پس از حادثه ای که منجر به فروپاشی شبکه اتریوم در فروش Otherside توسط آزمایشگاه های یوگا شد، «ادغام» اتریوم به موضوع داغی در میان تحلیلگران برتر ارزهای دیجیتال تبدیل شد. نزدیک به 200 میلیون دلار به عنوان هزینه گاز از دست رفت.

مطالب مرتبط: اثبات کار در مقابل اثبات سهام – Laneaxis

ادغام اتریوم که با نام اتریوم 2.0 نیز شناخته می شود، می باشد ارتقای اجرای موجود لایه 1 اتریوم از اثبات کار (PoW) به اثبات حالت (PoS)، زنجیره بیکن.

POW اولین بار توسط پیشگامان اولیه بلاک چین بیت کوین و اتریوم استفاده شد. هدف آن دستیابی به تمرکززدایی و امنیت با استفاده از ماینرها برای رمزگشایی الگوریتم های ارز دیجیتال یا ریاضیات پازل مانند است.

همانطور که تقاضا برای معاملات افزایش می یابد، کند می شود، هزینه های گاز افزایش می یابد و منابع تشدید می شود.

Proof-of-Stake (POS) مشابه POW است، فقط این که کاربران تراکنش‌های موجود در بلاک چین را با استفاده از سهام تأیید می‌کنند و پاداش دریافت می‌کنند.

“ادغام” یک گام بزرگ برای اتریوم و جامعه است. توجه به این نکته مهم است که زنجیره بیکن به طور جداگانه از شبکه اصلی اتریوم ارسال می شود. این بدان معناست که Beacon به صورت موازی به عنوان POS کار می‌کند و تمام حساب‌ها، تراکنش‌ها، موجودی‌ها و قراردادهای هوشمند تا زمان ادغام نهایی در POS توسط POW محافظت می‌شوند.

قیمت اتریوم با وجود مقاومت روزانه همچنان قوی است

با نزدیک‌تر شدن ادغام پیش‌بینی‌شده، اتریوم همچنان قدرت حرکت صعودی خود را نشان می‌دهد. اتریوم در حال حاضر با مقاومت 1730 دلاری در نقطه ثبت نمودار روزانه 1 بعدی معامله می شود.

اگر گاوها و احساسات بازار پیش از ادغام قوی بمانند، شکست این منطقه، قیمت اتریوم را به 2400 دلار و حتی بالاتر می‌برد.

مقاومت ETH 1D در نمودار روزانه | منبع: ETHUSDT On Tradingview.com

اتریوم از نمودار در یک بازه زمانی روزانه واقعاً خوب به نظر می‌رسد که نشانه خوبی برای ورود به یک ماه جدید است. به دلیل حجم کم در تعطیلات آخر هفته، اتریوم برای شکستن مقاومت کار سختی خواهد داشت.

اگر اتریوم نتواند با موفقیت شکست بخورد، می‌توانیم منطقه 1600 دلاری را به عنوان نزدیک‌ترین پشتیبانی قبل از یک حرکت صعودی بزرگ دوباره آزمایش کنیم.

قیمت اتریوم در نمودار 4H

اتریوم در حال حاضر با مقاومت 1730 دلاری مواجه است و حجم کم آن همراه است. اگر قرار است در آخر هفته عقب نشینی صورت گیرد، حمایت 1600 دلاری ورودی خوبی خواهد بود.

ETHUSDT
ETH با مقاومت 1730 دلاری با حجم کم مواجه می شود | منبع: ETHUSDT On Tradingview.com

مطالب مرتبط: آیا اتریوم ادغام می‌شود ETH را افزایش می‌دهد؟

شاخص قدرت نسبی (RSI) بالاتر از علامت 50 است که نشان می دهد بازار سالم به نظر می رسد اما قیمت کمتری دارد. با توجه به اینکه گاوها در روزهای آینده اتریوم را تحت فشار قرار می دهند، شکستن مقاومت در قیمت 1730 دلار چالش چندانی نخواهد بود.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر