ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز حدود 80 میلیارد دلار کاهش یافت زیرا بیت کوین به پایین ترین سطح ماهانه زیر 39000 دلار سقوط کرد.

بازارهای کریپتو امروز در مسیر دیگری هستند، با کاهش قیمت بیت کوین به زیر 40000 دلار و همچنین بسیاری از آلت کوین ها. اتریوم بیش از 5 درصد از ارزش خود را از دست داده و به کمتر از 3000 دلار برای هر سکه می رسد. سایر آلتکوین ها مانند Terra، Ripple، Solana، Cardano و Polkadot نیز کاهش قیمت قابل توجهی داشتند.

مطالب مرتبط | TA: اسلاید اتریوم زیر 3K، چرا خرس ها می توانند 2.5 هزار دلار هدف بگیرند

آلت کوین ها وارد دریای سرخ می شوند با کاهش بیت کوین

با تغییرات اندک و قابل توجه قیمت در بیشتر این هفته، امروز روز متفاوتی برای آلت کوین ها است. بازار پر آشوب بوده و قیمت ها در طول روز در حال نوسان هستند. در نتیجه، اکثر آلتکوین ها با شروع روز با رنگ قرمز ثبت می شوند.

قیمت اتریوم به کاهش خود ادامه داد و اکنون برای سومین بار در این ماه به زیر 3 هزار دلار رسیده است. کریپتوکارنسی روندی نامطلوب را پیشروی می‌کند، به‌طوری‌که سکه‌های دیگر از این روند پیروی می‌کنند و تقریباً 5 درصد سقوط می‌کنند.

سکه بایننس پس از کاهش 3.5 درصدی در 24 ساعت گذشته برای حفظ موقعیت خود در حدود 400 دلار تلاش کرد. با این حال، از اواخر عصر یکشنبه، زمانی که قیمت‌ها نزدیک به 420 دلار در هر سکه بود، همه چیز شروع به جستجو برای این ارز دیجیتال کرد.

امروز، کاردانو با 7 درصد کاهش و ریپل 6 درصد کاهش یافته است. برخی دیگر از توکن های قابل توجه عبارتند از Shiba Inu که ارزش آن 6% کاهش یافت، Polkadot با 7% کاهش در 24 ساعت گذشته و Dogecoin 6% کاهش یافت.

بازار ارزهای دیجیتال امروز بسیار ناامید بوده و بسیاری از سکه‌ها ۱۰ درصد یا بیشتر از دست داده‌اند. بزرگترین بازندگان شامل KNC (-11%)، Filecoin (-11%)، ZILIQA (-10%) است. سایرین، از جمله EOS و STEPN، هر دو 10٪ از ارزش خود را امروز از دست دادند.

در نهایت، ارزش بازار ارزهای دیجیتال 80 میلیارد دلار کاهش یافت و اکنون به 1.8 تریلیون دلار رسیده است.

ارزش بازار کریپتو پس از رسیدن به پایین ترین سطح ماه خود یعنی 1.75 تریلیون دلار در حال بهبود است | منبع: کریپتو Market Cap by Tradingview.com

بیت کوین به پایین ترین حد ماهانه سقوط می کند

بیت کوین در هفته گذشته با کاهش قیمت از 45000 دلار به حدود 40000 دلار در سرفصل خبرها قرار گرفت. کریپتوکارنسی دیشب در اکثر اوقات به بالای 40000 دلار کاهش یافته بود و حتی در 41000 دلار نیز نوسان داشت.

اگرچه بیت کوین در آخر هفته ارزش خود را بالای 40000 دلار نگه داشت، اما خرس ها به قدرت رسیدند و قیمت ها را برای دومین بار در ده روز به زیر 40000 دلار رساندند.

مطالب مرتبط | معامله گران بیت کوین با کاهش 39 هزار دلاری، آیا بیت کوین در مسیر مورد انتظار حرکت می کند؟

در دامپ امروز، بیت کوین 38600 دلار سقوط کرد که پایین ترین قیمت از 16 مارس است. بیت کوین پس از سقوط به پایین ترین سطح ماه خود، چند صد دلار افزایش یافته است، اما ارزش بازار آن همچنان زیر 750 میلیارد دلار است.

قیمت بیت کوین در ماه های اخیر کاهش یافته است. با این حال، یک رویداد کاپیتولاسیون، که در آن معامله‌گران یک مسیر نزولی را برای ارزش ارز دیجیتال پیش‌بینی می‌کنند، ممکن است در هر زمانی رخ دهد.

                Featured image from Pixabay.com and chart from Tradingview.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر