اجلاس هفته بلاک چین پاریس را از دست داده اید؟ در اینجا 5 نکته مهم از این رویداد آورده شده است

این رویداد شامل نظرات CZ، براد گارلینگ هاوس و پائولو آردوینو در مورد موضوعات مربوط به مقررات ارز دیجیتال، شکایت SEC و کشورهای اروپایی که دارایی های دیجیتال را پذیرفته اند، بود.

شهر پاریس – پایتخت فرانسه که به خاطر علاقه‌اش به رمانتیسم، معماری تاریخی و طعم اکتسابی برای غذاهای لذیذ معروف است – این هفته میزبان اجلاس دو روزه هفته بلاک چین پاریس بود. این رویداد شاهد شرکت چهره‌های برجسته صنعت و بیش از 3000 علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال بود.

این مرکز کنفرانس که به تازگی تغییر یافته است، که در Palais Brongniart، خانه سابق بورس اوراق بهادار پاریس و زمانی مترادف با مبادله دانه گندم برگزار می‌شود، شاهد سخنرانی‌های مهم و گفتگوهای کنار آتش از کارشناسانی مانند Binance بود. Changpeng “CZ” ژائو، پائولو آردوینو از تتر و رومی مورالس از گروه ارز دیجیتال و بسیاری دیگر.

اگر اکشن را از دست دادید، در اینجا یک حلقه برجسته ادبی از همه مهم ترین لحظات از قله است. و ممکن است در طول مسیر چند چهره آشنا از کوین تلگراف ببینید!

بایننس 100 میلیون یورو در اکوسیستم کریپتو فرانسه سرمایه گذاری می کند

مدیر عامل Binance CZ هنگام ارائه سخنرانی مهم افتتاحیه روی صحنه، در مورد “تغییر نگرش بزرگ” توسط سیاستگذاران و قانونگذاران در طول 12 ماه گذشته صحبت کرد و قبل از بیان اینکه فرانسه از نظر مقررات، استعداد و تخصص “موقعیت منحصر به فردی دارد” و دارای پتانسیل است. تبدیل شدن به هاب ارز دیجیتال پیشرو در اروپا.

CZ همچنین تصمیم اخیر بایننس برای سرمایه‌گذاری 100 میلیون یورویی در شرکت‌های استارت‌آپ فرانسوی در فضای Web3 با مشارکت انکوباتور Station F را اعلام کرد.

من فکر می‌کنم فرانسه یکی از مترقی‌ترین و آزاداندیش‌ترین دولت‌ها را دارد که می‌تواند به توسعه مقررات طرفدار ارز دیجیتال کمک کند.»

پس از آن، CZ با جوزف هال Cointelegraph به گفتگو نشست نظرات خود را به اشتراک بگذارد در مورد مقررات و عملیات تجاری، علاوه بر انتظارات او برای باقی مانده سال 2022.

مربوط: رئیس NFT بایننس این مدل پیاده سازی را در طول ایجاد پلتفرم اتخاذ کرد

مدیر ارشد فناوری تتر برنامه های پذیرش برای شهر طرفدار ارز دیجیتال لوگانو را فاش می کند

در ماه مارس، شهر لوگانو در جنوب سوئیس اعلام کرد که بیت کوین را پذیرفته است.بیت کوین) و تتر (USDT) به عنوان مناقصه قانونی واقعی در مشارکت با تتر. از آن زمان، در نتیجه سیاست‌های مترقی خود، مورد توجه جامعه کریپتو قرار گرفته است.

آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر، در مصاحبه‌ای با کوین تلگراف، برخی از بینش‌های آماری را به اشتراک گذاشت و گفت: «ما توانسته‌ایم 25 تا 30 شرکت و استارت‌آپ مختلف را شروع کنیم. […] که بین دارایی های شرکت و ثروت خصوصی بین 300 تا 400 میلیون فرانک سوئیس ارزش گذاری می شود.

در کنار این، آردوینو به قصد تتر برای توسعه برنامه های آموزشی برای دانشجویان دانشگاه در منطقه و همچنین هزینه های شهریه آنها اشاره کرد.

مربوط: Tether CTO می گوید که استیبل کوین ها اسب تروجان عالی برای بیت کوین هستند

لارنس تان از Bybit مکانیسم هک پل رونین را تجزیه و تحلیل می کند

لارنس تان، مدیر توسعه کسب‌وکار بای‌بیت، ارزیابی خود را از چشم‌انداز امنیتی مالی غیرمتمرکز روی صحنه در طول جلسه «DeFi Security: خطرات پشت بازده و کاهش» به اشتراک گذاشت. وی بیان کرد که چهار آسیب‌پذیری اصلی مسئول اکثر نقض‌های امنیتی در این فضا هستند: به خطر انداختن مهم مدیر، نقص‌های کدگذاری، رگبارها و حملات فلش وام.

تان با اشاره به هک پل تاریخی رونین به عنوان نمونه بارز، از منابع امنیتی آموزشی بیشتر در فضا پس از یک سال سوء استفاده و هک های متعدد حمایت کرد.

مربوط: عواقب هک 650 میلیون دلاری Axie Infinity رونین بریج

مدیر عامل ریپل به آینده پرونده SEC خوش بین است

براد گارلینگ‌هاوس، مدیرعامل ریپل، در یک گفتگوی کناری درباره مقررات ارزهای دیجیتال، خوش‌بینی خود را در مورد پرونده جاری کمیسیون بورس و اوراق بهادار در رابطه با انجام فروش اوراق بهادار ثبت نشده با فروش به اشتراک گذاشت. XRP، اظهار داشت که “دعوی قضایی بسیار خوب پیش رفته است، و بسیار بهتر از آن چیزی است که من می توانستم در زمان شروع حدود 15 ماه پیش امیدوار باشم.”

مربوط: مدیر عامل Ripple: پرونده SEC “خیلی بهتر از آنچه من امیدوار بودم” پیش می رود

نیکلاس کری از Blockchain.com به یک دهه کریپتو منعکس می‌کند

نیکلاس کری، بنیانگذار Blockchain.com و کریستینا کورنیر، سردبیر کوین تلگراف، تکامل صنعت کریپتو را پس از 10 سال فعالیت در تجارت ارزیابی کردند، به طوری که Blockchain.com در سال 2011 تأسیس شد و کوین تلگراف قرار است سال آینده به رقم برجسته برسد.

در طول این گفتگو، آن دو همچنین در مورد ماهیت ناشناس بودن در فضا و چشم انداز دموکراتیک سازی که بلاک چین القا می کند، صحبت کردند، و کری بیان کرد که “ما در حال ساختن بافت های اینترنتی هستیم که به هر کسی بدون در نظر گرفتن شرایطشان اجازه تجارت، مبادله، پس انداز کنید، از انواع مختلف ثروت دیجیتال پاداش بگیرید.”

و در آخر، آخرین خداحافظی از ما. سال آینده می بینمت!

تصویر از چپ به راست: الکس کوهن، مدیر مسئول. جکسون دومونت، سرپرست ویدیو؛ کریستینا کورنیر، سردبیر؛ آنا شاکولا، مدیر پروژه NFT؛ جوزف هال، گزارشگر اخبار اروپا؛ و Max Kuivenhoven، مدیر جامعه.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس