احتمال

    • Multiverse Computing با بانک کانادا همکاری کرده است.
    • این شرکت محاسباتی کوانتومی شبیه‌سازی‌های متعددی را در مورد چگونگی پذیرش ارز دیجیتال به عنوان یک روش پرداخت در آینده اجرا خواهد کرد.
    • Multiverse Computing روز پنجشنبه اعلام کرد که از تجهیزات خود برای تشکیل بخشی از اثبات مفهوم با بانک کانادا استفاده کرده است.

یک شرکت محاسبات کوانتومی با دفاتر در اسپانیا و کانادا، Multiverse Computing، اخیراً با بانک کانادا همکاری کرده است. در این مشارکت، شرکت محاسبات کوانتومی شبیه‌سازی‌های متعددی را در مورد نحوه پذیرش ارز دیجیتال به عنوان یک روش پرداخت در آینده اجرا خواهد کرد.

Multiverse Computing روز پنجشنبه اعلام کرد که از تجهیزات خود برای تشکیل بخشی از اثبات مفهوم با بانک کانادا استفاده کرده است. در اثبات مفهوم، چندین نمونه از این که چگونه شرکت‌های غیرقانونی ممکن است به ناچار در نهایت ارز دیجیتال را اتخاذ کنند، تولید شد.

شبیه سازی های انجام شده توسط شرکت در اثبات مفهوم از سناریوهایی با بین 8 تا 10 شبکه مالی با تعداد پیکربندی های ممکن به بیش از 1.2 اکتیلیون استفاده کرد.

این شرکت بیان کرد که برای درک اینکه چگونه شرکت ها می توانند اشکال مختلف پرداخت را اتخاذ کنند، “مهم است که درک عمیقی از تعاملاتی که می تواند در شبکه های پرداخت رخ دهد ایجاد شود”.

با شبیه‌سازی‌ها پیشنهاد شد که پرداخت‌های ارزهای دیجیتال ممکن است به موازات نقل و انتقالات بانکی و سایر ابزارهای «نقد نقد» برای صنایع خاص وجود داشته باشد، و اینکه سهم بازار هر روش به نحوه واکنش موسسات مالی به پذیرش مقیاس‌پذیر و اقتصادی بستگی دارد. هزینه های مربوط به هر روش پرداخت

مریم حقیقی، مدیر علوم داده بانک کانادا، گفت که این بانک «می‌خواست قدرت محاسبات کوانتومی را روی یک مورد تحقیقاتی آزمایش کند که حل آن با استفاده از تکنیک‌های محاسباتی کلاسیک دشوار است».

حقیقی همچنین گفت: «این همکاری به ما کمک کرد تا با انجام شبیه‌سازی‌های پیچیده بر روی سخت‌افزار کوانتومی، اطلاعات بیشتری در مورد اینکه محاسبات کوانتومی چگونه می‌تواند بینش‌های جدیدی در مورد مشکلات اقتصادی ارائه کند، بیاموزیم.»

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر