آزمایشگاه های Terraform

    • آزمایشگاه Terraform (TFL) 10 میلیون LUNA به ارزش حدود 820 میلیون دلار به قیمت فعلی به گارد بنیاد لونا هدیه داده است.
    • این کمک مالی بیش از یک ماه از زمانی است که TFL به ارزش 1.1 میلیارد دلار LUNA برای سوزاندن UST سوزانده و ذخایر آن را افزایش می دهد.
    • اعلامیه های صعودی اخیر هنوز روی قیمت نهمین سکه بزرگ از نظر ارزش بازار منعکس نشده است.

آزمایشگاه‌های Terraform (TFL)، که توسعه‌دهنده بلاک چین Terra (LUNA) است، 10 میلیون LUNA به ارزش حدود 820 میلیون دلار با قیمت‌های فعلی به گارد بنیاد Luna هدیه داده است. این کمک مالی بیش از یک ماه از زمانی است که TFL به ارزش 1.1 میلیارد دلار LUNA برای سوزاندن UST سوزانده و ذخایر آن را افزایش می دهد.

آزمایشگاه Terraform آخرین اطلاعیه خود را در 14 آوریل در توییتر اعلام کرد. با این حال، نحوه استفاده از این بودجه را مشخص نکرد. داده‌های تراکنش‌های Terra Finder نشان می‌دهد که 7.8 میلیون LUNA، تقریباً 630 میلیون دلار، دیروز، درست اندکی پس از انتقال وجوه، از کیف پول ذخیره LFG منتقل شد.

بسیاری از افراد جامعه پروژه انتظار دارند که بخشی از بودجه صرف ساخت ذخیره بیت کوین Terra شود، با توجه به اینکه بنیانگذار پروژه، دو کوون، راه را در ماموریت جمع آوری 10 میلیارد دلار بیت کوین (BTC) برای حمایت از UST رهبری کرده است. ذخایر بخش دیگری از LUNA می تواند سوزانده شود تا پیوند UST با دلار حفظ شود.

سوابق حسابداری LFG نشان می دهد که کل موجودی ذخایر آن 2.44 میلیارد دلار است که بیت کوین 70 درصد از کل آن – تقریباً 1.71 میلیارد دلار را تشکیل می دهد.

اخبار LUNA تاثیری در کاهش قیمت ندارد (منبع: CoinMarketCap)

همانطور که از تصویر CoinMarketCap در بالا مشاهده می شود، اعلامیه های صعودی اخیر هنوز روی قیمت نهمین سکه بزرگ از نظر ارزش بازار منعکس نشده است. قیمت LUNA در 30 روز گذشته کمی بیش از 21 درصد و در 24 ساعت گذشته 7.91 درصد کاهش یافته است – قیمت آن در زمان نوشتن 81.45 دلار باقی مانده است.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر