شبکه اتریوم اخیرا رشد قابل توجهی در کاربران فعال روزانه و حجم تراکنش های روزانه داشته است، با این حال قیمت ETH، ارز دیجیتال بومی اتریوم، افزایش یافته است. تحت اصلاحات قرار گرفت در چند روز گذشته قابل ذکر است که اتریوم در هفت روز گذشته بیش از 10 درصد کاهش یافته است. عملکرد ضعیف بیت کوین و S&P 500.

در حالی که این کاهش می توان از طریق اکثر ارزهای دیجیتال بزرگ در صنعت احساس کرد، تعداد آدرس های فعال روزانه اتریوم طی ماه گذشته به طور پیوسته در حال افزایش بوده است.

فعالیت شبکه اتریوم افزایش می یابد اما قیمت راکد باقی می ماند

افزایش فعالیت شبکه معمولاً یک علامت صعودی برای قیمت ارزهای دیجیتال است زیرا فعالیت بیشتر به معنای تقاضای بیشتر است. جالب اینجاست که تعداد آدرس‌های فعال روزانه اتریوم از 3 ژانویه تا کنون بیش از 46 درصد افزایش یافته است.

این افزایش در آدرس‌های فعال عمدتاً با افزایش قیمت در چند ماه گذشته همراه بود. اتریوم از 2909 دلار در 24 فوریه افزایش یافت و در 12 مارس به بیش از 4000 دلار رسید که نشان دهنده افزایش بیش از 39 درصدی است. مطابق با داده ها از YChartsتعداد آدرس‌های فعال روزانه به طور همزمان از 432647 به 515145 در بازه زمانی مشابه افزایش یافت.

با این حال، اتریوم دارد در حال کاهش قیمت بوده است از زمان عبور کوتاه آن از 4000 دلار و در حال حاضر 17 درصد در 10 روز گذشته کاهش یافته است. از سوی دیگر، این شبکه شاهد افزایش مداوم فعالیت از نظر داده های زنجیره ای بوده است، به طوری که تعداد آدرس های فعال روزانه در 24 ساعت گذشته به 618407 رسیده است که بالاترین میزان از اکتبر 2023 است.

طبق داده‌های IntoTheBlock، میانگین روزانه حجم ETH به روشی مشابه با آنچه در بازار صعودی اولیه سال 2020 ثبت شد، به طور پیوسته در حال رشد بوده است. این رشد اکنون مقدار اتریوم انتقال یافته در اتریوم را در این هفته به بالاترین سطح خود از ماه می 2022 رسانده است.

Ethereum is now trading at $3,420. Chart: TradingView

آیا اتریوم می تواند روند صعودی خود را از سر بگیرد؟

در زمان نگارش این مقاله، اتریوم با قیمت 3355 دلار معامله می شود. قیمت هر ارز دیجیتال، از جمله ETH، به شدت به احساسات بازار و حدس و گمان بستگی دارد. در حالی که پذیرش رو به رشد و فعالیت شبکه نشانه های مثبتی برای رشد بلندمدت قیمت است، حدس و گمان چیزی است که واقعا قیمت را حداقل در کوتاه مدت هدایت می کند.

در عین حال، قیمت آن از سوی چندین حوزه تحت فشار باقی می ماند. یکی از این فشارها گزارش اخیری است که SEC به اطراف می زند اتریوم و بنیاد اتریوم و به دنبال طبقه بندی است ETH به عنوان یک امنیت.

به عنوان دومین ارز دیجیتال بزرگ، طبقه بندی ETH به عنوان یک امنیت می تواند باعث هرج و مرج شود که در نهایت به سایر دارایی های کریپتو تبدیل می شود.

Eبه نظر می رسد که تروم در سطح قیمت 3280 دلار اکنون یک حمایت جزئی ایجاد کرده است. عدم حفظ بالاتر از این نقطه قیمت می تواند به معنای حرکت بیشتر به سمت پایین

تصویر برجسته از Pexels، نمودار از TradingView

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر