وفاداری NFT

    • استارباکس برنامه های خود را برای راه اندازی Starbucks NFT اعلام کرده است.
    • این اعلامیه پس از گزارشی منتشر می شود که می گوید بازار NFT در حال فروپاشی است.
    • مدیر عامل استارباکس از NFTها برای بازگرداندن کارمندان ناراضی اتحادیه استفاده خواهد کرد.

استارباکس به طور رسمی اولین گام‌های خود را در فضای وب 3 با مجموعه‌ای انحصاری از NFT برمی‌دارد، در حالی که با دو سفارش بزرگ اتحادیه‌سازی کارکنان و فروپاشی ظاهری بازار NFT مواجه است.

اعلام کرد در روز سه‌شنبه، برنامه‌های NFT استارباکس «تجارب منحصربه‌فرد، ایجاد جامعه، داستان سرایی و تعامل با مشتری» را ارائه می‌کند. علاوه بر این، این شرکت قهوه قصد دارد تا ذینفعان خود را از این پروژه “در عین ایجاد نوع جدیدی از اکوسیستم دیجیتال” بهره مند کند تا با خدمات پلتفرم فعلی خود همراه شود.

«مجموعه‌های برند NFT» دارای مالکیت عضویت در انجمن و دسترسی به هدیه‌های انحصاری است.

در حالی که غول قهوه فقط جزئیات ناچیزی در مورد مجموعه NFT و نحوه انجام کل پروژه ارائه کرد، به نظر می رسد استارباکس رویکرد دقیق تری را در پیش گرفته است. معمار برنامه استارباکس این شرکت به همراه یک مدیر عامل جدید با دانش وب 3 که شرکت همچنان به دنبال اوست، نقش بزرگی در این پروژه ایفا خواهد کرد.

این پروژه به بخشی از یک بازار “فلتلین” تبدیل خواهد شد. به گزارش وال استریت ژورنال مقاله، فروش NFT نسبت به اوج سال گذشته 92 درصد کاهش یافته است. علاوه بر این، بازار NFT نیز از نظر کیف پول‌های فعال افت ۸۸ درصدی را تجربه کرد. داده های Google Trends همچنین نشان می دهد که علاقه آنلاین به NFT ها 89٪ کاهش یافته است.

صرف نظر از فروپاشی بازار NFT، استارباکس همچنان با یک حرکت اتحادیه ای در سراسر کشور که توسط باریستاهایش سازماندهی شده است، مواجه است. جالب اینجاست که هاوارد شولتز، مدیرعامل استارباکس این کار را انجام خواهد داد بانک در دارایی مجازی برای دلجویی از کارکنان خود.

در حالی که جزئیات نحوه اجرای NFT های Starbucks در میان کارمندان ناراضی، یک مقاله Mashable مطمئن است که مزایای NFT شامل مزایای اتحادیه نمی شود. علاوه بر این، با فروپاشی بازار NFT، تنها کاری که جامعه می تواند انجام دهد این است که منتظر چیزی باشد که قرار است بیاید.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر