کاردانو

    • ADA حدود 62 برابر با رسیدن به ارزش بازار 1 تریلیون دلاری فاصله دارد.
    • کاردانو توسعه ها را یکی یکی به کار می گیرد.
    • ارتقاء هاردفورک Vasil با یک ماه تاخیر انجام شد.

به گفته دن گامباردلو، بنیانگذار کریپتو Capital Venture، کاردانو (ADA) تنها 62 برابر با رسیدن به ارزش بازار 1 تریلیون دلار فاصله دارد.

منتهی شدن ارز دیجیتال به نظر می رسد ابتکاراتی مانند ADA رشد و گسترش خود را در میان بازار نزولی تشدید کرده است. یک نقطه عطف مهم توسط Input Output Hong Kong (IOHK)، سازمانی که مسئول ایجاد بلاک چین کاردانو است، گزارش شد.

Cardano به طور مداوم موفق شده است در لیست 10 لیست برتر توسعه در GitHub جایگاهی را حفظ کند. در واقع، در مقایسه با سایر شبکه های شناخته شده مانند اتریوم، از نظر فعالیت توسعه در ابتدای ژوئن برتر بود.

واسیل هاردفورک موردانتظار این شبکه، علیرغم اینکه فعالیت‌ها در جریان بود، یک ماه به هفته آخر جولای موکول شد. تیم IOHK در یک پست وبلاگ اخیر اعلام کرد که هفت مشکل برای رفع آنها وجود دارد و به زمان آزمایش اضافی نیاز دارد. با این حال، هیچ یک از اشکالات به عنوان “جدی” برچسب گذاری نشده است.

در اخبار دیگر، یک کیف پول لایت توسط Input-Output Global در حال توسعه است. طبق یک پست وبلاگ اخیر، همان ابزاری که Lace نام دارد، به کاربران امکان می‌دهد ارزهای دیجیتال خود را در یک مکان مدیریت، تنظیم و ذخیره کنند.

چارلز هاسکینسون، مخترع کاردانو، یک هفته پیش در Consensus 2022 اظهار داشت که تیم Lace حدود شش تا هفت ماه در حال توسعه پلت فرم کیف پول بوده است. با این حال، کیف پول هنوز در حال توسعه است.

به گفته این شرکت، با دادن قابلیت‌های بهبود یافته به مصرف‌کنندگان ارزهای دیجیتال، به افزایش نرخ پذیرش کمک می‌کند. رئیس اجرایی تأکید کرد که کیف پول دائماً تغییر می کند و گهگاه ویژگی های جدیدی منتشر می شود.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر