آیا ممکن است قیمت شیبا اینو پس از کناره گیری ریوشی تحت تأثیر قرار گیرد؟

  • ریوشی، بنیانگذار شیبا اینو، اخیراً اعلام کرد که از دنیای ارز دیجیتال خارج شده و تمام پست های شبکه اجتماعی خود را حذف کرده است.
  • جامعه کریپتو نگران این است که چگونه خروج ممکن است بر دومین memecoin بزرگ جهان تأثیر بگذارد.
  • قیمت آن در حال حاضر تحت تاثیر تصمیم ریوشی به نظر نمی رسد.

ریوشیخالق ناشناس Shiba Inu، روز دوشنبه پس از یک سال غیبت به اینترنت بازگشت، اما تمام فعالیت های خود در رسانه های اجتماعی را حذف کرد و دوباره ناپدید شد و تنها یک پیام کوتاه از خود به جای گذاشت: “من مهم نیستم و یک روز خواهم بود. بدون اطلاع قبلی رفت شیبا را سوار شوید و به سمت بالا سفر کنید، فرینس.»

این افشاگری معامله گران را در معرض خطر قرار می دهد زیرا آنها در این فکر هستند که آیا اکنون زمان ایده آلی برای خرید است یا اتفاق دیگری در درون خود memecoin رخ می دهد که باعث ضرر بیشتر می شود، حتی اگر بنیانگذار مستعار مکرراً اعلام کرد که قصد ندارد به طور دائم به آن پایبند باشد.

قیمت شیبا اینو از 0.0000114 دلار به 0.0000143 دلار بین 12 و 13 می رسید. بلافاصله پس از فروش، این رالی سطح حمایت 0.0000106 دلاری را دوباره آزمایش کرد.

تحلیل بنیادی جاهای خالی تحلیل تکنیکال را پر می کند. در حال حاضر، به نظر می رسد توسعه دهندگان Shiba Inu روی بهبود و گسترش اکوسیستم با ویژگی های جدیدی مانند SHIB: The Metaverse تمرکز کرده اند. به نظر می رسد در حال حاضر هیچ مشکلی با memecoin وجود ندارد.

با این حال، اگرچه به نظر می رسد شیبا اینو تحت تأثیر خروج ریوشی قرار نگرفته است، کارشناسان هشدار می دهند که شیبا اینو هنوز از جنگل بیرون نیامده است. هنوز خطرات زیادی در اطراف این سکه وجود دارد که ممکن است آن را به لونای بعدی تبدیل کند.

به گفته آنها، شیبا اینو و لونا تقریباً در یک رتبه هستند. آنها سرمایه گذاری هایی هستند که فاقد پایه و اساس محصول محکم هستند. آنها فاقد موارد استفاده واقعی هستند و این می تواند مانع بزرگی در برابر جهان باشد دومین memecoin بزرگ.

شیبا اینو در چند ساعت گذشته از کار افتاده است. بر اساس داده‌های موجود، ارزش memecoin در زمان نگارش 0.00001169 دلار است کوینگککو.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر