Twitter-Adds-Ethereum-(ETH)-Tipping-to-Payment-Services

  • توییتر انعام اتریوم را به سرویس پرداخت خود اضافه می کند.
  • این حرکت برای حمایت از تولیدکنندگان محتوا است.
  • این تغییر در میان یک چشم انداز نظارتی دائماً در حال تغییر است.

توییتر این تصمیم را اعلام کرده است: آنها یک گزینه جدید برای ارسال و دریافت کاربران ایجاد کردند اتریوم (ETH). علاوه بر این، توییتر پلتفرم های پرداخت مانند Paga، Barter و Paytm را اضافه کرد. پلتفرم میکروبلاگینگ در تلاش است تا دریافت نکات را از هر مکانی برای سازندگان محتوای خود آسان‌تر کند.

در سه ماهه سوم سال 2021 بود که توییتر یک سرویس انعام ارز دیجیتال را برای دارندگان حساب راه اندازی کرد. توییتر نیز راه اندازی خود را تیم اختصاصی کریپتو سال گذشته پیش از این، کاربران تنها می‌توانستند با استفاده از ارز فیات، نکاتی را به جعبه انعام توییتر اضافه کنند. ویژگی انعام توییتر به کاربران کمک می کند از تولیدکنندگان محتوای مورد علاقه خود حمایت کنند. علاوه بر این، کاربران توییتر را قادر می‌سازد تا در جمع‌آوری سرمایه شرکت کنند یا به نیازمندان کمک کنند.

در سپتامبر 2021، توییتر حرکت خود را برای اضافه کردن اعلام کرده بود بیت کوین (BTC) به لیست دیگر پلتفرم‌ها و خدمات پرداخت توییتر شامل Venmo، Wealthsimple Cash، Razorpay، Patreon، GoFundMe، Cash App و Bandcamp است.

در حالی که کاربران از ویژگی‌های جدید استقبال کرده‌اند، مشخص نیست که آیا مقررات بر پذیرش این پیشنهادات تأثیر می‌گذارد یا خیر. در حال حاضر، نگرانی‌های متعددی در میان نهادهای نظارتی و مقامات در مورد استفاده از ارز های دیجیتال در پولشویی و سایر فعالیت‌های غیرقانونی وجود دارد. به همین دلیل، دولت ها و تنظیم کننده ها خواستار یک چارچوب نظارتی جهانی هستند.

پیش از این، بانک انگلستان خواستار یک چارچوب قانونی جهانی کریپتو شده بود. همچنین اخباری مبنی بر انتشار یک اقدام اجرایی توسط دولت بایدن وجود دارد که سازمان‌ها را به تنظیم مقررات ارزهای دیجیتال موظف می‌کند. بنابراین، گسترش توییتر می تواند احتمال افزایش نظارت نظارتی را افزایش دهد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر