این را تصویر کنید! اواسط دهه 1980 است. اینترنت که قرار بود همه را در سراسر جهان به هم متصل کند و انقلابی در نحوه برقراری ارتباط آنها ایجاد کند، تازه شروع شده بود و همه می خواستند بخشی از آن را داشته باشند.

به سرعت به اواسط دهه 2000، فیس بوک، توییتر، فلیکر و تامبلر به تازگی وارد صحنه شده بودند و رسانه های اجتماعی متولد شدند.

امروز، متاورس، بچه جدید این بلوک است، و به نظر می‌رسد که مردم نمی‌توانند در مورد اینکه چگونه چشم‌انداز دیجیتالی املاک و مستغلات را بازتعریف می‌کند و چگونه نحوه تعامل ما با اینترنت و یکدیگر را برای همیشه تغییر می‌دهد، صحبت نکنند. .

اما صبر کنید، “Metaverse”، “Digital Estate”، اینها به چه معنا هستند، و مهمتر از آن، تبلیغات در مورد چیست؟

املاک دیجیتال چیست و چه ارتباطی با متاورس دارد؟

املاک و مستغلات دیجیتال به زبان ساده اموالی هستند که در اینترنت وجود دارند. به طور سنتی، این به شکل وب سایت ها، حساب های رسانه های اجتماعی یا حتی لیست های ایمیل بود.

با این حال، امروزه، املاک و مستغلات دیجیتال شامل فضاها و دارایی‌های مجازی در Metaverse است که می‌توانید آن‌ها را مالک، اجاره یا توسعه دهید، درست مانند دنیای فیزیکی.

Metaverse اصطلاحی است که برای توصیف دنیای مجازی استفاده می شود که در آن افراد می توانند با یکدیگر و با محتوای دیجیتال در یک تجربه همهجانبه تعامل کنند.

این دنیای مجازی می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، اما معمولاً ترکیبی از آواتارهای سه بعدی، فضاهای مجازی و سایر دارایی های مجازی مانند توکن های درون دنیا را شامل می شود.

بنابراین، از برگزاری جلسات با کارمندان در یک دفتر مجازی گرفته تا فروش هنر دیجیتال یا مد در یک گالری مجازی گرفته تا کاوش در جهان‌های مجازی عجیب و غریب با آواتارهای خارق‌العاده و موجودات نفس‌گیر، Metaverse فرصت‌هایی را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند تا کارهایی را انجام دهند که زمانی غیرممکن بود، یا حداقل غیر عملی

اکنون که می دانیم املاک دیجیتال چیست و Metaverse چیست، بیایید نگاهی به چند پروژه خاص Metaverse بیندازیم که به شکل دادن به چشم انداز املاک دیجیتال کمک می کنند.

پروژه هایی که نشان می دهد چرا املاک دیجیتال ارزش تبلیغات را دارد

پروژه های مختلف متاورس زیادی وجود دارد، اما در اینجا سه ​​مورد وجود دارد که پتانسیل املاک دیجیتال و Metaverse را نشان می دهد.

قهرمانان سیدوس

یک پروژه بزرگ آینده که قرار است موج ایجاد کند و از پتانسیل دیجیتال املاک و مستغلات در بازی Metaverse استفاده کند. قهرمانان سیدوس

SIDUS HEROES زاییده همکاری گسترده بین برخی از بهترین ذهن ها در فناوری بلاک چین و بازی با پایگاه بزرگ حامیان، در دنیای مجازی زندگی می کند که در آن شخصیت های NFT از دوازده نژاد فناوری با ویژگی ها و ویژگی های منحصر به فرد زندگی می کنند.

این بازی به طور قابل توجهی لیست شده است به عنوان یکی از 10 باغ وحش برتر جدید پروژه های بازی که باید به آنها توجه کنید و یکی از آنها برترین بازی‌های NFT شرکت Coin Market Cap برای سال 2022

SIDUS HEROES که به عنوان یک بازی که در آن بازیکنان می توانند به تمام گوشه های Metaverse سفر کنند و به دنبال ماجراجویی های مختلف باشند، در نظر گرفته شده است تا ارزش املاک دیجیتال را به گیم پلی خود اضافه کند.

آپارتمان های متاورس SIDUS HEROES شکلی از املاک دیجیتالی در بازی هستند که می توان آنها را خرید، فروخت یا به بازیکنان دیگر اجاره داد. آپارتمان ها هستند واقع در پایتخت از دنیای درون بازی و فضاهای خصوصی که بازیکنان می توانند وسایل خانگی مجازی را در بازی ذخیره کنند.

تنها با 6000 آپارتمان با کمیاب های مختلف، یعنی مشترک، حماسی و افسانه ای در بازی، آنها با ویژگی ها و امکانات مختلف طراحی شده اند که ارزش سرمایه گذاری را برای بازیکنان دارد.

اینها شامل روبات‌هایی می‌شوند که پاداش‌هایی را برای فعالیت‌های سرمایه‌گذاری در بازی ارائه می‌کنند. گیاهانی که میوه هایی را تولید می کنند که قهرمانان بازی و حیوانات خانگی را ارتقا می دهند. و میز کار، که برای ایجاد اقلام دارویی جدید استفاده می شود.

البته، بازیکنان می توانند از این دارایی ها برای توسعه صنایع مختلف در بازی استفاده کنند، که می تواند به درآمد واقعی برای هر کسی که آنها را در اختیار دارد، تبدیل شود.

آپارتمان‌های موجود در متاورز SIDUS HEROES به زودی برای فروش عرضه می‌شوند و سرمایه‌گذاران اولیه می‌توانند شروع به دستیابی به این دارایی‌های ارزشمند درون بازی کنند. با داغ شدن فضای دیجیتال املاک و پروژه هایی مانند SIDUS HEROES، توصیه می شود چشمان خود را حفظ کنید، به روز رسانی های آن را دنبال کنید. دریای آزاد، توییتر، و اختلاف کانال ها، مراقب انتشار آتی آن باشید و کیف پول ارز دیجیتال خود را آماده نگه دارید.

سابقه موفقیت آمیز پروژه های مشابه با جوامع تثبیت شده، بازار بازی های نوآورانه، و اکوسیستم هایی مانند SIDUS HEROES نشان می دهد که بازیکنان دلایل زیادی برای سرمایه گذاری در املاک دیجیتال برای ارزش بازی و پتانسیل سرمایه گذاری خود دارند.

بیایید دو مورد از این پروژه های مشابه را در زیر بررسی کنیم.

در کنار BAYC

Otherside BAYC شاخه ای از پروژه موفق Bored Ape Yacht Club NFT است. Yuga Labs، خالق BAYC، این پروژه را در مارس 2022 اعلام کرد و در 30 آوریل 2022 راه اندازی شد.

اگرچه Otherside Metaverse در حال حاضر در حال توسعه است، اما در حال حاضر یکی از پروژه های مورد بحث در فضای Metaverse است.

جهان دارای شخصیت‌های قابل بازی خواهد بود که حداکثر 10000 شخصیت قابل بازی را در یک بازی نقش‌آفرینی آنلاین چندنفره به نمایش می‌گذارند.

آن در جهان طبیعی است چت صوتی همچنین ارتباطات درون جهانی را به سطح بعدی می برد.

با تور الهام‌بخشی که صاحبان Bored Ape و Mutant Ape در ماه جولای در آن شرکت کردند، به راحتی می‌توان فهمید که چرا 55000 نفر Otherdeed – قطعه زمین در فروش Otherside زمانی که دور اول فروش زمین پروژه به پایان رسید، بیش از 300 میلیون دلار فروخته شد. و چرا ارزش Otherdeeds در طول زمان افزایش یافته است و آن را قادر می سازد مقیاس شود بیش از 1 میلیارد دلار در فروش در بازار ثانویه، تبدیل شدن به سریعترین مجموعه NFT برای انجام این کار.

ایلوویوم

Illuvium دیگر MMORPG مبتنی بر اتریوم است که قرار است در سال 2022 به طور رسمی برای مک و رایانه شخصی منتشر شود.

با 100000 زمین توطئه های موجود در بازی، 22000 قطعه برای سرمایه گذاران اولیه و فروشندگان احتمالی به فروش گذاشته شد. بیش از 72 میلیون دلار برای فروش.

مانند زندگی واقعی، مالکان می توانند از این توطئه ها به روش های مختلف برای کسب درآمد استفاده کنند. اینها شامل استخراج سوخت برای فروش به بازیکنان بازی، تولید نقشه های NFT، اجاره فضا به بازیکنان دیگر و غیره است.

این احتمالات باعث شده است که بسیاری از علاقه مندان مشتاقانه منتظر عرضه رسمی بازی و فروش احتمالی زمین در آینده باشند.

غذای آماده مهم

املاک دیجیتال ارزش تبلیغات را دارد و پروژه های Metaverse بخش بزرگی از چرایی آن هستند. در حالی که سه پروژه مورد بحث در بالا به پتانسیل انفجاری املاک دیجیتال اعتبار می بخشد، این اتفاق می افتد که قهرمانان سیدوس تنها موردی است که به زودی برای بازیکنان علاقه مند راه اندازی می شود.

اگرچه در مراحل اولیه پذیرش است، اما محدودیتی برای چند برابر شدن ارزش آن غیرممکن است. مانند NFTها و املاک واقعی، محرک اصلی ارزش املاک دیجیتال کمبود است. با عرضه محدود آپارتمان ها، همراه با تقاضای روزافزون برای آنها، ارزش املاک دیجیتال تنها با گذشت زمان افزایش می یابد. برای مثال، در حالی که پروژه BAYC در 0.08 ETH ضرب شد، فقط کمی بیش از یک سال بعد، قیمت کف آن در دریای آزاد 72.6 ETH است.

این پروژه ها طرز فکر ما را در مورد دنیای مجازی و مالکیت دارایی ها تغییر می دهند و پتانسیل ایجاد انقلابی در صنعت بازی را دارند. با وجود پتانسیل بسیار زیاد، جای تعجب نیست که ارزش بیشتری به طور فزاینده ای توسط املاک و مستغلات دیجیتال ایجاد می شود.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر