دومین ارز دیجیتال بزرگ در حال ایجاد موج جدیدی در فضا در جریان ورودی است، اتریوم و محصولات مرتبط با آن برای دومین هفته متوالی ورودی های عظیمی را ثبت کردند. داده‌های گزارش هفتگی جریان وجوه CoinShares حاکی از جریان ورودی 5.6 میلیون دلاری برای اتریوم و محصولات مرتبط با آن است.

داده های کل محصولات سرمایه گذاری دارایی های دیجیتال حدود 10.3 میلیون دلار در هفته گذشته بود. علاوه بر این گزارش خاطرنشان کرد: این سومین هفته متوالی ورودی برای دارایی های مجازی است. با این حال، سرمایه گذاران هنوز در مورد جریان های کم تردید دارند.

همچنین حجم معاملات هفته گذشته محصولات سرمایه گذاری بالغ بر 886 میلیون دلار بوده است. این کمترین مقدار ثبت شده از اکتبر 2020 است.

برای بیت کوین، این مورد ثبت سومین هفته ورود جزئی حدود 7.7 میلیون دلاری بود. علاوه بر این، دارایی اولیه کریپتو در هفته گذشته حدود 2.1 میلیون دلار ورودی کوتاه داشت.

سایر آلتکوین ها در هفته گذشته خروجی ثبت کردند

آلت‌کوین‌ها با معافیت اتریوم، در هفته گذشته روندی منفی با خروجی داشتند. آنها در مجموع حدود 3.5 میلیون دلار جریان را ثبت کردند. بیشتر دارایی هایی که خروجی بیشتری دارند شامل کاردانو، آوالانچ و پلیگون می شود. خروجی آنها به ترتیب 0.5 میلیون دلار، 0.8 میلیون دلار و 0.9 میلیون دلار بود.

هفته گذشته، محصولات XRP و Cardano اولین خروجی خود را به میزان 300,000 و 500,000 دلار از ماه آگوست به ثبت رساندند. مقادیر در مقایسه با ورودی های قبلی خود در سطح بالایی قرار دارند. هر دو توکن اخیراً با کاهش شدید ارزش خود مواجه شده بودند که ترس بیشتری را در ذهن سرمایه گذاران و معامله گران ایجاد کرد.

برخی مناطق در هفته گذشته خروجی جزئی را ثبت کردند. به جز سوئد که 16 میلیون دلار ورودی داشت، بیشتر کشورهای اروپایی شاهد خروجی بودند. همچنین آلمان شاهد خروجی حدود 9.1 میلیون دلار بود. اما ایالات متحده ورودی تجمعی حدود 7.7 میلیون دلار را ذکر کرد.

داده های آماری خروجی ماه به ماه برای محصولات سرمایه گذاری دارایی های دیجیتال حدود 42.6 میلیون دلار است. جریان ورودی سال به سال در مجموع 448 میلیون دلار است.

ادغام اتریوم و خروج اتریوم

از دوره قبل از ادغام اتریوم در 15 سپتامبر، مقداری جریان خروجی از محصولات مرتبط با اتریوم وجود داشت. این به دلیل تقسیم در احساسات در مورد ادغام است. در حالی که برخی معتقد بودند که انتقال به PoS باعث افزایش قیمت اتریوم و مشتقات آن می شود، برخی عقیده مخالف داشتند.

از این رو، برخی از سرمایه گذاران برای فروش دارایی های خود قبل از ادغام عجله کردند که جریان خروجی بیشتری را برای شبکه در طول دوره ایجاد کرد. اما برخی تصمیم گرفتند به این انتقال پایبند باشند و دارایی های خود را دست نخورده نگه دارند. آنها ترجیح دادند اتر خود را به اشتراک بگذارند.

اتریوم از یک روند صعودی در نمودار l پیروی می کند ETHUSDT در Tradingview.com

پس از اتمام رویداد Merge، تقاضا برای محصولات مرتبط با اتریوم به تدریج در حال افزایش است. این امر باعث شد که طی دو هفته گذشته برای محصولات وارد شده باشد.

Featured image from Pixabay, Chart: TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر