه، بازاریابی و فروش NFT های تقلبی تصدیق کرد.”

Ryder Ripps Ape #8774 – Opensea

با این حال، موارد جداگانه‌ای در مورد استفاده ریپس از تصاویر مجموعه BAYC وجود دارد. جرمی کاهن نیز به دلیل کپی و فروش محصولات مشابه در همان پلتفرم های یوگا مورد شکایت قرار گرفته است.

ریپس و کاهن در ماه ژوئن مورد شکایت قرار گرفتند و یوگا مدعی شد که هنرمندان «آزمایشگاه‌های یوگا را ترول می‌کردند و از مشتریان کلاهبرداری می‌کردند» تا نسخه‌های کپی آن‌ها را خریداری کنند. این شکایت همچنین ادعا کرد که Ripps بیش از 5 میلیون دلار با “پمپ و تخلیه NFT های جعلی” به دست آورده است.

مربوط: ویدیوی جدید بحث درباره تصاویر ادعایی «نژادپرستانه» Bored Ape Yacht Club را زنده می کند

در 30 ژانویه، شرکت حقوقی حمایت از حقوق سرمایه‌گذار روزن تکرار کرد که سرمایه‌گذارانی که NFTs BAYC Yuga یا توکن بومی آن ApeCoin (APE) را خریداری کرده‌اند، می‌توانند به یک اقدام کلاسی اوراق بهادار بپیوندید شکایت علیه شرکت

روزن در ماه دسامبر از آزمایشگاه یوگا به دلیل نقض قوانین اوراق بهادار ایالات متحده از طریق گمراه کردن سرمایه گذاران در مورد مزایای مالی مالکیت NFT ها و توکن ها و استفاده از آنها شکایت کرد. مروج افراد مشهور.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر