این مجموعه دارای 1000 اثر هنری اصلی سینمایی است که از حرفه برنده جوایز این بازیگر الهام گرفته شده است.

آنتونی هاپکینز، برنده جایزه اسکار، مجموعه NFT را در عرض چند دقیقه فروخت


سر آنتونی هاپکینز، بازیگر برنده جایزه اسکار، اولین مجموعه NFT خود به نام The Eternal Collection را در کمتر از 10 دقیقه فروخت.

این مجموعه که با مشارکت Orange Comet Inc، یک آژانس طراحی متمرکز بر NFT و Web3 ایجاد شده است، دارای 1000 اثر هنری اصلی سینمایی است که از اجراهای مختلف در طول حرفه طولانی این بازیگر الهام گرفته شده است.

با توجه به توضیحات مجموعه در OpenSea، مجموعه آثار «تفسیری از کهن الگوهای شخصیتی عظیمی را که سر آنتونی هاپکینز در طول حرفه سینمایی درخشان خود به تصویر کشیده است، ارائه می دهد، و انرژی قوی خود را از مجموعه هنری محرک خود می گیرد.»

تصاویر و انیمیشن‌های خلاقانه با نام‌هایی مانند «مسخره»، «عاشق»، «حاکم»، «شورش»، «بخشنده» و «ابدی». هر کدام نشان دهنده شخصیت های کهن الگویی مختلف در طول دوران حرفه ای بازیگر هالیوود هستند.

آژانس طراحی NFT و Web3، Orange Comet Inc ادعا کرد که فروش مجموعه سریع‌ترین فروش در تاریخ OpenSea بوده است، اگرچه Cointelegraph قبل از انتشار نتوانست این ادعا را تأیید کند.

این بازیگر مشهور در توییتی از جامعه NFT تشکر کرد و اظهار داشت که هنوز نمی تواند خبر فروش مجموعه را باور کند.

990 تصویر منحصر به فرد NFT با ابزارهای انتخابی تصادفی از دریافت کتاب های هنری مناظر رویایی دارای امضا با نقاشی ها و طراحی های بازیگر گرفته تا گفتگوهای صمیمی با آنتونی هاپکینز از طریق زوم، و انتخاب تصادفی NFT های شخصی شده با پیامی از هاپکینز ارائه می شود. به کیف پول آنها

این پروژه توییت کرد که این مجموعه سریع‌ترین فروش NFT در OpenSea است، اما Cointelegraph قبل از انتشار نتوانست صحت این ادعا را تأیید کند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر