طبق بررسی سالانه TokenInsight 2021 کریپتو Trading Industry، این صنعت همچنان به پیشرفت خود ادامه می دهد و حجم معاملات در سال 2021 به 112 تریلیون دلار رسیده است که حدود نیمی از آن را قراردادهای آتی (57 تریلیون دلار) تشکیل می دهد، در مقایسه با معاملات نقدی که 43 درصد را تشکیل می دهد. 49 تریلیون دلار). علاوه بر این، کل حجم معاملات ارزهای دیجیتال 3.37 برابر سال به سال افزایش یافته است. به طور دقیق، قراردادهای آتی تقریباً 6 برابر، نقطه 2.3 برابر، و قراردادهای تحویل تنها 2.36 برابر بیشترین رشد را داشته اند. داده های کلی ارائه شده در بررسی نشان دهنده رشد سریع بازار آتی در سال 2021 است. اکنون این بازار از بازار نقدی پیشی گرفته و به یک کانال سرمایه گذاری اصلی تبدیل شده است که نشان دهنده محبوبیت فزاینده بازار است.

برخلاف عدم تنوع در بازار نقدی، قراردادهای آتی، به ویژه قراردادهای خطی، به کاربران این امکان را می دهد که از طریق نگهداری طولانی مدت و اهرم بالا، بدون نیاز به نگهداری انواع مختلف ارزهای دیجیتال، سود کسب کنند. به لطف چنین مزیتی، تعداد فزاینده ای از سرمایه گذاران کریپتو در حال ورود به بازار آتی هستند. واضح است که گروه بزرگی از سرمایه گذاران چشم انداز عالی بازار معاملات آتی را می شناسند، در حالی که دسته معاملات آتی نیز توجه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. در چنین شرایطی، صرافی‌های کریپتو می‌توانند جای پایی در بازار آتی به دست آورند و رشد سریع در حجم معاملات را تنها با بهبود محصولات آتی خود و در عین حال ارائه خدمات معاملاتی کاربرپسندتر ثبت کنند.

اگرچه بازار آتی به انتخاب اصلی سرمایه گذاری بسیاری از کاربران کریپتو تبدیل شده است، قراردادهای آتی برای اکثر تازه واردان به این صنعت غیرقابل دسترس است. اول از همه، بازار آتی، مکانی برای تجارت مشتقات ارز دیجیتال، بسیار پراکنده و فاقد استانداردهای یکپارچه است. علاوه بر این، قراردادهای آتی ارائه شده توسط صرافی های مختلف ارز دیجیتال با ساختارهای متفاوتی همراه هستند و شرایط و ضوابط آنها به شدت متفاوت است. به عنوان مثال، قراردادهای آتی ارائه شده توسط برخی صرافی ها پیچیده هستند و به هزینه های یادگیری بالایی نیاز دارند، در حالی که برخی دیگر مکانیسم های آتی حرفه ای-انحصاری را ارائه می دهند که برای مبتدیان دوستانه نیستند.

علاوه بر امنیت و ثبات، سرمایه گذارانی که به تازگی وارد بازار آتی شده اند، هنگام انتخاب یک پلت فرم معاملات آتی مناسب، باید سادگی محصول و سهولت استفاده را نیز در نظر بگیرند. از این نظر، CoinEx Futures انتخاب خوبی است زیرا در تلاش است تا خدمات معاملات آتی آسان‌تر را برای کاربران ارائه دهد.

I. CoinEx Futures: یک صفحه وب ساده و یک بخش آتی بصری

برای شروع، CoinEx یک صفحه وب ساده و ساده برای معاملات آتی ارائه می دهد. پس از ورود به صفحه آتی، کاربران می توانند ابتدا با توجه به نیاز خود بازاری را برای معامله قراردادهای خطی/ معکوس انتخاب کنند و پس از انتخاب بازار، بلافاصله شرایط بازار و سفارشات موجود را مشاهده کنند.

ثانیاً، قبل از انتخاب مارجین و شروع یک موقعیت، کاربران به راحتی می توانند آموزش آتی را در سمت راست پیدا کنند تا در کمترین زمان در مورد معاملات آتی اطلاعات کسب کنند. با تماشای ویدیوهای آموزشی و تکمیل مسابقه، مبتدیان قبل از باز کردن موقعیت، با روند معاملات بیشتر آشنا می شوند.

II. معاملات آتی بدون KYC: CoinEx ناشناس بودن معامله گران را حفظ می کند

هنگام معامله قراردادهای آتی در CoinEx، کاربران نیازی به احراز هویت KYC ندارند، که معضل عملیاتی پیش روی کاربران کریپتو در کشورها/مناطق خاص را حل می کند. در عین حال، صرافی با چندین استراتژی امنیتی از دارایی های کاربران محافظت می کند. علاوه بر یک محیط معاملاتی ناشناس و امن، کوین اکس همچنین قول می‌دهد که تمام دارایی‌های کریپتو 100% محفوظ خواهند بود و به کاربران این امکان را می‌دهد که موقعیتی را شروع کنند و بدون نگرانی سود کسب کنند.

III. CoinEx به کاربران کمک می کند تا از طریق چندین مکانیسم معاملات آتی، خطرات موقعیت را به راحتی کاهش دهند

برای کمک به کاربران در مدیریت موقعیت‌ها و کنترل ریسک‌های مربوطه به آسانی، CoinEx مکانیسم‌های آتی متعددی مانند Auto-Develaging (ADL)، صندوق بیمه و کارمزد تامین مالی را معرفی کرده است. قیمت شاخص معاملات آتی کوین اکس با میانگین قیمت لحظه ای ثبت شده توسط چندین پلتفرم معاملاتی تعیین می شود و دارای منطق پردازش استثنایی است. این اجازه می دهد تا زمانی که قیمت ارائه شده توسط یک پلت فرم به طور قابل توجهی نوسان می کند، قیمت شاخص در یک محدوده نرمال نوسان کند و در نتیجه نگرانی معامله گران آتی را از بین ببرد.

IV. آموزش گام به گام معاملات آتی در مرکز راهنمای جامع

CoinEx یک مرکز راهنمایی حرفه‌ای و فراگیر ارائه می‌دهد که به کاربران اجازه می‌دهد مستقیماً در دانش بلاک چین غوطه ور شوند و نحوه تجارت ارزهای دیجیتال را از طریق دستورالعمل‌های گام به گام بیاموزند. از طریق مقالات و ویدیوهای مصور ساده، و همچنین معاملات آتی شبیه سازی شده، ارائه شده توسط مرکز راهنمایی، کاربران می توانند در کمترین زمان با معاملات آتی آشنا شوند. در همین حال، آنها همچنین می توانند تعاریف اصطلاحات آتی را از طریق مرکز راهنمایی جستجو کنند.

در طول 5 سال گذشته از زمان آغاز به کار خود، CoinEx با اکوسیستم محصول تثبیت شده خود، تجربیات تجاری صاف و پایدار و خدمات کاربران رضایت بخش، به رسمیت شناخته شده کاربران گسترده ای را به دست آورده است. طبق داده‌های منتشر شده توسط CoinEx در سال 2021، این صرافی از نظر حجم معاملات آتی خود پیشرفت بزرگی داشته است، که شواهد قانع‌کننده‌ای است که نشان می‌دهد کوین اکس فیوچر به طور فزاینده‌ای در بین سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال به رسمیت شناخته شده است. در حال حاضر، CoinEx بیش از 100 بازار آتی را ارائه می دهد. امسال، این صرافی به اولویت دادن به معاملات آتی ادامه خواهد داد و انتخاب متنوع‌تری از بازارهای آتی و همچنین تجربه‌های معاملاتی آسان‌تر و راحت‌تر را ارائه می‌کند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر