آیا خریدار دیپ باقی مانده است؟ با کاهش ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به 1.65 تریلیون دلار، گاوها تا حد زیادی غایب هستند

تقاضای ضعیف خرده‌فروشی و داده‌های مشتقات نزولی منعکس‌کننده چشم‌انداز کوتاه‌مدت بد برای بازار ارزهای دیجیتال است.

کل ارزش بازار کریپتو به مدت 24 روز در یک کانال نزولی معامله می شود و پشتیبانی 1.65 تریلیون دلاری در 6 می دوباره مورد آزمایش قرار گرفت. کاهش به 1.65 تریلیون دلار توسط بیت کوین به دنبال داشت.بیت کوین) با رسیدن به 35550 دلار، پایین ترین قیمت آن در 70 روز اخیر.

کل ارزش بازار کریپتو، میلیارد دلار. منبع: TradingView

از نظر عملکرد، کل سرمایه کل بازار ارزهای دیجیتال طی هفت روز گذشته 6 درصد کاهش یافته است، اما این اصلاح اندک در کل بازار نشان دهنده برخی آلتکوین های با سرمایه متوسط ​​نیست که در همان زمان توانسته اند 19 درصد یا بیشتر از دست بدهند. قاب

همانطور که انتظار می رفت، آلت کوین ها بیشترین آسیب را متحمل شدند

در هفت روز گذشته، قیمت بیت کوین 6 درصد کاهش یافت و اتر (ETH) 3.5 درصد کاهش یافت. در همین حال، آلت کوین ها چیزی را تجربه کردند که فقط می توان آن را حمام خون توصیف کرد. در زیر برنده‌ها و بازندگان برتر در میان 80 ارز دیجیتال بزرگ بر اساس ارزش بازار آمده است.

برندگان و بازندگان هفتگی در میان 80 سکه برتر. منبع: Nomics

ترون (TRX) پس از اینکه TRON DAO یک USDD، یک استیبل کوین غیرمتمرکز را در 5 می ارائه کرد، 26.9 درصد افزایش یافت. استیبل کوین الگوریتمی به زنجیره اتریوم و BNB متصل است.BNB) از طریق پروتکل زنجیره ای متقابل BTTC.

1 اینچ (1 اینچ) پس از تبدیل شدن برنامه مدیریت مبادلات غیرمتمرکز به شبکه Polygon (MATIC) 5.6 درصد افزایش یافت. رهبر با انجام 6 میلیون سوآپ در شبکه.

STEPN (GMT)، نشانه اصلی برنامه محبوب سبک زندگی حرکت برای کسب درآمد، 35.7 درصد کاهش یافت، که پس از یک افزایش 70 درصدی بین 18 آوریل و 28 آوریل تنظیم شد. حرکت مشابهی برای Apecoin اتفاق افتاد.بوزینه) پس از پمپاژ 94 درصدی توکن بین 22 آوریل و 28 آوریل.

Premium تتر در 6 می منفی شد

OKX Tether (USDT) حق بیمه تقاضای خرده فروشی مبتنی بر چین را اندازه گیری می کند و تفاوت بین معاملات همتا به همتا مبتنی بر چین و دلار ایالات متحده را اندازه می گیرد.

تقاضای خرید بیش از حد این شاخص را بالاتر از ارزش منصفانه در 100٪ قرار می دهد. از سوی دیگر، پیشنهاد بازار تتر در بازارهای نزولی سیل می شود و باعث تخفیف 4 درصدی یا بالاتر می شود.

تتر (USDT) نظیر به نظیر در مقابل USD/CNY. منبع: OKX

حق بیمه OKX Tether در 30 آوریل به 1.7 درصد رسید که نشان دهنده مقداری مازاد تقاضا از خرده فروشی است. با این حال، این شاخص طی پنج روز آینده به 0 درصد حق بیمه بازگشت.

اخیراً، در ساعات اولیه 6 می، پریمیوم OKX Tether به منفی 1 درصد رسید. داده ها نشان می دهد که احساسات خرده فروشی با کاهش قیمت بیت کوین به زیر 37000 دلار بدتر شده است.

بازارهای آتی احساسات متفاوتی را نشان می دهند

قراردادهای دائمی، همچنین به عنوان مبادله معکوس شناخته می شوند، دارای نرخ تعبیه شده ای هستند که معمولاً هر هشت ساعت یک بار شارژ می شود. صرافی ها از این کارمزد برای جلوگیری از عدم تعادل ریسک ارز استفاده می کنند.

نرخ سرمایه گذاری مثبت نشان می دهد که خریداران طولانی مدت (خریداران) اهرم بیشتری را طلب می کنند. با این حال، زمانی که شورت ها (فروشندگان) به اهرم اضافی نیاز دارند، وضعیت برعکس رخ می دهد که باعث می شود نرخ تامین مالی منفی شود.

نرخ انباشته سرمایه آتی دائمی 7 روزه. منبع: Coinglass

همانطور که در بالا نشان داده شد، نرخ انباشته بودجه هفت روزه برای بیت کوین و اتر اندکی مثبت است. داده‌ها نشان‌دهنده تقاضای کمی بالاتر از سوی خریدارها هستند، اما چیزی که معامله‌گران را مجبور به بستن موقعیت‌های خود کند. به عنوان مثال، نرخ مثبت 0.15٪ هفتگی معادل 0.6٪ در ماه است، بنابراین بعید است که باعث آسیب شود.

از سوی دیگر، نرخ سرمایه گذاری دائمی آتی 7 روزه آلت کوین ها 0.30- درصد بود. این نرخ معادل 1.2 درصد در ماه است و بیانگر تقاضای بیشتر از سوی شورت (فروشندگان) است.

نشانه‌های ضعیف تقاضای خرده‌فروشی، همانطور که داده‌های OKX Tether نشان می‌دهند و نرخ منفی سرمایه‌گذاری روی آلت‌کوین‌ها، سیگنالی است که معامله‌گران تمایلی به خرید در ارزش بازار ارز دیجیتال 1.65 تریلیون دلاری ندارند. به نظر می رسد خریداران قبل از ورود منتظر کاهش بیشتر هستند، بنابراین اصلاحات بیشتر قیمت احتمالاً دنبال خواهد شد.

نظرات و نظراتی که در اینجا بیان می شود، صرفاً مربوط به دیدگاه ها و نظرات است نویسنده و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph نیستند. هر حرکت سرمایه گذاری و تجاری مستلزم ریسک است. هنگام تصمیم گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس