ارتش SHIB در مورد مقایسه Dogecoin خطا می‌خواند و بر وحدت پافشاری می‌کند

  • جامعه SHIB از مقایسه SHIB با DOGE خوشحال نیست.
  • CoinGecko ویدئویی را منتشر کرد که در آن دو سکه الهام گرفته از سگ را با هم مقایسه کرد.
  • ShibaInuCoin گفت فضای کریپتو باید در مورد جامعه، اعتماد و محیط باشد.

در شیبا اینو (SHIB) جامعه پس از CoinGecko راضی نیست بازار ارزهای دیجیتال پورتال تحلیل حفره ای SHIB و دوج کوین (DOGE) در برابر یکدیگر برای یکی از محتویات آن که دو دارایی دیجیتال را با هم مقایسه می کند تا ببیند کدام بهتر است.

از طریق ShibaInuCoin، یکی از حساب‌های توییتر SHIB با فالوورهای زیاد، جامعه ای که به صورت محاوره ای به عنوان ارتش SHIB شناخته می‌شود، گفت که اکوسیستم ارزهای ارز دیجیتال شده همه چیز این نیست که کدام بهتر است، بلکه بیشتر درباره جامعه، اعتماد و حفظ محیط زیست است.

محتوای مورد نظر یک ویدیوی هشت دقیقه ای است منتشر شده توسط CoinGecko و تحت عنوان “شیبا اینو در مقابل دوج کوین: کدام یک سکه میم بهتر است؟” سپس یک تیزر در توییتر به اشتراک گذاشته شد که ShibaInuCoin بعداً آن را بازتوییت کرد.

این ویدئو در مورد منشا SHIB و DOGE و نحوه کار آنها، از جمله توکنومیک SHIB، جوامع رو به رشد و برنامه های آنها صحبت می کند. اگرچه این ویدئو در هر بخش عمیق نبود، اما اطلاعات کافی برای درک هر دو ارز دیجیتال برای بینندگان فراهم کرد.

هر دو به شوخی شروع شدند [but] CoinGecko توضیح داد که علاقه زیادی به خود جلب کرده اند و جوامع قوی تشکیل داده اند. به اندازه کافی درست است، هر دو توکن دنبال کنندگان زیادی جمع کرده اند. SHIB و DOGE در مجموع بیش از شش میلیون دنبال کننده در توییتر و حدود 2.7 میلیون مشترک در subreddits خود دارند که DOGE تعداد بیشتری دارد. این نیز نشان می دهد که این سرمایه گذاران به پروژه ها اعتماد دارند.

اگرچه ShibaInuCoin اشاره کرد که یک پروژه باید بر روی داشتن نگرانی‌هایی برای محیط زیست نیز تمرکز کند، کل صنعت هنوز ثابت نکرده است که یک فناوری سبز است. SHIB یک توکن ERC-20 مبتنی بر اتریوم است که در حال حاضر از مکانیزم اجماع استخراج اثبات کار (PoW) استفاده می‌کند. به گفته ردیاب مصرف انرژی Digiconomist، از سوی دیگر، DOGE نیز به اندازه السالوادور انرژی مصرف می کند.

صرف نظر از دلایل CoinGecko برای تولید ویدیو، این پلتفرم همچنان به جامعه اجازه داد تا حکم نهایی را صادر کند. این به سرمایه گذاران بستگی دارد که در پروژه هایی که به آنها اعتقاد دارند تحقیق و سرمایه گذاری کنند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر