آیا کاردانو برای یک دلار آماده است؟ هارد فورک ژوئن FOMO قیمت ADA را به بالاترین حد هفتگی می رساند

هارد فورک های قبلی کاردانو باعث افزایش قیمت های عظیم ADA شد. آیا این زمان متفاوت خواهد بود؟

کاردانو (ADA) در میان بهترین اجرا کنندگان بود ارزهای دیجیتال برتر در 6 ژوئن زمانی که معامله گران یک ارتقاء مهم را ارزیابی کردند که نویدبخش افزایش قابلیت های قرارداد هوشمند بلاک چین است.

هارد چنگال واسیل FOMO

دوبله شده “واسیلرویداد موسوم به هارد فورک به طور آزمایشی در 29 ژوئن 2022 برگزار خواهد شد. در نتیجه سرخوشی پیرامون این ارتقاء، معامله گران شروع به گمانه زنی بیشتر در مورد چشم اندازهای صعودی ADA کرده اند که نتیجه آن عملکرد بهتر آن نسبت به سایر دیجیتال های با رتبه برتر است. دارایی های.

به عنوان مثال، قیمت ADA با بیش از 14 درصد افزایش به 0.64 دلار در 6 ژوئن در مقایسه با افزایش 6 درصدی رقیب اصلی آن، اتر (Ether) رسید.ETH)، در همان روز.

تاریخچه قیمت Cardano همچنین رفتارهای سرخوشانه مشابهی را در بین معامله گران در روزهای منتهی به رویدادهای هارد فورک نشان می دهد. به عنوان مثال “آلونزوارتقاء در سپتامبر 2021، که عملکردهای قرارداد هوشمند را به شبکه Cardano معرفی کرد، قبل از افزایش قیمت 200٪ به اضافه ADA، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

نمودار قیمت روزانه ADA/USD. منبع: TradingView

به طور مشابه، کاردانو “مریمهارد فورک در مارس 2021 قبل از رونق قیمتی 1600 درصدی ADA بود.

تله گاو نر ADA

افزایش قیمت های قبلی که منجر به رویدادهای هارد فورک شد نیز در بحبوحه یک اتفاق افتاد محیط کلان انبساطی. در آن زمان نرخ بهره نزدیک به صفر بود و فدرال رزرو هر ماه 120 میلیارد دلار اوراق قرضه دولتی می خرید.

اما در حال حاضر، بانک مرکزی ایالات متحده این کار را انجام داده است شاهین شد پس از شاهد تورم مداوم بالاتر. بنابراین، بسیاری از تحلیلگران استدلال می کنند که اکنون نقدینگی دلار آمریکا برای خرید دارایی های پرریسک تر، از جمله سهام و ارزهای دیجیتال، کمتر است.

کاردانو تحت فشار قرار گرفته است فدرال رزرو در حال سخت شدن است، با معامله ADA تقریباً 80٪ کمتر از اوج خود در سپتامبر 2021 یعنی 3.16 دلار. همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است، حرکت نزولی گسترده تر نیز شامل جهش های قابل توجهی است.

نمودار قیمت روزانه ADA/USD با افزایش قیمت در بازار نزولی در حال انجام. منبع: TradingView

قیمت ADA به 1 دلار؟

از منظر فنی، ADA اکنون یک تلاقی مقاومت شامل یک خط روند نزولی و میانگین متحرک نمایی 50 روزه (EMA 50 روزه؛ موج قرمز) نزدیک به 0.66 دلار و یک خط روند افقی (خط گردن) نزدیک به 0.62 دلار را آزمایش می کند که به نظر می رسد یک الگوی “دو ته” باشد.

نمودار قیمت روزانه ADA/USD با تنظیم «پایین دوبل». منبع: TradingView

یک شکست در بالای محل تلاقی مقاومت می تواند باعث شکست دو طرفه شود.

مربوط: وجوه ارز دیجیتال تحت مدیریت به پایین ترین سطحی می رسد که از ژوئیه 2021 مشاهده نشده است

به عنوان یک قاعده در تحلیل تکنیکال، معامله گران با اضافه کردن فاصله بین سطوح پایین و خط گردن تا نقطه شکست، هدف شکست دوبل را اندازه می گیرند. که هدف ژوئن 0.87 دلار را نشان می دهد که حدود 40 درصد از قیمت امروز و احتمالاً قبل از ارتقاء Vasil افزایش یافته است.

یک تجمع بعدی همچنین می تواند شاهد آزمایش میانگین متحرک نمایی 200 روزه (EMA 200 روزه؛ موج آبی) توسط ADA برای شکست یا عقب نشینی باشد. با این حال، با توجه به خطرات کلان غالب، عقب نشینی محتمل تر به نظر می رسد.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس