آلمان و ایالات متحده در رتبه بندی جهانی ارزهای دیجیتال در رتبه اول قرار دارند

ایالات متحده برای پیوستن به آلمان در این اجلاس رتبه‌بندی را بالا می‌برد، زیرا مقررات پیشرونده و پذیرش سازمانی باعث استفاده از ارزهای دیجیتال در هر دو کشور می‌شود.

آلمان و ایالات متحده در آخرین رتبه بندی سه ماهه ارزهای دیجیتال جهانی که توسط شرکت تحلیلی Coincub منتشر شد، غنایم را به اشتراک گذاشتند.

این دو کشور اکنون در صدر قرار دارند رتبه بندی، با آلمان فضا را برای ایالات متحده در حال رشد ایجاد می کند در رتبه بندی سه ماهه اول قرار گرفت برای سال 2022. تسلط آنها به دلیل محیط های نظارتی مترقی و بیت کوین اصلی است.بیت کوین) سرمایه گذاری توسط نهادهای اصلی.

رتبه‌بندی‌های کوین‌کاب در 9 دسته کلی، که بر دولت، خدمات مالی، جمعیت، مالیات، توسعه استعدادها و شرکت‌کنندگان در صنعت، تجارت، تقلب و پتانسیل زیست‌محیطی تمرکز دارند، امتیاز می‌گیرد. سیستم رتبه‌بندی کنونی زیرمجموعه‌های جدیدی مانند دوره‌های آموزشی کریپتو و پیشنهادات اولیه سکه را برای ایجاد یک سنج جامع‌تر معرفی کرد.

اقدام آلمان برای اجازه دادن به صنعت پس‌انداز خود برای استفاده از سرمایه‌گذاری‌های ارز دیجیتال و بهره‌مندی از یک سیاست مالیات صفر بر سود سرمایه بیت کوین و اتر (ETH) که بیش از یک سال برگزار شد، دلیل اصلی صعود آن به صدر رتبه بندی در اوایل امسال بود.

ایالات متحده از سوم صعود کرد و رتبه اول را به اشتراک گذاشت فرمان اجرایی رئیس جمهور جو بایدن در مورد تضمین توسعه مسئولانه دارایی های دیجیتال در مارس 2022. هدف این دستورالعمل تضمین توسعه مسئولانه فضا، ارائه حمایت از مصرف کننده و ثبات مالی و مبارزه با فعالیت های غیرقانونی است.

Coincub همچنین به شرکت سرمایه گذاری جهانی اشاره کرد تصمیم Fidelity مبنی بر قرار گرفتن در معرض بیت کوین به عنوان بخشی از صندوق های بازنشستگی منتخب آمریکا در آوریل 2022 به عنوان نقشی محوری در صعود این کشور به رتبه بندی ارزهای دیجیتال. موازی با حرکت شرکت خدمات مالی آلمان بود Sparkasse 50 میلیون کاربر خود را فعال می کند برای خرید بیت کوین مستقیما از حساب های بانکی خود.

سوئیس در رتبه‌بندی جهانی ارزهای دیجیتال، سومین رتبه‌بندی جهانی ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است که به دلیل آخرین پیشرفت در این کشور است. کانتون لوگانو بیت کوین را به عنوان ارز قانونی به رسمیت می شناسد. این امر به شهروندان این منطقه امکان می‌دهد تا با استفاده از بیت‌کوین پرداخت‌های روزانه شامل مالیات و حساب‌های شهری و خدمات را انجام دهند.

بیش از 1000 ارائه‌دهنده خدمات دارایی‌های مجازی و بلاک چین (VASP) سوئیس را خانه می‌خوانند و این کشور به دلیل تعداد گره‌های بیت‌کوین و دستگاه‌های خودپرداز در رتبه بالایی قرار دارد. VASPها باید توسط سازمان نظارت بر بازار مالی سوئیس (FINMA) مجوز داشته باشند و از سیاست‌های ضد پولشویی (AML) و مشتری خود (KYC) پیروی کنند.

مرتبط: صاحبان جدید کریپتو در سال 2021 در 3 منطقه مهم تقریباً دو برابر شدند: گزارش

سنگاپور پس از سه ماهه دوم سال 2022 در رتبه چهارم قرار دارد و در پایان سال 2021 از رتبه اول خود ریزش کرده است. به دلیل تشدید مقررات اخیر از ناظر مالی کشور و بانک مرکزی.

استرالیا با برجسته کردن تعداد زیادی از پیشنهادات اولیه سکه، مبادلات و حجم تراکنش‌ها و همچنین تعدادی از دانشگاه‌ها که دوره‌های آموزشی بلاک چین و کریپتو را ارائه می‌دهند، پنج رتبه برتر رتبه‌بندی ارزهای دیجیتال کوین‌کاب را تکمیل می‌کند.

رتبه‌بندی کوین‌کاب داده‌های کمی از جمله حجم معاملات یا استخراج را با عناصر کیفی مانند قوانین دولتی و نگرش سازمانی نسبت به ارزهای دیجیتال ترکیب می‌کند. گزارش های آنها به دنبال ارائه یک دیدگاه تلفیقی از موضع یک کشور با ثبیت اطلاعات کیفی و داده های کمی است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس