در نوامبر سال 2021، ارزش بازار کریپتو به اوج 2.8 تریلیون دلار رسید و آن را همتراز با مال اپل ارزش بازار و بزرگتر از مایکروسافتارسال پیامی روشن به جهان؛ کریپتو اینجاست که بماند. علی‌رغم این دستاورد عظیم، موسسات و بانک‌ها در سرتاسر جهان که سخت به مفاهیم قدیمی خود در مورد تعریف «پول» می‌چسبند، عقب‌نشینی قابل توجهی صورت گرفته است.

این نهادهای تنظیم کننده می خواهند تعادلی بین تامین مالی متمرکز و غیرمتمرکز (DeFi) ایجاد کنند. چندین کشور قبلاً کریپتو را به عنوان پول قانونی پذیرفته اند، و دیگران یا اجرا کرده اند یا شروع به اجرای خود کرده اند ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC). در حالی که این گامی در جهت درست است، زیرساخت برای پیوستن به ارز دیجیتالهای DeFi و CBDC های متمرکز به شدت وجود ندارد. این امر مانع از آن می‌شود که شرکت‌ها و کسب‌وکارها بتوانند ارزهای ارز دیجیتال شده را به شیوه‌ای قابل اجرا به کار گیرند.

کسب‌وکارها به روش ساده‌تری برای پذیرش ارز دیجیتال از نقطه‌نظر اقتصادی در مقیاس بزرگ نیاز دارند، زیرا محصولات و خدمات فعلی DeFi برای کسب‌وکارهای بزرگ مورد توجه قرار نمی‌گیرند یا با آنها طراحی نمی‌شوند. علاوه بر این، منحنی یادگیری برای ارزهای دیجیتال هم برای افراد و هم برای شرکت‌ها به طور یکسان زیاد است. تا زمانی که این تفاوت‌ها برطرف نشوند، کریپتو برای شکستن این «سقف» و رسیدن به پذیرش گسترده تلاش خواهد کرد.

یک استارتاپ بلاک چین که به دنبال کمک به پیشرفت است

Parrotly Finance Incماموریت این است که این خلاء را پر کند و شکاف‌هایی را که در حال حاضر بین استفاده غیرمتمرکز ارز دیجیتال و تمرکز مورد نیاز برای مشاغل و شرکت‌های بزرگ وجود دارد، پر کند. آنها همچنین در تلاش برای کاهش منحنی یادگیری مورد نیاز برای مشارکت در فضای نوپای کریپتو هستند و به توده‌ها اجازه می‌دهند تغییر را در آغوش بگیر.

Parrotly Finance دنیایی را متصور است که در آن مشاغل و افراد به طور یکسان دیگر نیازی به انتخاب بین تمرکز و DeFi نخواهند داشت، بلکه ترکیبی از هر دو را خواهند داشت که مسیر آینده مالی را با ترکیب شده مزایای تمرکز و DeFi.

یکی از اولین محصولاتی که در حال حاضر در حال توسعه است و اولین گام ها را به سوی این چشم انداز میسر می سازد کیف پول گله. این یک کیف پول ارز دیجیتال اختصاصی است که برخلاف سایر کیف پول‌های ارز دیجیتال DeFi موجود است. کیف پول Flock مزایا و ساختار حساب‌های بانکی سنتی را با نوآوری کیف پول‌های DeFi ترکیب می‌کند تا به مشاغل و سازمان‌های بزرگی که نیاز به عملکرد یک حساب بانکی تجاری استاندارد دارند، پاسخ دهد:

  • کاربران متعدد
  • UI/UX مدرن
  • سطوح مجوز/مجوزهای چند سطحی
  • ابزارهای حسابداری
  • KYC
  • خیلی بیشتر

نسخه بتای تک تک عملکردهای کیف پول اصلی قرار است در سه ماهه چهارم سال 2022 منتشر شود و به طور تدریجی ویژگی ها و عملکردهای اضافی را در ارتقاهای بخش بندی شده کیف پول Flock ارائه می دهد و محصولی واقعا منحصر به فرد را برای مشاغل و افراد به طور یکسان به ارمغان می آورد.

Parrotly Finance Inc قبلاً فاز 1 توسعه خود را آغاز کرده است و یک سری NFT را منتشر کرده است که مزایا و تخفیف های منحصر به فرد دنیای واقعی را با شرکای Parrotly Finance برای آزمایش موارد کاربردی جایگزین آزمایشی برای NFT ها به اعضای خود ارائه می دهد. قدم بعدی Parrotly Finance انتشار یک توکن DeFi به نام PBIRB است. این توکن به عنوان ارز بومی مورد استفاده در محصولات و خدمات Parrotly Finance خواهد بود.

PBIRB یک ارز دیجیتال کاهش‌دهنده تورم است و 2 درصد از هر تراکنش فروش را می‌سوزاند تا عرضه آن در طول زمان کاهش یابد. پیش فروش برای $PBIRB از 16 آوریل آغاز می شود و در 19 آوریل به پایان می رسد، در این مرحله کل عرضه باقی مانده در شبکه چند ضلعی به Matic جفت می شود و توکن های استخر نقدینگی سوزانده می شوند تا اطمینان حاصل شود که نقدینگی هرگز حذف نمی شود. توکن PBIRB هم قبل و هم بعد از استقرار ممیزی شد. اطلاعات بیشتر در مورد نشانه را می توان در یافت Parrotly.Finance سایت اینترنتی.

در مجموع، Parrotly Finance Inc منطقه ای از نیازهای شدید را در فضاهای متمرکز و غیرمتمرکز شناسایی کرده است و در تلاش است تا این نیازها را با استفاده از محصولات و خدمات آسان و قابل درک برطرف کند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر