بیت کوین

    • بنجامین کوون معتقد است که کارایی تاریخی بیت کوین (BTC) به این معنی است که سرمایه گذاری در آلت کوین ها اکنون خطرناک باقی می ماند.
    • او همچنین معتقد است که قیمت بیت کوین روندی را که در اواسط سال 2018 پس از روند صعودی شهاب سنگی سال 2017 مشاهده می شود، شبیه سازی خواهد کرد.
    • اگرچه روند نزولی ممکن است ادامه یابد، اما بعید است که بیت کوین به پایین ترین سطح خود برسد.

بنجامین کوئن، تحلیلگر کریپتو، بر این عقیده است که کارایی تاریخی بیت کوین (BTC) به این معنی است که سرمایه گذاری در آلت کوین ها اکنون خطرناک باقی می ماند.

کوئن به 729000 مشترک یوتیوب خود گفت که حرکت ارزش بیت کوین در سال 2018 به آنچه در بازار آلت کوین ها رخ خواهد داد در صورت ادامه سقوط ارز دیجیتال معیار اشاره دارد.

کوئن اظهار داشت که «ما باید به آنچه در گذشته اتفاق افتاده است نگاه کنیم و بگوییم که اگر سطح پایین‌تری داشته باشیم، چه اتفاقی می‌افتد؟ بازار آلت کوین در برابر بازار بیت کوین تغییر می کند. بهترین راه برای درک این موضوع، نگاه کردن به تسلط بیت کوین (نسبت بین ارزش بازار بیت کوین به بقیه بازارهای ارزهای دیجیتال) است.

کوئن ادامه می دهد: «تسلط در حال حاضر دقیقاً در همان سطحی است که در ژوئن 2018 بود، دقیقاً همان سطح و سپس تسلط افزایش یافت، در ژوئن 2018 چه اتفاقی افتاد؟ اینجاست که بیت کوین به پایین ترین سطح خود می رسد.»

به طور خلاصه، Cowen معتقد است که قیمت بیت کوین روندی را که در اواسط سال 2018 پس از روند صعودی شهاب سنگی در سال 2017 مشاهده شد، شبیه سازی می کند، که شاهد افزایش ده برابری قیمت از حدود 2000 دلار به حدود 20000 دلار بود.

این مهم است که در سال 2017 چنین باشد، زمانی که هیچ کشوری وجود نداشت که بیت کوین را به عنوان ارز قانونی بپذیرد، در حالی که در حال حاضر شاهد هستیم که تعدادی از کشورها شروع به پذیرش ارز دیجیتال به عنوان یک وسیله پرداخت معتبر و قانونی کرده اند.

اگرچه روند نزولی ممکن است ادامه یابد، اما بعید است که بیت کوین به پایین ترین سطح خود برسد، زیرا قیمت بیت کوین مدتی است در اطراف سطح مهم 40000 دلار در نوسان بوده است. با این حال، این بدان معنا نیست که بیت کوین کاملاً از قلاب خارج شده است.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر