آنتونی اسکاراموچی از SkyBridge Capital انتظار دارد یک نامزدی برای ریاست جمهوری طرفدار ارز های دیجیتال باشد

آنتونی اسکاراموچی پیش‌بینی می‌کند که نامزدی بعدی ریاست‌جمهوری طرفدار کریپتو خواهد بود و با توجه به تحولات اخیر در کاپیتول هیل، ETF بیت کوین تا پایان سال 2022 اتفاق خواهد افتاد.

آنتونی اسکاراموچیبنیانگذار صندوق تامینی SkyBridge Capital، فکر می‌کند با توجه به اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) نامزدی بعدی ریاست جمهوری ایالات متحده احتمالاً طرفدار ارزهای دیجیتال خواهد بود. اخیرا تاییدیه را اعلام کرده است بیت کوین چهارم (بیت کوین)صندوق معاملات آتی (ETF).

طی مصاحبه ای در کنفرانس SALT’s کریپتو Bahamasاسکاراموچی به کوین تلگراف گفت که از زمانی که SEC قراردادهای آتی بیت کوین را بر اساس قانون اوراق بهادار سال 1933 (قانون ’33) و قانون اوراق بهادار 1934 (قانون ’34) تصویب کرد، نسبت به یک نامزد ریاست جمهوری طرفدار ارز های دیجیتال خوشبین است. او اضافه کرد:

«کنگره نشان می‌دهد که آن‌ها دوستدار ارزهای دیجیتال هستند. شما هم اکنون 73 میلیون نفر دارید که صاحب ارزهای دیجیتال هستند. بسیاری از این افراد رای دهندگان تک موضوعی هستند که از طریق کنگره منتشر خواهد شد. مقررات مثبت پیش رو پیش بینی SkyBridge است.

با توجه به این موضوع، اسکاراموچی همچنین امیدوار است که یک ETF بیت کوین تا پایان سال 2022 تایید شود.

در حالی که پیش بینی آینده دشوار است، اسکاراموچی به اشتراک گذاشت که SkyBridge Capital از اکثر موسسات مالی جلوتر است، و اشاره کرد که سبد سرمایه گذاری تامینی شامل بیت کوین، اتریوم است.ETH) و دیگر توکن های لایه 1 از جمله Solana (SOL) و صندوقی که به طور کامل به پروتکل بلاک چین Algorand اختصاص داده شده است.

اسکاراموچی در ادامه خاطرنشان کرد که 20 درصد از دارایی خالص او به بیت کوین است، در حالی که 4 تا 5 درصد در آلگوراند است. ALGO نشانه من اولین بیت کوین خود را در سال 2020 خریداری کردم که قیمت آن بین 12000 تا 16000 دلار بود، اما زمانی که قیمت آن 65000 دلار بود، BTC را نیز خریداری کردم. من یک شرط کلان روی بیت کوین گذاشته ام. من احتمالاً یک چهارم از دارایی خالص خود را در این زمینه دارم.»

بررسی کنید مصاحبه کامل بر روی … ما کانال یوتیوبو فراموش نکنید که مشترک شوید!

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس