ایالات متحده که در سه ماهه گذشته همراه با آلمان در رتبه اول اقتصاد کریپتو قرار داشت، به رتبه هفتم در این رتبه بندی ریزش کرد.

آلمان در سه ماهه سوم: گزارش، ایالات متحده را در برترین اقتصادهای ارز دیجیتال پشت سر گذاشته است


بر اساس یک گزارش جدید، آلمان در سه ماهه سوم سال 2022 به مطلوب ترین اقتصاد کریپتو در جهان تبدیل شده است. ایالات متحده، دارنده مشترک رتبه برتر از سه ماهه گذشته، شش پله ریزش کرد و در رتبه هفتم برترین اقتصاد کریپتو قرار گرفت.

رتبه بندی اقتصاد کریپتو تدوین شده است توسط Coincub عوامل مختلفی مانند چشم انداز ارزهای ارزی مطلوب، قوانین مالیاتی شفاف ارزهای دیجیتال، ارتباطات نظارتی شفاف تر و موارد دیگر برای رتبه بندی کشورها بررسی شد.

آلمان اگرچه بهشت ​​مالیاتی نیست، اما در نظر گرفته می شود یکی از قوی ترین اقتصادهای ارز دیجیتال «مالیات سنتی» همه جانبه که به دارندگان کریپتوهای بلند مدت پاداش می دهد. قانون آلمان برای دارایی های ارز دیجیتال بیش از یک سال مالیات صفر می گیرد.

سوئیس با موضع مثبت نظارتی کریپتو در رتبه دوم قرار گرفت و خانه برخی از برترین سازمان های ارز دیجیتال در جهان است. سه جایگاه بعدی این لیست به ترتیب توسط استرالیا، امارات و سنگاپور بدست آمد.

استرالیا تمایل زیادی به ارزهای دیجیتال نشان داده است و دولت نیز در سال گذشته به همان اندازه از آن حمایت کرده است. قانون ارز دیجیتال مثبت همراه با سیاست مالیاتی معقول امارات متحده عربی سرمایه گذاری هنگفتی در وب 3 کرده است و سیاست بسیار جذابی برای مالیات صفر بر سود ارزهای دیجیتال دارد. از سوی دیگر، سنگاپور خود را به عنوان یک نیروگاه ارزهای دیجیتال در آسیا تثبیت کرده است و بخش قابل توجهی از جمعیت درگیر تجارت و سرمایه گذاری کریپتو هستند.

ایالات متحده به دلیل سیاست مالیاتی نامطلوب کریپتو و عدم شفافیت در بخش نظارتی به رتبه هفتم ریزش کرد. با این حال، این گزارش تاکید می کند که ایالات متحده تنها کشوری است که به کریپتو اجازه می دهد بخشی از حقوق بازنشستگی استراتژیک محل کار را تشکیل دهد. با در دست داشتن برخی قوانین مهم مربوط به کریپتو، ایالات متحده می تواند تا سه ماهه آینده شاهد وضعیت قابل توجهی در رتبه بندی خود باشد.

مربوط: آلمان و ایالات متحده در رتبه‌بندی جهانی ارزهای دیجیتال، رتبه اول را دارند

در میان کشورهای برتر ارز دیجیتال کنجکاو که بر اساس تعداد جستجوهای مرتبط با بیت کوین تعیین می شود، السالوادور دوباره در صدر فهرست قرار گرفت و پس از آن نیجریه و جمهوری آفریقای مرکزی قرار دارند.

جمعیت ویتنام با بیش از 20 میلیون یا نزدیک به 20 درصد از جمعیت، بزرگترین احتکار کننده ارز های دیجیتال هستند. ایالات متحده بیش از 46 میلیون دارنده ارز دیجیتال یا نزدیک به 13 درصد از جمعیتی دارد که در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر