در هفته گذشته، قیمت اتریوم بین 2000 تا 1700 دلار تثبیت شده است. به همین دلیل، قیمت ETH در مقایسه با هفت روز گذشته تا حد زیادی بدون تغییر باقی ماند و 2.5٪ از ارزش خود را از دست داد.

در حالی که بیت کوین به زیر محدوده 29 هزار دلار سقوط کرده است، اتر کنترل خود را در دسته 1800 دلار از دست داده است و به سطح حمایت 1700 دلار نزدیک می شود. علاوه بر این، رفتار قیمتی ETH نشان‌دهنده احتمال قابل‌توجهی برای پیامدهای نامطلوب است که ممکن است ارزش ارز دیجیتال را به کمتر از 1700 دلار برساند.

اگر سرمایه‌گذاران نتوانند از حمایت حیاتی در 1700 دلار دفاع کنند، ETH به احتمال زیاد به سطح اصلی بعدی در 1450 دلار کاهش می‌یابد، که بالاترین رکورد تاریخ ژانویه 2018 نیز محسوب می‌شود.

مطلب پیشنهادی | بیت کوین تا 22 هزار دلار سقوط کرد زیرا ممکن است بازار نزولی برای مدتی معطل بماند

هنگامی که یک مثلث ایجاد می شود، قیمت ارز دیجیتال زمانی که تقریباً 70 درصد از مثلث را طی کرد، به طور متوسط ​​از خوشه جدا می شود.

پایین اتریوم همچنان یک علامت مثبت است

تحلیلگران بر این باورند که کف اتر ممکن است بین 1700 تا 1800 دلار باشد، و خاطرنشان می‌کنند که این نشانه مثبتی است که پایین‌ترین سطح ارز دیجیتال بسیار نزدیک به ATH قبلی خود است، زیرا به گفته آرتور هیز، مدیرعامل سابق بیت‌مکس، این نشانه‌ای است که «مقدار قابل توجهی درد احساس شده است. ”

مشابه بیت کوین، قیمت اتریوم بر اساس عرضه و تقاضا در بازار جهانی تعیین می شود. از آنجایی که تقاضا بیشتر از عرضه است و بالعکس، قیمت اتر ممکن است در کوتاه مدت نوسان داشته باشد.

ETH به طور سنتی در درازمدت از چندین دارایی سنتی مانند شاخص های اوراق قرضه و سهام اصلی بهتر عمل کرده است.

ETH total market cap at $216.6 billion on the daily chart | Source: TradingView.com

قیمت بازار اتر از زمانی که سطح حمایت 2800 دلاری توسط فروشندگان نقض شد، رو به کاهش بوده است. در ماه مه، خریداران برای حفظ ارزش بازار بالای 2000 دلار مشکل پیدا کردند. در ماه آوریل، فشار فروش به شدت افزایش یافت.

خرس ها هنوز هم می توانند کنترل خود را حفظ کنند

نمودار Coingecko نشان می دهد که قیمت فعلی اتر 1792.50 دلار است که نشان دهنده حرکت 0.97 درصدی در 24 ساعت گذشته است. فعالیت اخیر قیمت اتریوم منجر به ارزش بازار 212.6 میلیارد دلاری شده است.

اتر در آینده ضعیف به نظر می رسد زیرا قادر به تبدیل سطوح مقاومت به پشتیبانی نبود. علیرغم افزایش در پایان ماه مه، فشار خرید در حال کاهش است و این می‌تواند به خرس‌ها قدرت دهد تا کنترل را در دست بگیرند.

مطلب پیشنهادی | باشگاه قایق بادبانی Bored Ape در ماه گذشته 60 درصد سقوط کرده است

هیز خوش بینی خود را مبنی بر اینکه اتریوم ممکن است تا پایان سال به 10000 دلار برسد، تکرار کرد، مشروط به از سرگیری بازار صعودی، با وجود آشفتگی های اخیر بازار.

در همین حال، روز جمعه اتریوم در 273530 از 1876360 توییت و پست Reddit ذکر شد. تقریباً 157690 نفر منحصر به فرد به طور فعال در مورد اتریوم بحث می کنند و آن را از نظر بیشترین اشاره و فعالیت از پست های جمع آوری شده در رتبه دوم قرار می دهند.

Featured image from InvestorPlace, chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر