اتریوم کلاسیک از Vitalik Buterin تأییدیه دریافت می کند، اما قیمت ETC همچنان خطر ریزش 50 درصدی دارد.

افزایش قیمت مداوم ETC به طرز وحشتناکی شبیه به یک رویداد تله خریدار ها از سال 2021 است.

اتریوم کلاسیک (و غیره) ادامه پیدا میکند تا بهره مند شوید از انتقال آتی رقیب بلاک چین اتریوم از اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS).

ویتالیک بوترین اتریوم کلاسیک را دوست دارد

قابل ذکر است که قیمت ETC با کمی بیش از 20 درصد حرکت به 27.50 دلار رسید، دو روز پس از تایید ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم از Ethereum Classic. ویروسی شد در سراسر رسانه های اجتماعی بوترین در نظرات خود این زنجیره را به عنوان یک جایگزین PoW “خوب” برای اتریوم معرفی کرد.

این اظهارات در میان ترس از آن ظاهر شد ارتقای شبکه بالقوه اتریوم این سپتامبر، ماینرهای PoW را در جاهای دیگر مجبور خواهد کرد.

به عبارت دیگر، آن‌ها به دنبال شبکه‌های جایگزین PoW هستند تا اطمینان حاصل کنند که دکل‌هایشان عملکردی دارند. این می تواند به نفع اتریوم کلاسیک باشد، زیرا همین است نسخه اصلی اتریوم و بنابراین می تواند مهاجرت آسان را برای ماینرها تضمین کند.

چشم انداز فنی ETC

به طور قابل توجهی، قیمت ETC بیش از 120٪ از اواسط ژوئن افزایش یافته است و آن را به عملکرد برجسته در ماه گذشته تبدیل کرده است. با این وجود، همچنان بیش از 85 درصد در مقایسه با رکورد 185 دلاری خود در می 2021 کاهش یافته است، که نشان می دهد حرکت اصلاحی ادامه دار آن از نظر فنی می تواند یک تله خریدار ها باشد.

یک شواهد متقاعد کننده از افزایش 150 درصدی قیمت ETC بین ژوئن 2021 تا سپتامبر 2021 است که به یک سیگنال برگشت نادرست تبدیل شد.

جالب توجه است که عملکرد مداوم قیمت ETC مشابه آنچه در سال 2021 در نمودار روزانه زیر نشان داده شده است، به نظر می رسد.

نمودار قیمت روزانه ETC/USD. منبع: TradingView

مانند سال 2021، ETC امسال در محدوده تعریف شده توسط خط فیب 0.236 (~28.50 دلار) به عنوان پشتیبانی و 0.382 خط فیب (~22.80 دلار) به عنوان مقاومت، تثبیت شده است. به طور مشابه، قدرت نسبی روزانه توکن از ناحیه «بیش از حد خرید» آن در طول تثبیت قیمت اصلاح شده است.

مربوط: این توکن ارز دیجیتال DeFi که کمتر شناخته شده است، در یک ماه بیش از 800 درصد رشد کرده است

بنابراین، ETC می‌تواند در محدوده قیمتی 22.80-28.50 دلار به روندی جانبی ادامه دهد و به دنبال آن به سمت خط 0 Fib نزدیک به 13.65 دلار ریزش کند.

به عبارت دیگر کاهش 50 درصدی قیمت نسبت به قیمت امروز.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس