From_Mining_To_Gaming_To_Real_Estate,_GIMA_Group_Is_Everywhere_GIMA

  • مدیر عامل گروه GIMA در اجلاس جهانی بلاک چین با CoinQuora چت می کند.
  • او هیجان خود را برای آینده بازی های بلاک چین به اشتراک می گذارد.
  • این گفتگو همچنین به بررسی احتمالات جدید در بخش املاک نیز می پردازد.

CoinQuora از مصاحبه با مدیر عامل شرکت لذت برد گروه جیما, Inc. — کوین سلطانی، به عنوان شریک رسمی رسانه ای در اجلاس جهانی بلاک چین. به طور مفصل، مدیر عامل شرکت در مورد چگونگی ورود شرکتش به این موضوع صحبت کرد صنعت بازی های بلاک چین.

برای شروع، سلطانی با صحبت از گروه GIMA به طور کلی شروع کرد. شرکت سرمایه گذاری جایگزین در حال حاضر 7 سال است که راه اندازی شده است. تا کنون، انگشتان پای خود را در بسیاری از بخش های جالب فرو برده است.

به عنوان مثال، این شرکت در دوبی و لس آنجلس کاملاً فعال بوده است. برای برجسته کردن، به پروژه ها کمک می کند بودجه پیدا کنند

و نقش عملیاتی فعالی را در عملیات شرکت ها ایفا می کند تا به رشد آنها کمک کند. گاهی اوقات، گروه GIMA پروژه های خود را به عنوان سرمایه گذاران اصلی تامین می کند. علاوه بر این، این شرکت همچنین به راه حل های درگاه پرداخت پرداخته و راه حل های امنیتی و شناسایی برای KYC ساخته است.

کوین سفر خود را با استخراج کریپتو در سال 2013 آغاز کرد و به یکی از اولین شرکت‌ها (بیت ریگ بیلدر) در کالیفرنیا تبدیل شد که شرکتی را برای ارائه خدمات ماینینگ به افراد و SMEها به طور یکسان تأسیس کرد. با این حال، در طول 3 سال گذشته، کاملاً شروع به تمرکز بر صنعت بازی و هر چیزی که با آن همراه است – از Play-to-Earn (P2E)، بلاک چین و بازی های ارز دیجیتال شده. در واقع، سلطانی می‌گوید که «این زمان‌ها برای زنده بودن و کار کردن در ارز دیجیتال بسیار هیجان‌انگیز است».

علاوه بر این، او گیمرها، به ویژه استریمرهای Twitch را تشویق می کند تا وارد بازی های بلاک چین شوند. او می‌گوید در حال حاضر، تعداد بیشتری از هدهای کریپتو شیفته بازی P2E نسبت به گیمرهای واقعی هستند. او امیدوار است در آینده شاهد حضور گیمرهای هاردکور بیشتری در عرصه بازی های بلاک چین باشد.

در واقع، او می گوید که گیمرهای توییچ در حال حاضر ناتوان هستند و می توانند به طور یکپارچه وارد دنیای بازی های ارز دیجیتال شوند. هنگامی که آنها شروع به بازی و استریم کنند، گیمرهای بیشتری به آن ملحق خواهند شد و در نهایت، بخش بازی های بلاک چین شروع به رشد خواهد کرد.

ما به گیمرهای هاردکور واقعی نیاز داریم که وارد آن شوند و بخواهیم وارد این بازی های جدید مبتنی بر بلاک چین شوند. رشد واقعی زمانی اتفاق می‌افتد که گیمرها، حرفه‌ای و معمولی، به این صنعت بپیوندند و به طور انبوه شروع به بازی کنند. این زمان می برد، اما زمانی که گیمرها بیایند، دیگر امکان بازگشت به بازی های سنتی وجود ندارد (بدون کسب درآمد از روز اول).

سلطانی بیش از هر چیز بر این باور است که پتانسیل واقعی این بخش زمانی به وجود خواهد آمد که مسابقات بازی که به آن ورزش های الکترونیکی نیز می گویند آغاز شود. در حال حاضر، بسیاری از بازی های P2E با توکنومیک خود دست و پنجه نرم می کنند. از این رو، سلطانی می‌گوید: «پاکسازی توکنومیک برای بقای این بازی‌های آینده مهم است. ارائه ساختاری برای گیمرها برای رشد و کسب درآمد از روز اول، مهم موفقیت هر بازی P2E آینده خواهد بود که وارد بازار شود.

به زودی عرصه بازی‌های بلاک چین دارای بازی‌های قهرمانی بزرگی خواهد بود و گیمرهای P2E قراردادهایی را در رابطه با بازی‌های بلاک چین و ورزش‌های الکترونیکی امضا خواهند کرد. اخیراً، شرکت قبلی کوین وارد Axie Infinity شده است و قبلاً از طریق یک تماس الکترونیکی با یک بازیکن قرارداد امضا کرده است. سلطانی اشاره می کند که این تازه آغاز راه است، احتمالاً صنعت از اینجا گسترش خواهد یافت. ما اولین تیم ورزش‌های الکترونیکی در جهان بودیم که قراردادی در سطح حرفه‌ای به ورزشکاری دادیم که بیشتر وقت خود را روی بازی‌های P2E متمرکز می‌کرد.

علاوه بر بازی، گروه GIMA همچنین به دنبال املاک و مستغلات فناوری املاک است. این شرکت در حال بررسی احتمالات در پیاده سازی بلاک چین راه حل های قرارداد هوشمند است. مطمئنا، این یک سرمایه گذاری هیجان انگیز است، به ویژه با توجه به این واقعیت که صنعت املاک و مستغلات در یک قرن گذشته تغییر چندانی نداشته است.

بنابراین، سلطانی برای کشف و دیدن چه چیز هیجان‌زده است بلاک چین تیفن آوری و راه حل های قرارداد هوشمند می تواند به صنعت بیاورد. وی خاطرنشان کرد: “سیستم قدیمی، خراب است و هیچ فناوری جدیدی برای وارد کردن بازار املاک و مستغلات به دنیای جدید وب 3.0 اجرا نمی شود.” شاید علاوه بر نمادسازی واحدهای املاک و مستغلات و NFTها فرصت بیشتری برای ارائه مالکیت ثانویه وجود داشته باشد. در مجموع، گروه GIMA مشتاق است تا با قدرت فناوری بلاک چین، پیچیدگی را به بخش املاک و مستغلات بیاورد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر