آزمایشگاه Terraform 880 میلیون دلار دیگر به گارد بنیاد لونا هدیه می دهد

پس از دریافت کمک 1.1 میلیارد دلاری در ماه گذشته، گارد بنیاد لونا 10 میلیون توکن LUNA دیگر از آزمایشگاه Terraform دریافت کرده است.

توسعه دهنده بلاک چین Terra (LUNA)، آزمایشگاه های Terraform (TFL) 10 میلیون LUNA به ارزش حدود 820 میلیون دلار به قیمت های فعلی به بنیاد Luna Guard هدیه داده است.

بنیاد لونا گارد (LFG) یک سازمان غیر انتفاعی وابسته به Terra است که وظیفه دارد تا استیبل کوین الگوریتمی شبکه Terra USD (UST) را وثیقه کند تا آن را با دلار آمریکا مرتبط نگه دارد.

آخرین اطلاعیه Terraform Labs از طریق توییتر در 14 آوریل منتشر شد، اما مشخص نکرد که بودجه به طور خاص به چه چیزی اختصاص خواهد یافت. با این حال، معامله داده ها از Terra Finder نشان می دهد که دیروز 7.8 میلیون LUNA (تقریباً 630 میلیون دلار) به سرعت از کیف پول ذخیره LFG منتقل شد.

با توجه به شکل اخیر Terra، به رهبری بنیانگذار Do Kwon که هدف از کسب 10 میلیارد دلار بیت کوین (BTC) برای حمایت از ذخایر UST، بسیاری انتظار دارند که بخشی از این وجوه صرف ساخت انبار طلای دیجیتال آن شود. بخش دیگری از LUNA ممکن است سوخته شود (روشی که در آن میخ UST/USD حفظ می شود.)

با در نظر گرفتن برخی از توکن های اضافی بهمن (AVAX) نیز می توان در لیست خرید قرار گرفت هر دو TFL و LFG خریداری شده است 100 میلیون دلار آواکس هفته گذشته.

دنبال Terra’s بیت کوین اخیر (و در حال انجام) ولگردی خرید (BTC) که شامل خرید تقریباً 2500 بیت کوین (100 میلیون دلار) می شود. فقط دو روز پیش، کیف پول متعلق به LFG به سومین دارنده بزرگ طلای دیجیتال در سطح جهان تبدیل شده است. پشت سر MicroStrategy و تسلا

آخرین کمک مالی به LFG کمی بیش از یک ماه از زمانی است که TFL به ارزش 1.1 میلیارد دلار LUNA هدیه داده است تا بتوان آن را سوزاند. UST نعناع کرده و ذخایر آن را رشد دهد.

طبق حسابداری LFG سوابق، کل موجودی ذخیره آن در زمان نگارش 2.44 میلیارد دلار است که BTC حدود 70 درصد از این رقم را 1.71 میلیارد دلار نشان می دهد.

مربوط: سطح حمایت مهم قیمت Terra پس از 30٪ کاهش هفتگی شکسته می شود – درد بیشتری برای LUNA در پیش است؟

علیرغم همه پیشرفت‌های صعودی اخیر با Terra، قیمت LUNA طی 30 روز گذشته 7 درصد کاهش یافته و در زمان نگارش مقاله به 81.65 دلار رسیده است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس