امروز در زمان نگارش این مقاله، اتریوم در نمودار خود صعودی بود. اتریوم فاز ادغام خود را شکست و طی 24 ساعت گذشته 4 درصد افزایش یافت. پادشاه آلتکوین 1900 دلار را به عنوان یک سطح حمایت قوی تضمین کرد. پس از عبور سکه از سطح 1700 دلار، گاوها در بازار ظاهر شدند.

تقاضا برای آلتکوین نیز پس از صعود اتریوم و عبور از مرز قیمت 1700 دلار به بازار بازگشت. تداوم قدرت خرید می تواند ETH را به سمت معامله بالاتر از سطح قیمت 2000 دلار سوق دهد.

اگر گاوها به معاملات بالاتر از سطح قیمت 2000 دلار ادامه دهند، بهبود در بازار همچنان قوی خواهد بود. در حال حاضر، اتریوم نسبت به بالاترین قیمت خود یعنی 4800 دلار که سکه در ماه نوامبر سال 2021 تضمین کرده بود، 60 درصد کاهش یافته است.

سقف قیمت سربار برای سکه 2100 دلار بود. اگر گاوها نتوانند حرکت را حفظ کنند، سکه می تواند به مرحله تثبیت برگردد.

تجزیه و تحلیل قیمت اتریوم: نمودار یک روزه

اتریوم در نمودار یک روزه با قیمت 1900 دلار معامله می شد منبع: ETHUSD در TradingView

ETH در زمان نگارش این مقاله 1949 دلار قیمت داشت. نزدیکترین خط پشتیبانی سکه 1900 دلار بود که کاهش آن می تواند ETH را به 1700 دلار برساند.

شکست از تثبیت باعث شد که سکه در 24 ساعت گذشته 4 درصد افزایش یابد. برای اینکه سکه بیت تثبیت را باطل کند، سکه باید نزدیک به 2100 دلار و سپس 2400 دلار معامله شود.

اگر لاستیک ها تمام شود، اتریوم می تواند بین 1700 تا 1900 دلار قرار گیرد. حجم سکه در آخرین جلسه معاملاتی کاهش یافت.

نوار صدا قرمز رنگ بود که نشان می داد فشار نزولی همچنان در بازار باقی مانده است.

تحلیل فنی

اتریوم
اتریوم افزایش قدرت خرید را در نمودار یک روزه | منبع: ETHUSD در TradingView

با افزایش تقاضا برای سکه در نمودار یک روزه، خریداران به بازار بازگشتند. شاخص قدرت نسبی با بازگشت اعتماد خریداران به یک حرکت رو به بالا اشاره کرد.

علیرغم افزایش قدرت خرید، RSI به یک افت کوچک اشاره کرد که می تواند به معنای بازگشت فشار فروش به بازار باشد.

سکه بالاتر از 20-SMA قیمت گذاری شد که نشانه صعودی بودن است و فشار خریداران باعث افزایش بیشتر قیمت می شود. این نشان می دهد که حرکت قیمت توسط خریداران در بازار هدایت می شود.

مطالب مرتبط | TA: اتریوم 2 هزار دلار را آزمایش می کند، چرا ETH می تواند رالی را افزایش دهد

اتریوم
اتریوم سیگنال خرید را در نمودار یک روزه فلش کرد | منبع: ETHUSD در TradingView

همانطور که در RSI مشاهده شد، با افزایش تعداد خریداران، اتریوم سیگنال‌های خرید را در نمودار یک روزه به نمایش گذاشت. Awesome Oscillator حرکت قیمت را به تصویر می کشد و هیستوگرام های سبز رنگ را نشان می دهد که تغییر در حرکت قیمت را نشان می دهد. هیستوگرام های سبز روی AO را می توان به سیگنال خرید نسبت داد. باندهای بولینگر نوسان قیمت را نشان می دهد.

این اندیکاتور سفت شدن نوارها را نشان می دهد که می تواند به تغییر در نوسانات یا نوسان قیمت ورودی در بازار مربوط باشد.

اگرچه اتریوم در نمودارها افزایش یافت، اندیکاتورها سیگنال متفاوتی را نشان داده اند. تنها با قدرت خرید پایدار، اتریوم می‌تواند تز نزولی را کاملاً باطل کند.

مطالب مرتبط | TA: اتریوم به نقطه حساسی می رسد، آیا گاوها می توانند آن را انجام دهند؟

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر