ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال کمتر از 1.2 تریلیون دلار است، اما داده ها نشان می دهد که معامله گران تمایل کمتری به فروش دارند.

وضعیت تخفیف تتر در بازارهای آسیایی و حق بیمه های آتی مثبت برای BTC و ETH نشان می دهد که بهبودی جزئی در راه است.

ارزش کل بازار کریپتو در 29 روز گذشته در یک کانال نزولی معامله شده است و در حال حاضر پشتیبانی در سطح 1.17 تریلیون دلار را نشان می دهد. در 7 روز گذشته، بیت کوین (بیت کوین) یک افت متوسط ​​2٪ و اتر (ETH) با اصلاح 5 درصدی مواجه شد.

کل ارزش بازار کریپتو، میلیارد دلار. منبع: TradingView

گزارش 10 ژوئن شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) افزایش 8.6 درصدی را نسبت به سال قبل نشان داد و بازارهای ارزهای دیجیتال و سهام بلافاصله تأثیر آن را احساس کردند، اما مشخص نیست که آیا این رقم فدرال رزرو ایالات متحده را متقاعد خواهد کرد یا خیر. تردید در افزایش نرخ بهره در آینده.

آلت کوین های با سرمایه متوسط ​​کاهش بیشتری پیدا کردند، احساسات همچنان نزولی است

احساسات نزولی عمومی ناشی از داده های ضعیف اقتصاد کلان و عدم اطمینان در مورد توانایی فدرال رزرو برای مهار تورم به شدت بر بازارهای ارزهای دیجیتال تأثیر گذاشته است.

شاخص ترس و طمع در 9 ژوئن به 11/100 رسید و سنج احساسات مبتنی بر داده از 8 می به زیر 20 رسیده است.

شاخص ترس و طمع ارز دیجیتال شده منبع: alternative.me

این قرائت مداوم «ترس شدید» نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران نگران هستند، اما در عین حال، ظاهراً یک فرصت خرید ارائه می‌کند.

در زیر برندگان و بازنده های هفت روز گذشته آمده است. در حالی که دو ارز دیجیتال پیشرو زیان اندکی داشتند، تعداد انگشت شماری از آلتکوین های با سرمایه متوسط ​​14 درصد یا بیشتر کاهش یافتند.

برندگان و بازندگان هفتگی در میان 80 سکه برتر. منبع: Nomics

هلیوم (HNT) جامعه پیشنهاد HIP-51 را تایید کرد، ساختارهای اقتصادی و فنی مورد نیاز برای پشتیبانی از کاربران جدید، دستگاه ها و انواع مختلف شبکه ها از جمله شبکه تلفن همراه، VPN و WiFi را پوشش می دهد.

لینک زنجیره ای (ارتباط دادن) پس از توسعه دهندگان 22 درصد افزایش یافت نقشه راه Chainlink 2.0 اصلاح شده را منتشر کرد، از جمله شرط بندی نشانه های بومی.

Theta Token (THETA) با اعلام پشتیبانی از پخش زنده با استفاده از فناوری API که اتصال فوری و آسان به برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها را امکان‌پذیر می‌کند، 9.7 درصد افزایش یافت.

WAVES پس از 1000 دلار روزانه 28 درصد از دست داد محدودیت برداشت برای استیبل کوین ها در Vires Finance برای جلوگیری از فشار بیشتر روی استیبل کوین پروتکل نوترینو (USDN) اجرا شد.

داده ها نشان می دهد که معامله گران تمایل کمتری به فروش در سطوح فعلی دارند

OKX Tether (USDT) پریمیوم معیار خوبی برای تقاضای معامله گران ارزهای دیجیتال خرده فروشی مستقر در چین است. این تفاوت بین معاملات همتا به همتا (P2P) مبتنی بر چین و دلار ایالات متحده را اندازه گیری می کند.

تقاضای خرید بیش از حد به شاخص بالاتر از ارزش منصفانه در 100٪ فشار می آورد و در طول بازارهای نزولی، پیشنهاد بازار Tether تحت فشار قرار می گیرد و باعث تخفیف 4٪ یا بالاتر می شود.

تتر (USDT) نظیر به نظیر در مقابل USD/CNY. منبع: OKX

در 31 می، قیمت تتر در بازارهای همتا به همتای آسیایی وارد 4 درصد تخفیف شد که نشان از فشار شدید فروش خرده فروشی داشت. عجیب است که وضعیت در 10 ژوئن پس از اینکه شاخص به 1.5 درصد تخفیف رسید، وضعیت یافت. با وجود منفی ماندن، این معیار نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران تمایل به خرید این نزول را دارند زیرا کل سرمایه کریپتو به زیر ۱.۲ تریلیون دلار کاهش یافته است.

برای حذف عوامل خارجی خاص ابزار تتر، معامله گران باید بازارهای آتی ارزهای دیجیتال را نیز تجزیه و تحلیل کنند. قراردادهای دائمی، همچنین به عنوان مبادله معکوس شناخته می شوند، دارای نرخ تعبیه شده ای هستند که معمولاً هر هشت ساعت یک بار شارژ می شود. صرافی ها از این کارمزد برای جلوگیری از عدم تعادل ریسک ارز استفاده می کنند.

نرخ سرمایه گذاری مثبت نشان می دهد که خریداران طولانی مدت (خریداران) اهرم بیشتری را طلب می کنند. با این حال، زمانی که شورت ها (فروشندگان) به اهرم اضافی نیاز دارند، وضعیت برعکس رخ می دهد که باعث می شود نرخ تامین مالی منفی شود.

انباشته نرخ سرمایه آتی دائمی در 10 ژوئن. منبع: Coinglass

پس از اینکه بیت کوین و اتریوم نرخ سرمایه گذاری اندکی مثبت ( صعودی) داشتند، قراردادهای دائمی احساسات متفاوتی را منعکس کردند، اما نرخ آلت کوین منفی بود. به عنوان مثال، نرخ هفتگی منفی 0.20٪ BNB برابر با 0.8٪ در ماه است که معمولاً برای معامله گران مشتقه نگران کننده نیست.

هر برگشت به تثبیت داده های کلان اقتصادی بستگی دارد

با توجه به شاخص‌های مشتقه و معاملات، سرمایه‌گذاران تمایل کمتری به کاهش موقعیت‌های خود در سطوح فعلی دارند، همانطور که با وضعیت اندک در حق بیمه تتر نشان داده شده است.

نرخ مثبت سرمایه گذاری برای معاملات آتی بیت کوین و اتر نشان دهنده اشتهای فزاینده معامله گران برای موقعیت های خرید اهرمی است زیرا کل سرمایه ارزهای دیجیتال به زیر 1.2 تریلیون دلار رسیده است.

تا زمانی که بازارهای سنتی و سناریوی کلان اقتصادی بدتر نشوند، دلیلی وجود دارد که باور کنیم سرمایه گذاران کریپتو منتظر حرکت مثبت قیمت به زودی هستند.

نظرات و نظراتی که در اینجا بیان می شود، صرفاً مربوط به دیدگاه ها و نظرات است نویسنده و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph نیستند. هر حرکت سرمایه گذاری و تجاری مستلزم ریسک است. هنگام تصمیم گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس