اتریوم در مقایسه با بیت کوین در بحبوحه رکود بازار توسط فدرال رزرو به بالاترین سطح 3 هفته اخیر خود رسید

اتر می تواند به کاهش در برابر دلار آمریکا در محیطی با نرخ بهره بالا ادامه دهد.

توکن بومی اتریوم اتر (ETH) در 6 ماه مه به بدترین سطح خود در تقریباً دو ماه اخیر در برابر دلار آمریکا سقوط کرد، زیرا رکود در بازارهای مالی در بخش ارزهای دیجیتال موج می زند. با این حال، ETH بهتر از بیت کوین عمل کرد (بیت کوین) در حالی که جفت ETH/BTC به بالاترین سطح سه هفته ای خود رسیده است.

نمودار قیمت روزانه ETH/BTC. منبع: TradingView

تاثیر ادغام

بسیاری از تحلیلگران اعتبار داده شده است ادغام اتریوم به اثبات سهام از اثبات کار به عنوان یکی از دلایل مهم پشت چرخش سرمایه از اتر به بازارهای بیت کوین، از جمله Toast.ETH، یک تحلیلگر مستعار، که تاکید کرد کاهش مداوم عرضه اتر به عنوان دلیل دیگری است که ممکن است ETH در حال حاضر بهتر از BTC عمل کند.

جالب اینجاست که اتریوم از آن زمان تا کنون نزدیک به 250 درصد در برابر بیت کوین رشد کرده است آغاز مهاجرت آن به اثبات سهام در دسامبر 2020

نمودار قیمت هفتگی ETH/BTC. منبع: TradingView

Eliezer Ndinga، سرپرست تحقیقاتی در 21 Shares، یک ارائه دهنده ETP ارز دیجیتال مستقر در Zug، خاطرنشان کرد که “چیدن مایعهمچنین می تواند نقش مهمی در کاهش فشار سمت فروش داشته باشد.

چشم انداز صعودی ETH/BTC

بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که ETH/BTC می‌تواند در ماه می رشد بیشتری داشته باشد، اما در کل خطر اصلاح گسترده‌تری را به دنبال دارد زیرا روند آن در داخل یک گوه در حال افزایش الگو.

این جفت پس از آزمایش خط روند پایین گوه به عنوان حمایت در 30 آوریل جهش کرد و اکنون به سمت خط روند بالایی (حدود 0.078) به عنوان هدف صعودی موقت خود حرکت می کند.

مربوط: راه سخت بیت کوین برای تبدیل شدن به یک دارایی خطرناک: تحلیلگران بررسی می کنند

اما از آنجایی که گوه‌های بالارونده معمولاً الگوهای معکوس نزولی هستند، احتمال پایین آمدن ETH/BTC در بلندمدت بالاتر باقی می‌ماند.

نمودار قیمت روزانه ETH/BTC با تنظیم «گوه در حال افزایش». منبع: TradingView

به عنوان یک قاعده تحلیل تکنیکال، خرابی‌های گوه در حال افزایش با سقوط قیمت به سطح در طولی برابر با حداکثر ارتفاع الگو از نقطه شکست، یعنی 0.064-0.069، ختم می‌شود.

سناریوی نزولی ETH/USD

سیگنال‌های فنی چشم‌اندازهای نزولی بیشتری را برای اتر در ماه‌های آینده نشان می‌دهند، با الگوی “پرچم خرس” که کاهش قیمت ETH را به سمت 1700 دلار در سه‌ماهه دوم پیش‌بینی می‌کند که حدود 40 درصد از قیمت امروز کاهش یافته است.

نمودار قیمت هفتگی ETH/USD با تنظیم «پرچم خرس». منبع: TradingView

برعکس، یک بازگشت از خط روند پایین پرچم می‌تواند باعث شود اتر 4000 دلار دوباره آزمایش کند.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس