در حالی که قیمت بیت کوین حدود 15 درصد زیر بالاترین رکورد خود قرار دارد، با برخی از بدبینان که ضررهای بیشتری را پیش بینی می کنند، یکی از تحلیلگران در X انتظار دارد که سکه به شدت جهش کند، حتی از بالاترین سطح تاریخ نیز بشکند.

با توجه به X، معامله گر استدلال می کند که بیت کوین هنوز از بالای چرخه ضریب نسبت طلایی که در حال حاضر 79591 دلار است، عبور نکرده است. تحلیلگر ادامه می دهد که ظاهراً این قیمت هدف هر چه بیشتر بدون چالش باقی بماند افزایش می یابد.

اقدام قیمت بیت کوین به نفع گاوها | منبع: Analyst on X

معامله گران بیت کوین باید صبور باشند

تا کنون، بیت کوین روند پایین تری دارد و از نظر فنی به دنبال زیان های شدید در 13 آوریل، در یک شکل گیری شکست خرس قرار دارد. از آنجایی که سکه برای افزایش تلاش می کند و در داخل نوار خرس قرار می گیرد، احتمال صعودهای بیشتر مانند آنچه در سه ماهه اول 2024 ثبت شد، کم می ماند.

با این حال، حتی زمانی که گاوهای بیت کوین بی صدا هستند، تحلیلگر تاکید می کند که قیمت ها “به نقاط داده احترام می گذارند” علیرغم اینکه قیمت ها پایین تر هستند و زمان بیشتری برای شکستن بالاتر می رود.

اکثر معامله گران انتظار دارند که قیمت ها پس از افزایش چشمگیر مارس 2024 افزایش یابد. با این حال، تحلیلگر معتقد است که معامله گران باید صبر داشته باشند.

روند نزولی قیمت بیت کوین در نمودار روزانه |  منبع: BTCUSDT در Binance، TradingView
روند نزولی قیمت بیت کوین در نمودار روزانه | منبع: BTCUSDT در Binance، TradingView

با نگاهی به اینکه قیمت‌های BTCUSDT چگونه در حال گسترش هستند، واضح است که حرکت در حال محو شدن است و مشارکت پایین است. داده های CoinMarketCap نشان می دهد حجم معاملات در روز گذشته ثابت است و 46 میلیارد دلار است.

به طور کلی، حجم معاملات – معیاری از تعامل و علاقه معامله‌گران – از اواسط ماه مارس، زمانی که سکه به بالاترین سطح تاریخ یعنی حدود 74000 دلار رسید، کاهش یافته است.

نهنگ ها از بازار دور می شوند

داده‌های موازی از IntoTheBlock نشان می‌دهد که آدرس‌هایی که حداقل 0.1 درصد را در خود نگه می‌دارند نیز در تجمع خود کند شده‌اند و این افت را شدیدتر می‌کند.

به گفته یک CoinDesk گزارشهنگامی که بیت کوین در 19 مارس سقوط کرد، قیمت ها در 20 مارس به دنبال نهنگ های تحت فشار خرید تهاجمی به شدت افزایش یافت. داده های IntoTheBlock نشان می دهد که آنها 80000 بیت کوین خریداری کرده اند که باعث شده قیمت ها به بیش از 71000 دلار بازگردد.

از نظر فنی، با ردیابی حرکات نهنگ، معامله گران و سرمایه گذاران می توانند احساسات کلی بازار و اعتماد آنها را برای سود ارزیابی کنند. این به نوبه خود می تواند بر پایداری روندها تأثیر بگذارد.

مشارکت سنگین آنها می تواند قبل از افزایش شدید قیمت ها باشد و بازارهای ارزهای دیجیتال گسترده تر را بهبود بخشد. این واقعیت که به نظر می‌رسد نهنگ‌ها در حال حرکت هستند می‌تواند نشان دهد که آنها انتظار دارند قیمت‌ها حتی بیشتر کاهش یابد.

علاوه بر این، عوامل دیگری مانند سرعت ورودی به صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) به آینده‌ای تیره اشاره می‌کند. داده های کریپتوQuant نشان می دهد که جریان ورودی در هفته معاملاتی گذشته راکد بوده است. در همان زمان، IBIT، ETF BTC نقطه ای ارائه شده توسط BlackRock، تنها محصول از هشت ورودی ثبت شده بوده است.

تصویر ویژه از DALLE، نمودار از TradingView

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر