دارندگان MetaHistory-Museum-of-War-NFT

  • MetaHistory: Museum of War برای دارندگان NFT خود حراجی برگزار خواهد کرد.
  • حراج از تاریخ 17 الی 22 آوریل 2022 می باشد.
  • 15 اثر هنری به نمایش گذاشته خواهد شد.

MetaHistory: Museum of War، مجموعه ای از NFT های اخیر جنگ اوکراین و روسیه، اعلام کرده است که حراج آثار هنری خود را از 17 تا 22 آوریل 2022 راه اندازی خواهد کرد. این حراج شامل 15 اثر هنری خواهد بود که چهار مورد از آنها اولین آثار هنری خواهند بود. NFT ها از MetaHistory Warline که توسط هنرمندان اوکراینی ایجاد شده است.

در همین حال، 11 مابقی توسط PROSPECT100 ارائه خواهد شد – یک مسابقه طراحی جهانی با داوران برجسته که شامل آدریان جوفه، دانیل آرشام، آندره سارایوا، استفان ساگمایستر، هیروشی فوجیوارا، فوک جری و دیگران می‌شود. در این مسابقه هیئت داوران 100 اثر هنری را انتخاب کردند که 25 اثر با 1 برنده مطلق بالاترین امتیاز را به خود اختصاص دادند.

با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وجوه به دست آمده از حراج اختصاصی برای دارندگان NFT برای بازیابی میراث تاریخی و فرهنگی آسیب دیده استفاده خواهد شد. اوکراین.

در اخبار دیگر، MetaHistory به روز رسانی های جدیدی را در نقشه راه خود ارائه کرده است. برای اولین بار، آنها در حال ارائه ادغام NFT به اولین دارندگان دراپ خود هستند و MetaHistory DAO، گالری AR/VR را راه اندازی می کنند.

MetaHistory: Museum of War یک مجموعه NFT است که ابتکاری برای گسترش آن دارد ارز دیجیتال جمع آوری کمک های مالی در اوکراین این مجموعه از مجموعه‌ای از تصاویر دیجیتالی شامل تصاویر هواپیمای جنگی، اسکرین‌شات‌های گزارش خبری و طرحی کارتونی از یک انفجار تشکیل شده است که هر کدام نشان‌دهنده روز متفاوتی از درگیری است.

علاوه بر این، میخایلو فدوروف، وزارت تحول دیجیتال اوکراین، مجموعه NFT را رسماً در 25 مارس 2022 در توییتی راه اندازی کرد که به شرح زیر است:

در حالی که روسیه از تانک ها برای نابودی اوکراین استفاده می کند، ما به فناوری بلاک چین انقلابی متکی هستیم. @Meta_History_UA NFT-Museum راه اندازی شد. مکانی برای حفظ خاطرات جنگ. و مکانی برای جشن گرفتن هویت و آزادی اوکراین. اینجا را بررسی کنید: https://metahistory.gallery/warline.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر