ابتکار Web3 Reli3f بیش از 1.5 میلیون دلار برای تلاش های کمک اوکراین جمع آوری کرده است

این پروژه که در روزهای پس از شیوع درگیری ایجاد شد، به دلیل نیات وجدانی خود مورد تحسین جامعه Web3 قرار گرفت.

Reli3f، یک ابتکار بشردوستانه که بر پایه تعهد هنری ذاتی برای روایت داستان‌ها در مواقع سختی متولد شده است، دومین مجموعه نماد غیرقابل تعویض (NFT) خود را روز پنجشنبه راه‌اندازی کرد و بیش از 300000 دلار برای خیریه‌های شناخته شده اوکراین جمع‌آوری کرد و مجموع آنها را به بیش از 1.5 میلیون دلار رساند.

Reli3f که توسط چندین کارآفرین محترم Web3 – Satvik Sethi، Andrew Wang، Giovanni Gussen، Aleksandra Artamonovskaja، Raskalov و توسعه دهنده SignorCrypto در اواخر فوریه امسال تأسیس شد، استعدادهای 62 هنرمند در سراسر جهان را برای به نمایش گذاشتن پتانسیل های عظیم NTF در سراسر جهان متحد کرد. برای خیر اجتماعی

این تیم تصمیم گرفت که سرمایه مجموعه اول را در طیفی از شرکت ها، از جمله 46.25 ETH هر کدام به Razom اوکراین، بنیاد Serhiy Prytula، دفتر مرکزی Valery Sozanovsky و CEO Club توزیع کند – همانطور که توسط Gnosis multi-sig گواه است. کیف پول. 40 ETH اضافی نیز از طریق صندوق حق امتیاز به Outright Action International و Web3 For Africans در اوکراین اهدا شد.

تیم با خوشحالی از شتاب و حمایت فرهنگی مجموعه افتتاحیه خود – که شامل هنرمندان مشهور fvckrender، یکی از بنیانگذاران Cool Cats، Clon، و خالق Creature World، دنی کول بود – این تیم تعهد خود را برای حمایت از این هدف با انتشار سری دوم

در Drop 2 یکی از اعضای تیم Reli3f، الکساندرا آرتامونوفسکایا، در کنار خالق دنیای Coolman، دنی کاساله، و نماد موسیقی Sia با نام مستعار Bianca ‘de Medici و بسیاری دیگر حضور داشت.

به گفته ستی، تنها پنج هنرمند از سی و هفت هنرمندی که در مجموعه اولیه حضور داشتند، ترجیح دادند حق امتیاز درآمد خود را حفظ کنند و در آن موارد، صرفاً پول را به عزیزان خود در اوکراین منتقل کنند یا شرایط شخصی را بالا ببرند.

همه وجوه دیگر دوباره به خزانه خیریه توزیع شد، روندی که در مجموعه دوم تکرار شد.

Drop 2 بسیاری از رشته های هنری را از یک قطعه الگوریتمی مولد بر اساس دانه هش منحصر به فرد هنرمند به نمایش گذاشت، همانطور که در “سرزمین مادری” گاوین لی، یک عکس نمادین سرکشی که یک معترض عادل را به تصویر می کشد. در طول انقلاب میدان در اوکراین در فوریه 2014 در «پرتو آزادی از تاریکی» دن دیدنکو، تا یک wimmelbilderbuch از لحاظ بصری بازیگوش و از لحاظ موضوعی پیچیده همانطور که در «مکاشفه» سرگیوس دیده می‌شود.

تصویر: سرزمین مادری گاوین لی

تام فارن، خبرنگار فناوری کوین تلگراف، با الکساندرا آرتامونوفسکایا، ساتویک ستی و اندرو وانگ صحبت کرد تا درباره منشأ اولیه پروژه، استقبال هنرمندان برای مشارکت و همچنین آینده Reli3f در میان مدل‌های چابک عملیاتی برای سازمان مستقل غیرمتمرکز، بیشتر بداند. (DAOs).

این مصاحبه زوم برای وضوح کمی تنظیم شده است و برای مطابقت با محدودیت های خواندن فشرده شده است.

جالب اینجاست که هنرمندان زیادی وجود دارند که قبلاً آثاری را ضرب نکرده‌اند یا خود را هنرمندان سنتی NFT نمی‌دانند. ما سعی کردیم واقعاً متعادل باشیم و فقط افراد مشهور را انتخاب نکنیم، بلکه افرادی را که از مناطق مختلف هستند و داستان زندگی متفاوتی دارند، انتخاب کنیم.» – آرتامونوفسکایا

با تشخیص وقوع جنگ های گازی در قطر 1، تیم موافقت کرد که مکانیک را برای دراپ 2 تغییر دهد، و یک نسخه باز ضرابخانه کور را راه اندازی کرد که به موجب آن همه علاقه مندان این فرصت را داشتند که در یک بازه زمانی پانزده دقیقه ای به تعداد دلخواه خریداری کنند. قیمت 0.05 ETH.

در مجموع، افت 2 86 ETH معادل 260000 دلار را در طول دوره ضرب افزایش داد و از آن زمان تا کنون 21 اتریوم اضافی در OpenSea معامله شده است.

آرتامونوفسکایا: “من بین اواسط ژانویه تا اواسط فوریه در اوکراین بودم و کمی احساس افسردگی می کردم زیرا خواندن اخبار و دیدن مطالبی که مردم می نوشتند شما را می ترساند. و سپس به یاد می آورم که یک لحظه پدرم به خانه آمد و هدیه داد. من این مجموعه از پاستیل و کاغذ سیاه را دارم. من قبلاً عکاسی کرده‌ام و کارهایی با اشکال مختلف انجام داده‌ام، اما از دوران راهنمایی واقعاً با پاستل طراحی نکرده‌ام.”

“یک روز غمگین بودم، بنابراین شروع به طراحی کردم. هنرم را در اینستاگرام به اشتراک گذاشتم، و یکی از کلکسیونرهایی که من را دنبال می کند، گفت که اگر این را ضراب کنی، آن را می خرم. من واقعاً شبیه چه چیزی بودم؟! [laughs]این دو قطعه متعاقباً هر کدام به قیمت 0.25 ETH در OpenSea فروخته شدند.

قطعه او برای دراپ 2 از Reli3f، با عنوان “آلبا در رویای خانه” الهام گرفته شده از یک نقاشی دیواری از یک سگ در شهر خود و دختر بدنام “بالن‌دختر” بنکسی بود و سعی داشت غم و اندوه آوارگی و عدم تعلق خاطر را به تصویر بکشد. چشمان یک همراه خانگی بسیار جدایی ناپذیر از زندگی بسیاری از خانواده های مدرن است.

Artamonovskaja از تجربه شخصی به عنوان یک شهروند اوکراینی صحبت می کند بیان کرد که “بدون داشتن شتاب، می‌تواند به جنگی تبدیل شود که در قلمرو ما گیر کرده است و به یک هنجار تبدیل می‌شود. ما فقط می‌خواهیم پایان یابد، تا مردم بتوانند به خانه‌های خود بروند و شروع به بازسازی کنند.”

با به اشتراک گذاشتن برخی از بینش ها در مورد دستاوردهای اولین قطره، ستی فاش کرد که آنها “انبوهی از هنرمندان داشتند که با ما تماس می گرفتند و می گفتند “چرا از ما نخواستی که بخشی از این باشیم و ما دوست داریم کمک کنیم”. “بعد از مشاهده قرار گرفتن در معرض ویروس.

ستی همچنین توضیح داد که drop 2 “یک ماه در حال ساخت” بوده است، و “ما برای خودمان محدودیت زمانی قائل نشدیم” مانند این مجموعه اول، بلکه اجازه دادیم روند خلقت به صورت ارگانیک اتفاق بیفتد.

شکوفایی جوامع دیجیتالی Web3، ابتدا در Clubhouse و اکنون عمدتاً در توییتر، به آنچه وانگ از آن به عنوان “قدرت اثرات شبکه” یاد می کند، قدرت بخشیده است. به عبارت دیگر، ظرفیت به راحتی قابل دسترسی و به سرعت مقیاس پذیر برای تأثیرگذاران و افراد برجسته برای تسریع نوآوری اجتماعی و فرهنگی در فضا.

من فکر می‌کنم چیزی که Reli3f را برای بسیاری از مردم جالب کرد این بود که این فقط یک مورد استفاده برای آزادی تراکنش از طریق ارز دیجیتال یا حتی یک مورد استفاده برای استفاده از هنر برای اهدا نبود، بلکه یک مورد استفاده برای چگونگی جامعه بود. تقریباً در یک لحظه می توان از آنها خواست تا اقدام کند.» – وانگ

مطالب مرتبط: DAO یک مفهوم اصلی برای سال 2022 است و بسیاری از صنایع را مختل خواهد کرد

با مشخص کردن اصول سرمایه گذاری و DAO اجتماعی، وانگ دیدگاه روشنگرانه ای را به اشتراک گذاشت که DAO ها “نباید برای همیشه یا برای درازمدت وجود داشته باشند” و ادامه داد که “گاهی اوقات DAO ها می توانند واقعاً در استفاده موثر باشند. – مورد یا انجام کاری برای هدفی خاص در یک لحظه خاص از زمان، و سپس یا از بین بردن یا کند کردن کارها تا زمانی که دوباره مورد نیاز باشد.

او Constitution DAO را نمونه بارز ابتکاری ذکر کرد که صرفاً برای خرید قانون اساسی ایالات متحده ایجاد شده است. اگرچه در اولین تلاش خود ناموفق بودند، اما می‌توانستند از ماهیت نوسانی مدل خود برای اصلاح در صورت لزوم و در صورت لزوم استفاده کنند.

با در نظر گرفتن این ایدئولوژی، او گفت‌وگو را با این جمله به پایان رساند: «من فکر می‌کنم Reli3f می‌تواند به ساختن آینده کمک کند، اما لزومی ندارد که آینده باشد».

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس