آینده متا چگونه خواهد بود

اگر این انتخاب را داشتید که چیزی را در مورد خودتان تغییر دهید، آیا این کار را می کردید؟

مردم مدت‌هاست که می‌خواهند ظاهر خود را تغییر دهند، رویاهای خود را برآورده کنند و به دورافتاده‌ترین مناطق سفر کنند. متأسفانه، این آرزوها همیشه برای اکثر مردم خیلی دور از دسترس به نظر می رسید. محدودیت‌های فناوری، پزشکی یا هنجارهای اجتماعی آن را از دسترس خارج کرده است. فقط برای قلمرو ممتازان بود.

این تا زمانی است که ما دنیای دیجیتال اولیه را از طریق بازی های ویدیویی شکل دادیم. عناوینی مانند The Sims به ما امکان ساخت، لباس پوشیدن و کنترل زندگی شخصیت های مجازی را می دادند. دنیای دیجیتال پتانسیل انعکاس زندگی واقعی را در قلمرو مجازی به ما نشان داد.

دوجین یا چند سال از انتشار The Sims می گذرد و اکنون مفهوم آن را داریم متاورس – معادل دیجیتال دنیای واقعی. این مفهوم تخیل غول های فناوری و بزرگترین شرکت های جهان را به خود جلب کرده است.

در واقع، استیون اسپیلبرگ نسخه خود از متاورس را در فیلم Ready Player One در سال 2018 مجسم کرد. علیرغم اینکه تاریک به نظر می رسد، پتانسیل فرا وجهی را مشخص می کند. چیزی که نوید سودهای هنگفت، شهرت و جاودانگی را می داد.

به طور مشابه، فیس بوک مارک زاکربرگ برای نشان دادن همبستگی نسبت به مفهوم Metaverse، نام شرکت خود را به Meta تغییر داد.

شرکت‌های دیگر از صنایع مختلف مانند مد، پوشیدنی‌ها، جواهرات و FMCG پیروی کرده‌اند. صنایع متوجه تغییر اولویت‌های مصرف‌کنندگانی شده‌اند که اکنون به کالاهای ناملموس به اندازه کالاهای ملموس ارزش قائل هستند.

نسل Z بخشی از مصرف کنندگان است که پس از هزاره بیشتر در دنیای دیجیتال غوطه ور شده اند. آنها بزرگترین نیرو در اینترنت هستند – جهت گیری ها و روندهایی را تعیین می کنند که بازار دیجیتال جهانی آینده کالاها و خدمات را شکل می دهند. به عنوان مثال، صنعت بازی اشتراک های مترقی را توسعه داد. مدل‌های Pay 2 Win; و خرید و فروش اقلام مجازی به صورت نقدی.

با این حال، در این نسل جدید کالاهای نامشهود، کلاهبرداران هنوز وجود دارند تا پول را از افراد بی گناه بگیرند. به همین دلیل است که در سال‌های اخیر اولویت‌بندی امنیت سایبری افزایش یافته است.

یکی از این راه‌ها برای تضمین امنیت از طریق آن است تکنولوژی NFT، که امکان انتقال ایمن و خودکار ارزش را از دنیای واقعی به متاورس فراهم می کند. این فناوری فروش را با یک گواهی منحصر به فرد بر اساس تایید می کند فناوری بلاک چین. در نتیجه، هنر، مجموعه‌های ضبط، کفش، کیف پول یا هر ماده دیگری ممکن است در دنیای واقعی به همان اندازه ارزش داشته باشد.

امروزه، بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان در حال تغییر استراتژی‌های تجاری خود هستند و همین‌طور که صحبت می‌کنیم، ثروت چند میلیاردی ایجاد می‌شود.

در نهایت، ممکن است برای همه ما دشوار باشد که تفاوت بین مجازی و واقعیت را تعریف کنیم.

رادوسلاو کرزیکی – سرمایه گذار، خالق پروژه ها و راه حل های فناوری اطلاعات مبتنی بر فناوری بلاک چین. بنیانگذار پروژه go2NFT، مدیر عملیاتی (COO) پلتفرم بلاک چین Skey.network، طراح و خالق راه حل های نوآورانه بلاک چین NFT که به برندها و شرکت ها اختصاص داده شده است.

سلب مسئولیت: CoinQuora هیچ محتوا یا محصولی را در صفحه خود تأیید نمی کند. در حالی که هدف ما ارائه تمام اطلاعات مرتبطی است که می‌توانیم به دست آوریم، خوانندگان تشویق می‌شوند قبل از هر اقدامی تحقیقات خود را انجام دهند و مسئولیت کامل تصمیمات خود را بر عهده بگیرند. لطفا توجه داشته باشید که این مقاله توصیه سرمایه گذاری نیست.

خرید اکانت تریدینگ ویو
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر